Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Korka, sei at ho blir nøydt til å style bilen hvis ho skal gjere det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Når noen sier "ah, tatoveringer og sånn er så LOL! Tenk når dere blir gamle", så sier vi "men faen a, ingen er digg når dem er gamle uansett". Men hvorfor gjøre det verre når man allerede er ganske gammel? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kvifor ikkje gjere det litt betre medan du fortsatt er ung? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg sier ikke "ingen er digg når de er gamle uansett", jeg sier at hvorfor skal jeg angre på noe som gjorde meg lykkelig på et tidspunkt i livet mitt, bare fordi det ikke er "riktig" lenger når jeg blir gammel? Sikkert ikke pent, men jævlig tøft. Jeg ser ingenting i veien med gamle folk med piercinger. Jeg liker ikke øyebrynspiercinger generelt, enda jeg har hatt en selv, men om hun har lyst på det ser jeg ingenting galt med det. Mange middelaldrende frøkner som har hull i nesen, navlen og ører, ser ikke hvorfor øyebrynet skal være så annerledes. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det der skjønte jeg lite av KimNK Lenke til kommentar
Marte Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Var i Oslo for noen uker tilbake og fikk endelig skaffet meg mine lenge etterlengtede snakebites. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mange middelaldrende frøkner som har hull i nesen, navlen og ører, ser ikke hvorfor øyebrynet skal være så annerledes. Det er vel berre siden det ikkje er like vanlig som førstnemnte? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg er uansett ikke en tilhenger av at dette skal begynne å skje når man er 50. Jeg smilte godt i skjegget da mamma tatoverte seg for første gang som 40-åring. Endret 10. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det der skjønte jeg lite av KimNK Les heile posten til mimir først, så prøver du å lese min ein gong til. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Åja... Mamma tattoverte seg for første gang som 45 åring? Kolibri på skuldra.. XD Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Et glimrende eksempel på hvor harry det blir når godt voksne mennesker skal ta av. Mamma har "True love" på overarmen i snirkleskrift. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sjølvrealisering på høgt plan. <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mamma har en mus og bier som hun tegnet selv. Søstra mi derimot, hun har en delfin. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Min søster har frisørhull i ørene. Men hun er 9 år da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 De fleste piercere har ikke aldersgrense på øreflipphull, så lenge foreldre er med. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Men nå snakker vi om en person med meningsløs tekst i snirkleskrift på overarmen da. :!: Tviler på at hun hadde kommet på idéen å ta med seg sin 9 år gamle datter til en piercer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har rett. Din mor skulle selvsagt skrevet det i kinategn eller kanji, bare fordi da blir ordene så mye mer sant. Har du spurt din mor om det betyr noe for henne? Har du VURDERT å spørre henne? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har spurt henne. Gang på gang. Hun kommer aldri med et svar. Hun bare ler. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Men...Jeg er altså da bare 15 år..Så, visst jeg tar med mora mi til piercingstudioet, får jeg lov til å ta da? Mora mi er egentlig ikke så skeptisk til at jeg tar piercinger.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Spørs helt på hvilket studio. Noen har strikt 16 for piercinger i munnområdet, noen har femten med foreldre etc., det kommer helt an på hvilket studio det går til. Mimir: Falt deg inn at hun ikke vil fortelle deg, kanskje? Jeg ser faktisk ingenting galt i at middelaldrende og tilogmed gamle folk tatoverer seg. Jeg blir trist hver gang mamma sier at hun misunner meg for å finne ut at jeg har lyst til dette i så ung alder, for hun hadde lyst, men turde ikke, og nå er hun for gammel, og jeg prøver å si at hun ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå