RaW_DeNiM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Joda. Følsomme plasser er jeg enig i. Men syns bare det blir litt feil og bedøve mindre følsomme plasser. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men hvis man da er livredd for smerte; fortjener man ikke en tatovering? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det synes jeg er tullete. Det er snakk om et bilde på kroppen, hva det skal eller ikke skal får være opp til enhver. En ting er å henge etter kroker, der er smerte en del av opplevelsen. Dette er bare en tegning på kroppen, evt et lite hull for å pynte seg. Jeg ser ingen grunn til at det "skal" gjøre vondt, eller at man ikke fortjener tatovering/piercing fordi man ikke er typen som liker smerte. Ikke lenge siden vi hadde denne diskusjonen, så jeg er fortsatt enig med meg selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er enig med Dorian, før mente jeg at de som ikke tålte smerte ikke skulle tattovere seg, men det med smerten ser jeg på som en del av det...det betyr ikke at det skal gjelde for alle. Hvis man har lyst å bruke krem for å ikke ha et helvete så ja...bruk krem. Fikk foresten vite når jeg satt i stolen på onsdag at bedøvende kremer er populært å bruke i statene. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis jeg tar en tatovering på overarmen, og trener en del slik at overarmen vokser betraktelig og blir større, vil dette da ødelegge og "strekke ut" tatoveringen? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis jeg tar en tatovering på overarmen, og trener en del slik at overarmen vokser betraktelig og blir større, vil dette da ødelegge og "strekke ut" tatoveringen? Skal neppe by på problemer. Eller har du planer om noe slikt? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Haha, ikke heeelt sånn, men bare lurte siden jeg vurderer å ta tatovering snart + at jeg har begynt å trene ganske hardt så, må være helt sikker.. hehe Endret 2. november 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville ventet to år om jeg var på din alder. Til det du spurte om: Ikke propp i deg bol, så skal du nok klare deg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jo, begynn og bol....man får så sexye strekkmerker av det:S Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bol = LOL. Lurte på en liten sak. Når man drar til et studio for å få en tatovering tegnet, vil man da begynne å blekke samme dag? Eller vil man da få en ny time senere? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det kommer jo helt an på din avtale med de som skal gjøre jobben. Jeg har fått skisse først, også kommet tilbake for å gjøre jobben, men sist ble det lagd skisse, for så å starte rett på jobben. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når jeg begynte på sleeven min så hadde vi avtalt på forhånd at jeg skulle ta med alt jeg hadde av tegninger og så laget vi skissa sammen. Så tok vi oppstrekinga:) Eller man kan ta en planleggnings-time, og så sette opp time deretter. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jo, begynn og bol....man får så sexye strekkmerker av det:S har ikke sagt noe om Anabole steroider.. Bare vanlig, sunn trening Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg tulla bare, var ment som replikk til det Eplefe sa=) Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen andre som har fått oliven olje til etterbehandling av tatovering? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, men har hørt om de som har fått det, men da mer som smør (konsistens altså) Har brukt Sølvhaiolje på brannsår/skrubbsår/kutt og lignende med utrolig god erfaring, lurer på om noen har vært borti denne i forhold til tatoveringer? Lenke til kommentar
slins Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen andre som har fått oliven olje til etterbehandling av tatovering? Jepps, synes det funka greit jeg Lenke til kommentar
txvz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lurer på om du bør bruke noen spesial krem på tatoveringen hvis du skal ta solarium? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke det at jeg har så veldig greie på det men hvis du bruker sunblock, vil du ikke da få et enormt skille rundt tatoveringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå