Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like morsomt hver gang folk tror man blir kjempestor over natta når man begynner å trene på helsestudio... Du har full kotroll mens du trener, føler du at du "vokser" mer enn du ønsker, er det jo bare å endre litt på treningsprogrammet..?

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
oooh. da skal jeg tattovere en liten prikk med noen streker.. 1-2år med hardtrening så har jeg vel en hel sol da?

Ja, det vokser faktisk ut flere streker med tia også vis det er behov.

haha, du hadde aldri fått en skikkelig sol ved å tatovere en prikk med små streker, deretter trene som faen. Om du hadde bolet og blitt arnold 2, hadde tatoveringen blitt misforma og stygg, ikke noe spesielt større

Lenke til kommentar
oooh. da skal jeg tattovere en liten prikk med noen streker.. 1-2år med hardtrening så har jeg vel en hel sol da?

Ja, det vokser faktisk ut flere streker med tia også vis det er behov.

haha, du hadde aldri fått en skikkelig sol ved å tatovere en prikk med små streker, deretter trene som faen. Om du hadde bolet og blitt arnold 2, hadde tatoveringen blitt misforma og stygg, ikke noe spesielt større

 

Broren min mente det som HUMOR. Greit nok at ironi er vansklig og oppfatte på nett, men alikevel :tease:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
sternum er forsåvidt ikke kun der du linka til så det er sagt.

 

EDIT: Fra wiki: Brystbeinet (latin sternum, frå gresk στέρνον, sternon, "bryst") er eit langt flatt bein mitt på brystkassa. Dei fleste ribbeina er festa til brystbeinet med brusk

 

Jeg vet. Har lest om den og sett mange bilder. Ikke helt lost. :p

Men la ut en liten link som jeg alikevel hadde oppe. Så man kan danne seg et bilde.

Og uansett, vil man vite mer så er Google din venn.

Lenke til kommentar
haha, du hadde aldri fått en skikkelig sol ved å tatovere en prikk med små streker, deretter trene som faen. Om du hadde bolet og blitt arnold 2, hadde tatoveringen blitt misforma og stygg, ikke noe spesielt større

ehh... trodde du virkelig at de mente det?

ironi er vanskelig å skjønna på nettet. Iallefall om han ikke bruker noen smileys

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...