Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje dei angrar på utførselen og ikkje sjølve motivet? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ja, det er der det på impuls kommer inn i flere av tilfellene. Men selvfølgelig. Noen er uheldig. Det skjer. Men det er ikke mange som kan bruke det som grunn. Derfor viktig å ha litt forkunnskap osv sånn at man går til et skikkelig sted. Noen går hvor som helst tatoveringer kan bli tatt, og tror automatisk at da må de være dyktig. Endret 13. november 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det finnes vel ikkje ein norsk (eller internasjonal for den saks skuld) tatoverings- og piercingsorganisasjon som kunne hatt "svanemerka" dei ulike studioa rundt om kring? Har forresten teke ut smykket eg hadde i venstre øyra. Good God. Edit 2: Har fått ei lita sårskorpe, faktisk. Kanskje eit godt teikn? Endret 14. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Optique Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, nå har jeg da kommet til punktet da jeg vil tatovere meg. Jeg har sett på en del tatoveringer men klarer ikke HELT å bestemme meg, har liksom så få steder å se på tatoveringer. Så det jeg lurte på, var egentlig om noen kunne linke diverse sider med tatoveringsmotiver og slikt. Jeg klarer bare ikke helt å bestemme meg siden det er så mye å velge mellom. Liker egentlig det meste, tribal, bilder osv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Google is your friend.. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, fortell meg heller noe jeg ikke vet da, kjøtthue har googla en del fra før av så.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hvis du skal ha ett motiv, så anbefaler jeg å lage eget, eller be noen om å lage ett for deg. men søk litt på deviantart.com, myyye bra der. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, mye sant i det Finner mye bra på deviantart ^^ Flere ? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 flickr.com Lenke til kommentar
Optique Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, så litt på den. Veldig mye nyttig der også. Fant en, tegnet på frihånd, men tottoo sjappe fikser det Synes den var stilig så det hold ! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 haha, står bionicle tribal, er det lego bionical? er litt kjipt å tatovere seg med det da:P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvis du har lyst på tatovering bare for å ha det syns jeg kansjke du bør tenke deg godt om før du bestemmer deg for en random tribal du finner på nettet. Noe personlig eller noe du kan være fornøyd med leeenge^-^ Endret 14. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 100% enig med kuroi, det er et stort skritt, egentlig støtter jeg ikke det å skaffe en tatovering, men skal man ha noe burde man ha noe bra. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Da var jeg og koste meg med litt pain i dag og:p Planen var også og sette i 18mm tuneller men fant ingen så får bestille meg noen. Men det jeg gjorde i dag var å punche 2x 3mm over 16mm jeg har ifra før. Var litt au au men kos:p Så tok jeg 2 MD på chesten. Fikk dem nesten gratis. måtte bare betale for utstyret siden jeg hadde vært så uheldig med dem andre:p Og det var paaain deluxe:p Bilder må vi ha. MD chest Ene øret (er en maken i andre øret også. der er det 16mm nederst og 3mm øverst.) Endret 14. november 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du kunne ikke funnet noen større bilder? x) Fete microdermals. Aldri sett en GUTT med sånne før. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Bruttern er litt "femi" neida, så meget bra ut Han kjedet seg i dag, og da går man og tar MD på brystet Endret 14. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) hehe Femi eller ei. driter jeg i. større bilder? er dem ikke store nok? EDIT: Kunne vært værre. kunne tatt dem i "kløfta" Endret 14. november 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det med store bilder var litt sarkastisk. Du burde resize dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hehe Femi eller ei. driter jeg i. større bilder? er dem ikke store nok? EDIT: Kunne vært værre. kunne tatt dem i "kløfta" yupp, da er det "sprikjen" og junior neste gang Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Blir ikke bilda små når dem ligger sånn da?:S blir iallefall det på min skjerm. hehe Femi eller ei. driter jeg i. større bilder? er dem ikke store nok? EDIT: Kunne vært værre. kunne tatt dem i "kløfta" yupp, da er det "sprikjen" og junior neste gang NEJ! Endret 14. november 2008 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå