Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lets Buzz er ganske bra. De har veldig dyktige tatovører.

Utenom en. Han jobbet før på Leedning Light i Bergen før.

Venninnen min tok tatovering hos han der for noen år tilbake. Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått. Han skyldte på huden hennes og unormalt mye blod osv..Bla bla. Ikke første tatoveringen hennes og det var den eneste som "forsvant". Ikke blødde hun noe unormalt mye eller har "unormal" hud. Og etterbehandling fulgte hun som alltid til punkt og prikke.

Han skulle i tillegg absolutt ha penger for fiksen. Vet at Leedning Light har praksis med gratis gang nr 2.

Hun gikk på Lets Buzz og snakket med de der og de sa det han hadde sagt var bare pisspreik og at det var veldig dårlig arbeid....Så fikset den vel der. Når hun likevel måtte betale.

Og nå jobber han på Lets Buzz..... :omg:

Lenke til kommentar
Lets Buzz er ganske bra. De har veldig dyktige tatovører.

Utenom en. Han jobbet før på Leedning Light i Bergen før.

Venninnen min tok tatovering hos han der for noen år tilbake. Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått. Han skyldte på huden hennes og unormalt mye blod osv..Bla bla. Ikke første tatoveringen hennes og det var den eneste som "forsvant". Ikke blødde hun noe unormalt mye eller har "unormal" hud. Og etterbehandling fulgte hun som alltid til punkt og prikke.

Han skulle i tillegg absolutt ha penger for fiksen. Vet at Leedning Light har praksis med gratis gang nr 2.

Hun gikk på Lets Buzz og snakket med de der og de sa det han hadde sagt var bare pisspreik og at det var veldig dårlig arbeid....Så fikset den vel der. Når hun likevel måtte betale.

Og nå jobber han på Lets Buzz..... :omg:

 

Noen som vet noe mer om han her?? Jeg skal nemlig tatovere meg hos han om 3 uker, koster meg null å avbestille timen og heller ta den hos noen andre altså! Venninnen min har tatt tatovering hos han, og den ble veldig fin, da jobbet han på lets buzz.. Skulle jo tro han holdt mål når de lar han jobbe der??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Uhm.. grisane blir jo uansett slakta?

Og igjen kan du jo ikkje vere 100% sikker på at grisane ikkje kjenn smerte, med mindre du har vore der sjølv og sett at dei ynkar og klagar seg? Og kvifor skulle det vere så ille å selje skinnet etterpå, når dyra "frå før" har blitt tatovert før dei blir slakta?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Da kan vi jo gjøre dette med dødsdømte fanger. De skal jo uansett gasses.

Kanskje du misforsto meg.

 

Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta.

Lenke til kommentar
Kanskje du misforsto meg.

 

Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta.

 

Det er jeg enig i.

 

 

Ei tattovering er som et åpent sår, har jeg hørt? Er de da bedøvd gjennom hele groperioden? Hva med infeksjonsfare osv.?

 

Infeksjonsfaren er like stor som ved et hvilket som helst annet sår.

Lenke til kommentar
Da kan vi jo gjøre dette med dødsdømte fanger. De skal jo uansett gasses.

Kanskje du misforsto meg.

 

Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta.

 

Ser ikke noe gale i og selge skinnet når grisen er død, jeg mener det de gjør før den dør;)

Jeg syns bare at man skal ikke behandle dyr noe dårligere enn mennesker=)

Lenke til kommentar
Infeksjonsfaren er like stor som ved et hvilket som helst annet sår.

Nettopp. Hvordan kan de da si at det ikke gjør noe for grisene? Eller løper de etter grisene med desinfeksjonsmiddel 24/7 og passer på at de ikke legger seg i skitt. :S

 

Apropo salg av skinnet må jo bare det være greit. Bedre at det blir "brukt" enn at det kastes..

Endret av Right
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...