Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du fylle hele armen med "portrett-kvalitet" (mye detaljer, lite bar hud) eller noe tilsvarende tidskrevende, sitter du i mange dager. Skal du ha noe enkelt og/eller noe med mye åpen hud, kan du slippe unna med under 10 timer.

 

Man har jo alltid magnum-nåler, med 8-20 ganger så mange nåler som man vanligvis har på konfiguasjonen som brukes til å fylle i sort. Tribal er en tatovering som ville tatt betraktelig mindre tid med slike nåler, siden de er såpass simple. De stygge greiene til Kerry King er et prima eksempel, veldig grovt motiv.

 

jumbomags-400.jpg <- Magnum-nåler.

Lenke til kommentar

post-80636-1225366242_thumb.jpg

 

post-80636-1225366255_thumb.jpg

 

 

 

 

Kommet litt videre, koblet sammen masken med den nederste delen, og det må mer farge der det er blått...der det ikke er farget kommer en mørkere farge igjen. Dette er et godt stykke unna ferdig. Så at dere snakket om tid, til nå med armen har jeg sittet 4 økter på ca.4 timer hittil. Det får ta den tiden det tar, vil heller ha noe jeg er stolt over enn noe halvveis. Og jeg syns det er morsomt å drive med større prosjekter har jeg funnet ut, har litt sjarm i seg=)

post-80636-1225366279_thumb.jpg

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Tusen takk, jeg tror vi valgte en litt for lys farge, man ser svakt strekene under fremdeles..men tror det fikses neste gang med et lag til. Han la et lag med utvannet svart for å skygge ned strekene, fargene som ble brukt var lilla, blått og hvit, skulle egentlig være en oransj-type farge der det ikke er farget, men vi må gå for noe som er litt sterkere.

Lenke til kommentar
Question: Does Tattoo Goo really work or is something else better?

 

Answer: I have tried Tattoo Goo and Tattoo Lube - personally, I didn't like them. It basically comes down to this - we have entered the age of excessive variety. For example, there are so many different cleaning products out there now made with so many different chemicals that you could blow up your house with them all - honestly, it's enough to make your head spin and to this day there is nothing that really works better than good old baking soda and vinegar. I've come to pretty much the same conclusion about aftercare. The goal is to keep your new tattoo clean, protected from bacteria and moist. And a healed tattoo needs to be protected from the sun. Soap will keep it clean, A&D ointment will keep it protected, lotion will keep it moist and any high SPF sunblock will keep it protected from UV rays. Anything beyond that is just fluff - you can get them if you prefer the way they feel or smell, but your results are going to be the same in the end.

Lenke til kommentar

Det glemte jeg å si, det skal komme vann ut av munnen på Hanya-masken som kommer til og gå over de svarte tykke strekene som går rundt armen, så man kommer til å se bare strekene bare svakt der det er vann. Tror det blir en kul effekt.

 

 

Et lite spørsmål: Jeg driver å jobber med maling osv. gjør det noe om jeg tar plast rundt armen de første dagene mens det gror?. Vil ikke risikere og få maling der nå:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...