HansiBanzi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ei venninne med ei bra tatovering tatt hos ham, eneste grunnen til at siste stikk vurderes egentlig... Får se om det ikke blir på Purple Pain i stedet da, er jo tross alt her jeg bor mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Elias har vel vunnet en del priser på tattoo convention og? Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har fått time hos Lets Buzz neste uke, ganske heldig ettersom det egentlig tar 5-7 uker å få time der sa mannen. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det eg har lest om Let's Buzz her i tråden har bare vore positivt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Purple Pain er jo bra nok dem. Tok ene min der. Ikke fått noen klage på den enda iallefall:p Men han som tok min bor ikke i norge en gang så... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Skal nok teste ut Purple Pain ja, men har først noen cover-ups og bli ferdig med=) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524526 :!: og litt samtidig Endret 20. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har fått time hos Lets Buzz neste uke, ganske heldig ettersom det egentlig tar 5-7 uker å få time der sa mannen. Noen erfaringer? Ble tattovert på Let's Buzz 10.okt. Og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med dem. Ble tattovert av Sandy. Hun amerikanske damen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524526 :!: og litt samtidig Jeg holder en knapp på " " Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lets Buzz er ganske bra. De har veldig dyktige tatovører. Utenom en. Han jobbet før på Leedning Light i Bergen før. Venninnen min tok tatovering hos han der for noen år tilbake. Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått. Han skyldte på huden hennes og unormalt mye blod osv..Bla bla. Ikke første tatoveringen hennes og det var den eneste som "forsvant". Ikke blødde hun noe unormalt mye eller har "unormal" hud. Og etterbehandling fulgte hun som alltid til punkt og prikke. Han skulle i tillegg absolutt ha penger for fiksen. Vet at Leedning Light har praksis med gratis gang nr 2. Hun gikk på Lets Buzz og snakket med de der og de sa det han hadde sagt var bare pisspreik og at det var veldig dårlig arbeid....Så fikset den vel der. Når hun likevel måtte betale. Og nå jobber han på Lets Buzz..... Lenke til kommentar
millvill Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lets Buzz er ganske bra. De har veldig dyktige tatovører.Utenom en. Han jobbet før på Leedning Light i Bergen før. Venninnen min tok tatovering hos han der for noen år tilbake. Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått. Han skyldte på huden hennes og unormalt mye blod osv..Bla bla. Ikke første tatoveringen hennes og det var den eneste som "forsvant". Ikke blødde hun noe unormalt mye eller har "unormal" hud. Og etterbehandling fulgte hun som alltid til punkt og prikke. Han skulle i tillegg absolutt ha penger for fiksen. Vet at Leedning Light har praksis med gratis gang nr 2. Hun gikk på Lets Buzz og snakket med de der og de sa det han hadde sagt var bare pisspreik og at det var veldig dårlig arbeid....Så fikset den vel der. Når hun likevel måtte betale. Og nå jobber han på Lets Buzz..... Noen som vet noe mer om han her?? Jeg skal nemlig tatovere meg hos han om 3 uker, koster meg null å avbestille timen og heller ta den hos noen andre altså! Venninnen min har tatt tatovering hos han, og den ble veldig fin, da jobbet han på lets buzz.. Skulle jo tro han holdt mål når de lar han jobbe der?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hennes tatovering forsvant nesten helt før en mnd var gått Forsvant nesten? Høres ut som en sterk overdrivelse Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524526 :!: og litt samtidig Jeg holder en knapp på " " ganske drøyt det der og så selger de skinnet som kunst etterpå. "de kjenner ikke noe smerte, de er bedøvd." Bra at noen vet hva dyr kjenner da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uhm.. grisane blir jo uansett slakta? Og igjen kan du jo ikkje vere 100% sikker på at grisane ikkje kjenn smerte, med mindre du har vore der sjølv og sett at dei ynkar og klagar seg? Og kvifor skulle det vere så ille å selje skinnet etterpå, når dyra "frå før" har blitt tatovert før dei blir slakta? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uhm.. grisane blir jo uansett slakta? Da kan vi jo gjøre dette med dødsdømte fanger. De skal jo uansett gasses. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det nå man skal si: Ikke selg skinnet før grisen er skutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da kan vi jo gjøre dette med dødsdømte fanger. De skal jo uansett gasses. Kanskje du misforsto meg. Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta. Lenke til kommentar
Right Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ei tattovering er som et åpent sår, har jeg hørt? Er de da bedøvd gjennom hele groperioden? Hva med infeksjonsfare osv.? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje du misforsto meg. Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta. Det er jeg enig i. Ei tattovering er som et åpent sår, har jeg hørt? Er de da bedøvd gjennom hele groperioden? Hva med infeksjonsfare osv.? Infeksjonsfaren er like stor som ved et hvilket som helst annet sår. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da kan vi jo gjøre dette med dødsdømte fanger. De skal jo uansett gasses. Kanskje du misforsto meg. Eg sa aldri at eg var for det at grisane skulle bli tatovert før dei blei slakta, men eg ser ikkje problemet med å selje det tatoverte skinnet etter at grisen er slakta. Ser ikke noe gale i og selge skinnet når grisen er død, jeg mener det de gjør før den dør;) Jeg syns bare at man skal ikke behandle dyr noe dårligere enn mennesker=) Lenke til kommentar
Right Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Infeksjonsfaren er like stor som ved et hvilket som helst annet sår. Nettopp. Hvordan kan de da si at det ikke gjør noe for grisene? Eller løper de etter grisene med desinfeksjonsmiddel 24/7 og passer på at de ikke legger seg i skitt. :S Apropo salg av skinnet må jo bare det være greit. Bedre at det blir "brukt" enn at det kastes.. Endret 20. november 2008 av Right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå