DesertRose Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da jeg tok navlen for veldig mange år siden så var jeg litt spent og litt utålmodig. Var min første så lurte jo på hvordan det føltes. Syntes det tok litt tid så spurte jeg pierceren ..skal du ikke ta den snart? Han så litt rart på meg og sa den er ferdig...Smykket og var satt i. Så navlen merket jeg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ører - Bare svir litt Navel - Ganske så ubehagelig. På grensen til vondt. Leppa - AUUU!! Septum - Ganske vondt. Glad det gikk fort. Håndledd - Det var overhodet ingenting! Kunne ha sovnet. Microdermals - Vondt, men ikke så ille, egentlig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men det er jo ein einaste stor muskel? Ser for meg at det å ta piercing gjennom f.eks. bicepsen ikkje kan vere særleg koseleg? En "vanlig" tungepiercing tas mellom de to musklene i tungen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Helt riktig, Mimir. Piercing gjennom musklene i tungen er vondt. Leppe, brystvorte, øre, ørebrusk, niebuhr, øyebryn etc. er piece of cake i forhold. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 tungeweb er vondere enn vanlig tunge. det overrasket meg faktisk. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tungeweb? Aldri hørt før. Hva er det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Bruttern er en nålepute Neida, synd med microene dine:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tungeweb? Aldri hørt før. Hva er det? Piercing rundt "strengen" under tunga, er det ikkje? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 tok ett bilde i farta. sry stygt men er den i midten der Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Den ja. Har sett den før. Men står som oftest sånn "piercing i strengen" eller noe og så et bilde Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hovnet du mye opp etter toungewebben ? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det kan man si jeg gjorde. trodde ikke jeg skulle hovne opp i det hele tatt men den gang ei. var værre enn at tunga hovna opp. Siden jeg ble helt fjern i underdelen. Men hevelsen sank etter 3-4 dager. Edit: leif Endret 9. november 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da blir det hips på meg til onsdag, og venombites den 28. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lyst på sternum. Men så var det at den gjerne støtes vekk da..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bare å prøve et par ganger, det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lyst på sternum. Men så var det at den gjerne støtes vekk da..... Er det ikke verdt å ha den så lenge den varer da? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ja, er det jeg har kommet frem til. Bedre og prøve og feile enn å ikke prøve. Kan jo og gå bra.. Hvor i Bergen kan man ta en sternum? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ingen i Bergen som gjør surface, dessverre. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, var det jeg tenkte meg. Ser Pin Point har det. Noen andre steder enn de som tilbyr surface? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Får man tak i labret smykker på Glitter og lignende? Jeg mener ikke ringer osv, men barbells.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå