Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hehe, armen min er ikke så stor så jeg vet ikke om de kan bli så fint da men....

Den skal iallefall ikke ha noen skygge, skal være svart og sånn ca. 7-10 cm oppover underarmen. Kan ikke være så brei siden jeg har så tynn arm -.- Og de skal bare være sånn normal tribal tatovering, ikke mange detaljer osv.

 

Tar de lang tid og ta en sånn, og kan den komme under 3000 kr. ?

 

Man skal ikke tenke pris når man skal tatovere seg. Og en tribal på 7-10 cm kommer til å se helt latterlig ut. Beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1000-5000. Spørs hva du ser på som stor, hvor du går, og hvordan tatoveringen skal være.

Og kor stor armen hans er?

 

Hehe, armen min er ikke så stor så jeg vet ikke om de kan bli så fint da men....

Den skal iallefall ikke ha noen skygge, skal være svart og være sånn ca. 7-10 cm på underarmen. Kan ikke være så brei siden jeg har så tynn arm -.- Og de skal bare være sånn normal tribal tatovering, ikke mange detaljer osv.

 

Tar de lang tid og ta en sånn, og kan den komme under 3000 kr. ?

 

Høres ut som et vel gjennomtenkt prosjekt det her... Blir nok veldig pent...

Lenke til kommentar
1000-5000. Spørs hva du ser på som stor, hvor du går, og hvordan tatoveringen skal være.

Og kor stor armen hans er?

 

Hehe, armen min er ikke så stor så jeg vet ikke om de kan bli så fint da men....

Den skal iallefall ikke ha noen skygge, skal være svart og være sånn ca. 7-10 cm på underarmen. Kan ikke være så brei siden jeg har så tynn arm -.- Og de skal bare være sånn normal tribal tatovering, ikke mange detaljer osv.

 

Tar de lang tid og ta en sånn, og kan den komme under 3000 kr. ?

 

Høres ut som et vel gjennomtenkt prosjekt det her... Blir nok veldig pent...

 

Hehe, ja du tror... Nei første tatoveringa mi, som du kanskje skjønner... Er litt usikker på hva jeg skal ha så -.-

 

Det gjør ikke noe at en tatovering går rundt armen din, så bredden skal du ikke bekymre deg over. En god tatovør kan få det meste til å se bra ut. Så lenge det er litt størrelse på det.

 

Hehe, okei takker :)

Lenke til kommentar
Glint:

Joda, klart. Eg tenkte berre at hvis han hadde ein stor arm ville det gå meir blekk til dersom han skulle ha på (heile?) underarmen? Og blekk kostar vel?

 

Igiæn; Det hele afhenger af det Tattoo Motive. En mægtig Tattoo med fede Linier, Detalje Galore, og store mængde Sort & Farve, vil saaklart indehave en Costnad der vil svi mer markant i den Pung, end en Tattoo-Solution med lille, ænkle - tør jeg si "Feminine" - forme? Det hele gaar sammen som Bror og Søster, Fellatio og Cunnilingus, Kug og Vagina, Spermatouza og Slireprim!

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ah, dette er da en Sannhed som for mine Øyine gjenstaar at forstaa.

Jeg gaar ut i fra at det er slige Sannheder som bliver meget mer selvsagte naar en selv har været i Stolen?

Lenke til kommentar
Glint:

Joda, klart. Eg tenkte berre at hvis han hadde ein stor arm ville det gå meir blekk til dersom han skulle ha på (heile?) underarmen? Og blekk kostar vel?

 

Igiæn; Det hele afhenger af det Tattoo Motive. En mægtig Tattoo med fede Linier, Detalje Galore, og store mængde Sort & Farve, vil saaklart indehave en Costnad der vil svi mer markant i den Pung, end en Tattoo-Solution med lille, ænkle - tør jeg si "Feminine" - forme? Det hele gaar sammen som Bror og Søster, Fellatio og Cunnilingus, Kug og Vagina, Spermatouza og Slireprim!

 

meget bra komentar :!:

Lenke til kommentar

Har i lengre tid syntes at skyts-engel tatoveringen til fotballspilleren David Bechkam har vært utrolig bra, og har også i lengre tid "drømt" om å ta en lik en.

 

Hva syntes folk her inne om det? Jeg ser den med at det er idiotisk/upersonlig å kopiere en annens tatovering, spesielt en såpass kjent tatovering. Men allikevel har jeg utrolig lyst fordi jeg syntes rett og slett bare den er rå flott.

 

Forøvrig vil jeg bare opplyse om at jeg aldri har vært interesert i verken personen eller fotball generelt, for den saks skyld. Eneste grunnen til at jeg isåfall ville tatt den er pga tatoveringens utseende, og ikke hvilken person den sitter på.

 

Hva syntes dere? Hva slags tanker ville dere gjort dere dersom dere så en person med denne tatoveringen? Ville dere automatisk tenkt "hermegås!" ?

 

Fyr løs :)

 

Mvh Tide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...