Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 tar folk piercing i tannkjøttet? det er jo bare dumt. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor man kan kjøpe negle-pierce sett? (ja, det finnes faktisk) Negle-piercing er så stygt Like stygt som de som piercer tannkjøttet Hvorfor har du smilefjes der? Mener du det, eller mener du det ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor man kan kjøpe negle-pierce sett? (ja, det finnes faktisk) I manikyr-salonger? Det er jo strengt talt ikke mer enn en bitteliten drill og et lite smykke. Ingen som tar piercing i tannkjøttet. Å ta piercing i leppebånde mellom tannkjøttet og overleppen, derimot, er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg veit om noen som har tatt sånn piercing igjennom under leppa der liksom. om de tar bort det, og blåser med munnen lukka. vil det komme luft ut der da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg veit om noen som har tatt sånn piercing igjennom under leppa der liksom. om de tar bort det, og blåser med munnen lukka. vil det komme luft ut der da? Ja. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor man kan kjøpe negle-pierce sett? (ja, det finnes faktisk) Negle-piercing er så stygt Like stygt som de som piercer tannkjøttet Hvorfor har du smilefjes der? Mener du det, eller mener du det ikke? Ja jeg mener det hehe... trodde ikke folk tok smileyene så seriøst Hehe... Jeg er forresten veldig triggerhappy med "geipe" smiley'en. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Da skal den i såfall være relativt stor. Jeg tok ut min nå, og det kom ikke noe luft ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 tar folk piercing i tannkjøttet? det er jo bare dumt. Her er et eksempel på en slik gluping Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Der har man ødelagt emalje i løpet av kort tid, mark my words. Det der er vel mer piecere som ønsker å eksperimentere med nye og spennende piercinger, og ikke noe som noensinne kommer til å være utbredt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Da skal den i såfall være relativt stor. Jeg tok ut min nå, og det kom ikke noe luft ut. jeg tok ut min leppe piercing for 5 år siden og om jeg strekker underleppa litt kan jeg fint blåse luft ut Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Der har man ødelagt emalje i løpet av kort tid, mark my words. Det der er vel mer piecere som ønsker å eksperimentere med nye og spennende piercinger, og ikke noe som noensinne kommer til å være utbredt. Jeg har virkelig ikke tenkt å prøve Tro meg Så tjukk i huet er jeg ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det så jo egentlig bare nasty ut da Har et par "venner" som er troende til å gjøre sånt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du får spørre vennene dine om de ikke skal ha en Frankenstein piercing også. (les bolt gjennom hodet) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *kremt* Barron Blod? Hehehe.... Hvis du er heldig får du inn radiokanaler og Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva var det Brian McFadden hadde fått tatovert på armen, etter at han mistet sine barn eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva var det Brian McFadden hadde fått tatovert på armen, etter at han mistet sine barn eller noe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Fin tatto han hadde på magen..: Man ser jo at det er photoshoppa, men likvel. Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 psilo, når jeg var på byen i går, så var det visst en av elevene fra media klassen som måtte på sykehus fordi hun plutselig hadde begynt å blø noe jævlig av en piercing i tunga som hun hadde tatt for noen dager siden, tror det var ca 1 uke siden.. (alt hva de finner på mens de er i england) og jeg lurer på hva det er som kan ha skjedd? jeg prøvde å spørre noen av de andre jentene, og de sa at hun hadde blødd (såvidt jeg forstod hver dag) før, men ikke like mye som i dag (les. i går natt). kan det være en slags sykdom som gjør at sår ikke gror så bra, eller infeksjon eller noe sånt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kanskje hun er bløder? Sånn som ikke danner skorper elns. Husker ikke helt hvorfor de har problemer med og gro skorper. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jenter.. bløder? Tenk litt over hva du skriver nå. Mulig piercingen har gått gjennom en av de store blodårene i tungen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå