Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ser du litt rundt på nettet så får du sikekrt noen gode ideer. Ihvertfall på den linken jeg sendte deg, de fleste tribal-stilene er der. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja takk for den linken =) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var ikke til deg Kiruk (y) Ja det er sant, har jo sett de som min venn har. Synes ikke de ser dårlig ut i det hele tatt ? Noen forslag til hvor de har et "bra" studio da ? =) Skal i det minste opp en tur til han som er rett i nærheten her og se ^^ Som Eplefe sa så var den veldig "flekkete" med hvite prikker og dårlig fylt ut. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Uhm, det kan jo være blitsen ? Det er vel heller porene i huden som ser ut som de flekkene ? :O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor bor du? du spurte om studioer=) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Porene i huden som ser ut som dårlig fyll? Jeg har mine STERKE tvil. Edit: Gode studioer er vel hovedsaklig Sunset Studioes, House of Pain, Max Tattoo, Let's Buzz, Purple Pain (?), Solid og Lowlife Tattoo. Plassert litt rundt i landet. Oslo, Trøndelag, Stavanger og Bergen. Endret 19. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Optique Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Bor i Lyngdal, om du har hørt om det ? Vest-Agder, ca midt mellom Stavanger og Kr.sand. Litt mer mot Kr.sand enn Stavanger Okey, Eplefe, takk. Venter på fler. Endret 19. november 2008 av Optique Lenke til kommentar
slins Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bor i Lyngdal, om du har hørt om det ? Vest-Agder, ca midt mellom Stavanger og Kr.sand. Litt mer mot Kr.sand enn Stavanger Okey, Eplefe, takk. Venter på fler. Huff, er det svennis tattoo du hadde tenkt å tattovere deg på? Jeg har ikke sett tattoverings arbeidet hannes, men piercing arbeidet.. Og ifølge søskenbarnet mitt, så stinket han alkohol og piercingen ble satt småskjevt og med alt for stort smykke.. (dette var en sånn 'oksering piercing', beklager, ammetåka gjør at jeg har helt jernteppe på hva den type piercinig heter ) Når man ikke klarer å sette en piercing, så ville jeg iaffal vært skeptisk til tattoo arbeidet.. Er en Glenn på etleanna studio her i Sandnes(Black etleanna?) som ikke skal være så værst. Også er det noen ålreite i Stavanger og.. menne jeg har totalt jernteppe og klarer ikke komme på et eneste studionavn.. ammetåka altså.. :S Lenke til kommentar
Optique Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Åh, takk for svar slins. Mulig jeg heller går der å gjør det da, tips er alltid greit. Og om han luktet alkohol og sånt, nei takk :-| Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva er så galt med det? Har da blitt presentert mye knakende godt arbeid fra nettby i denne tråden; tatt i fylla (etter arbeidet å dømme så omfavnet rusen sannsynligvis begge parter i mange av tilfellene). Lenke til kommentar
Optique Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe, virket bare litt tvilisomt om tatovøren er berusa da Eller ? Jeg får i det minste ta en tur opp til karen å se hva han kan ^^ Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Heisann, jeg har nå tenkt å ta min første tattovering om ikke så alt for lenge. I den forbindelse lurer jeg på om noen her har noe erfaringer med "Siste Stikk" i Kristiansund? Også lurer jeg på hvordan dragetatoveringer blir sett på her i tråden, er det like ille som delfiner og stjerner? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Elias kunne blitt en kurant tatovør, men han har fullstendig kasta bort talentet sitt for å horve inn mest mulig penger. Billige, kjipe løsninger, halvhjerta og ofte direkte dårlig arbeid, tatoverer mindreårige, elendig kundebehandling (sur og grinete, kan finne på å avlyse timer på dagen uten å engang ringe kunden og si ifra slik at de slipper å møte låst dør) blablabla Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så da er purple pain i trondheim å foretrekke om det er de to valget står mellom? vil jo helst ikke ha et stort makkverk på ryggen... Bor forresten i trondheim, korka, men er p-kaill;) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Elias er hvertfall veldig FLINK, det skal han ha! Det andre har jeg ikke snøring på.. De jeg kjenner her i Kr som har mye blekk på kroppen sverger til han. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er Elias samme mann som også tatoverer i Molde? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Han holder til i molde også ja.. Men det er vel en til der og? Vel.. jeg vil tro de fleste tattovører har stygge tegninger etter seg, også Elias. Men som sagt, de som har kroppen full har bare positive ting å si om han. Han har gjort en liten "feil" på min. Det mangler litt rød farge nedi spissen på tribalen min, som er på korsryggen. jeg har vært fjortis en gang jeg og Endret 19. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Men det er vel en til der og? Jess, Michaels Tattoo. Han er enda verre. Men som sagt, de som har kroppen full har bare positive ting å si om han. Det har fint lite å si for min del, alt jeg har sett fra den kanten har variert mellom middelmådig og jall. Mvh "Han som tok to tatoveringer hos Siste Stikk da han var yngre og dummere, og kan ikke få dekt den siste fort nok" Endret 19. november 2008 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå