Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

WEE! Da var timen (mer som 4-5 timer) for å gjøre ferdig overarmen bestilt. Lenge til 17. des, men da får armen i det minste være i fred en stund.

 

Så får man planlegge resten av armen litt mer før våren setter inn for fult. Skal fortsette med asia theme, men tror ikke så mye blackworks som jeg først vurderte blir passende på meg. Vi får se, gidder ikke stresse med tattoo, bedre at ting blir skikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steder med mye bevegelse er mer utsatt enn steder som er mer i ro.

Fargen blir naturlig litt svakere etter skorpen er falt av.

Mange grunner til at noe blir bra eller ikke. Tatovør, blekk, hastighet, dybden..........

Har du bilde?

 

Ok, takk for svar!

Har desverre ikke bilde, prøvde å ta med dårlig mob kamera men ble utydelig.

Lenke til kommentar

Glemte å nevne etterbehandling........Og skorpen...

 

Min skorpe blir på noen steder veldig tykk. Da denne endelig faller av har den dratt med en god del farge som gjør at det stedet må farges over igjen....Noen andre som har hatt dette problemet?

Men......Dette er ikke en ny tatovering det er snakk om...Jeg farget den om igjen hos en annen artist enn han som lagde den orginalt...Vil da den lille fiksen på fargen 2 gang gratis gjelde?

(Tatovøren som tok den orginalt er ikke lenger i byen)

Vet jeg må spørre på stedet jeg var, men lurer litt på andres erfaring og hva jeg bør forvente.

Lenke til kommentar

Jeg betalte normal pris første gangen. Stedet har vanlig praksis med at 2 gang er gratis hvis noe trengs en fiks på. Men som sagt så er det jo ikke hans orginale verk.

Må jeg betale blir det eventuelt minstepris bare for den. Da tar jeg den sammen med en annen tatovering som er neste på listen for da går den lille 5 min fiksen under den prisen. Det er veldig lite det som mangler farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...