KimNK Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 GLINT MÅ BEGYNNE Å JOGGE: :--D Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har du brukt samme tatovør på back piece som på sleeve? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 mye kommer dette på da?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) mange tusen Tørr ikke å tenke på prisen det blir den dagen jeg skal begynne på ryggen, men som andre har sagt her...man kan ikke sette en pris på noe du skal ha på kroppen=) Endret 31. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 GLINT MÅ BEGYNNE Å JOGGE: :--D Eders metrosæxuelle Lyde, de Hves og Skrike, tar Jeg imod med min Ryg rak For er det nu ikke faktisk slik, at godt Udstyr skal staa under Tak? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 skal ALDRI bli tynn, ikke for slapp heller...men sånn at man har store områder og blekke på Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei lurer på en ting. Var og tatoverte meg i går (jobber med min halv sleeve) og da sa tatovører at det fantes en bedøvende krem som fungerte bra, men han visste ikke hva det het. Er det noen som har brukt eller har erfaring med dette? Fant 2 typer Emla og Xylocain. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skal du med det da?, det skal gjøre litt vondt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er mange som bruker bedøvende kremer på de mer følsomme områdene. Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 joa er enig i det, men vi får ikke gjort så mye når jeg er der, for jeg greier ikke sitte så lenge Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) skal du sitte i 10 timer så forstår jeg bruken av bedøvelskrem, men ikke for 3-4 timer...ja, man kjenner det...men det er litt av poenget. Da er det kanskje ikke så dumt å sjekke det ut=) leste innlegget ditt over mitt først etter jeg hadde skrevet. Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 har blant annet endel på brystet også, og det gleder jeg meg ikke spessielt til. men uansett moral og alt det der er det noen som kjenner til noen merker som er blitt brukt i sammenhengen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Desverre:( Jeg vet ta Xylocain fjerner smerten hvis du har brannsår og sånt, men om du kan bruke det mens du blekker deg vet jeg ikke. Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 fant en type om heter Emla som blir brukt før sprøytestikk (de som ikke greier stikk) www.Emla.com Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Smerte er bare godt . Hovedsaken er jo at du skal kjenne du gjør noe med kroppen. Og armen er jo ikke den mest følsomme plassen. Og at det gjør vondt på undersiden er oppskrytt. Endret 1. november 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil vel ikke si at det er direkte nydelig når man begynner å nærme seg den tynne huden ved armhulen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) er vel opp til hver enkelt i grunn^^ Endret 1. november 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Liker hvordan enkelte sin mening angående smerte er den "riktige" tingen. Hvorfor MÅ man oppleve smerte, om man ikke ønsker? Står det skrevet i en bibel for de som får tattoos at smerte må være til stede, ellers er det ikke tattoo man får? Jeg har flere, 4 for øyeblikket, der en er ganske fersk, og nei, jeg har ikke tatt noe mot smerten, da den ikke har vært spesielt stor. Men jeg har stor forståelse for de som ønsker en stor fet tattoo, men ikke ønsker å føle seg som en kjøttstykke i ei kvern. Hva er så galt med å fjerne smerten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg synes personlig at smerten er en del av det hele, men man skal jo ikke presse kroppen sin forbi det man tåler heller. Å bedøve de mer følsomme plassene (innover mot armhulen etc) må da alle kunne respektere. Etter tre-fire timer i stolen så begynner man å bli ganske pushet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har full forståelse for de som mener at smerten er en del av det, og at man ikke burde tatovere seg hvis man ikke er mann nok til å takle det. Men det blir jo også litt feil at de med lav smerteterskel ikke skal få pynte kroppen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå