Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke "ingen er digg når de er gamle uansett", jeg sier at hvorfor skal jeg angre på noe som gjorde meg lykkelig på et tidspunkt i livet mitt, bare fordi det ikke er "riktig" lenger når jeg blir gammel? Sikkert ikke pent, men jævlig tøft. Jeg ser ingenting i veien med gamle folk med piercinger. Jeg liker ikke øyebrynspiercinger generelt, enda jeg har hatt en selv, men om hun har lyst på det ser jeg ingenting galt med det. Mange middelaldrende frøkner som har hull i nesen, navlen og ører, ser ikke hvorfor øyebrynet skal være så annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Mange middelaldrende frøkner som har hull i nesen, navlen og ører, ser ikke hvorfor øyebrynet skal være så annerledes.

Det er vel berre siden det ikkje er like vanlig som førstnemnte?

Lenke til kommentar

Spørs helt på hvilket studio. Noen har strikt 16 for piercinger i munnområdet, noen har femten med foreldre etc., det kommer helt an på hvilket studio det går til.

 

Mimir: Falt deg inn at hun ikke vil fortelle deg, kanskje? :)

Jeg ser faktisk ingenting galt i at middelaldrende og tilogmed gamle folk tatoverer seg. Jeg blir trist hver gang mamma sier at hun misunner meg for å finne ut at jeg har lyst til dette i så ung alder, for hun hadde lyst, men turde ikke, og nå er hun for gammel, og jeg prøver å si at hun ikke er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...