Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å ta en tattoo snart, kanskje til uka. Men så lurer jeg på to ting. Rett etter den er tatt, går det da greit å trene. Trener nok så mye så bare lurte. En annen ting, om en bader mye i klorvann (vi bader ca 4 ganger i uka på treningssenteret :p ) kan tatoveringen da falme fort eller noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatovøren din nok rette person å spørre om dette, men jeg hadde hvertfall ikke noe problem med å trene etter jeg tok tatovering. Men husk at det er VELDIG mye bakterier på et helsestudio, og du har et åpent sår.. Klorvann (sol og bading i saltvann) er fyfy den første måneden (eller til den er grodd skikkelig)

Har du bestilt time? ellers tviler jeg på at du får deg time på et seriøst studio til uka...

Lenke til kommentar

Tenker du på at gensern kan bli dratt frem og tilbake over området? du må bare være litt forsktig den første uka. Bruk en god krem så skorpene ikke blir harde så de kan knekke av. Alle mine siste jeg har tatt nå så har det bare falt av tynne flak, ikke noe harde. Hard skorpe kan ta med seg farge også dype skorper( du ser det på tykkelsen).

Jeg har trent under grodtiden på 4 av mine og ikke noe skjedde. Bare pass på at du ikke gnir området på områder der du trener:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sånn omtrent kor lang tid pleier det å gå mellom kvar gong, Fluesopp? Gjeng det an å jobba vidare på eit stykke sjøl om det held på å hela?

Edit:

Leif da man was here.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Hehe, det var et vidt spenn :p

Har du noen du Eplefe ? ^^

Hva tror du da Fluesopp ?

Prisen varierer pga. hvor avansert osv. den er.

Det kan variere fra noen få tusen til 20k.

Du må snakke med han\hun som skal gjøre det siden det er umulig for oss og si en pris.

Du har sikkert hørt denne før: Ikke tenk på pris...og det er faktisk rett, du får det du betaler for og bruke den tiden det tar.

Milanjo: 2 måneder som oftest=)

Du kan fortsette på en sleeve selv om du har et område som gror.

Men ikke tattovere der det gror nei=) Det hadde gjort litt vondt også:p

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...