Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør deg selv en tjeneste og ikke tatover den. For det første, den var skikkelig rotete, og vil ikke følge armen din på noe som kan minne om en naturlig måte en gang. For det andre ser hvitt blekk i store mengder svært sjeldent videre bra ut. Hvis du vil ha en tribal anbefaler jeg deg å finne en tatovør som er flink innen stilen og la ham/henne tegne frihånd på deg.

Lenke til kommentar

Det er sant, skal opp å snakke med tatovøren kanskje nå i dag, Fluesopp.

 

Gjør deg selv en tjeneste og ikke tatover den. For det første, den var skikkelig rotete, og vil ikke følge armen din på noe som kan minne om en naturlig måte en gang. For det andre ser hvitt blekk i store mengder svært sjeldent videre bra ut. Hvis du vil ha en tribal anbefaler jeg deg å finne en tatovør som er flink innen stilen og la ham/henne tegne frihånd på deg.

 

Joo, men hadde jeg skulle tatt den så hadde jeg nok ikke brukt hvitt blekk, heller bare outlina det som har hvitt i seg. Men jeg skal se om han karen selv kan tegne en tribal tattoo, men om jeg skulle hatt den jeg posta, bare omtegnet så.

Lenke til kommentar

Så mye hvit blir ikke fint hvis du har tenkt på og bruke det.

Så på det som det skulle vært hudfarge, men går du til en tattovør og spør om personen kan hjelpe deg og lage noe som er deg.....så tror jeg at du hadde likt det bedre( kanskje ikke )

Uansett så hadde du fått noe som hadde vært deg.

Er enig med Eplefe om og be personen tegne frihånd siden hvis den følger kroppen din så blir den finere=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Tro meg, det jeg skrev i sted var konstruktiv kritikk. Det var ROTETE, den tegningen du la ut. Jeg synes forøvrig ikke outlines er noe fint på tribals. Heller lage dem røde i stedet for hvite i så fall. Jeg kan ikke gi konstruktiv kritikk på de der uten å få høre at jeg hater tribals. Men jeg kan prøve. De er dårlig fylt, det er masse hvite "flekker" i dem, det skal det ikke være. De er rotete, helt random, og ser ut som om man har tatt flash rett fra veggen og forstørret/forminsket dem. Fine tribals følger kroppen. Simple as that. Neo-tribals har for vane å bare se rotete og stygge ut, når de i tillegg er dårlig laget, så er det ikke mye positivt å si om dem.

Lenke til kommentar

Det var ikke til deg Kiruk (y)

 

Ja det er sant, har jo sett de som min venn har. Synes ikke de ser dårlig ut i det hele tatt ?

Noen forslag til hvor de har et "bra" studio da ? =)

 

Skal i det minste opp en tur til han som er rett i nærheten her og se ^^

Endret av Optique
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...