Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, eller sånn tråd som man bruker til å sy sting. Det er jo praktisk, for det er nesten null grotid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sytrad, ja. Men de bruker faktisk ikke samme tråden som mora di bruker i symaskinen sin når du skal sy sting på legevakten. Fiskegøtt, tanntråd (uten smak ville være å foretrekke, mistenker jeg. Ser for meg at mint i sår kan bli smertefullt) eller sånn sytråd. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor i landet er det man sier "gøtt", og hvorfor i allverden sier man det? ulogisk ord. Fiskesen heter det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Høres rart ut begge deler. Og meget ubehagelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gøtt er det morfar sier. Jeg sier ingen av delene, fordi jeg ikke fisker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har hørt eldre folk her i sør-rogaland som sier "Gøtt av banen". Men bare i akkurat det uttrykket, ikke ellers. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor i landet er det man sier "gøtt", og hvorfor i allverden sier man det? ulogisk ord. Fiskesen heter det. Fiskesnøøøøre! Har hørt eldre folk her i sør-rogaland som sier "Gøtt av banen". Men bare i akkurat det uttrykket, ikke ellers. I nabobygda sier dem. Det e gøtt å eta graut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) I dag har jeg funnet ut at det er mye arbeid å få gjort en bra cover-up... Over 4 timer i stolen og er litt lengre....... Fiskegøtt også Endret 29. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hva er det du skal dekke over og hva med? Har selv en cover up på armen. Fått kjempegode tilbakemld, også av de som jobber innen bransjen. Valgte selv motiv og hvordan den skulle være og noen tatovører som så den har aldri sett noe svart bli dekket så bra med farger og med et slikt motiv. Tok den siste finpussen på den igår. Kan ikke se at det en gang var noe annet under der. Endret 29. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hanya-maske dekker en ekkel hodeskalle, fargen er blå med litt lilla i=) Det er en del av en sleeve=) Hater å sitte med den plasten til neste dag, har sånne rare frysninger...ikke hele tiden, men ofte. Endret 29. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Husker når du hadde tatt den skallen.. Da var du såååå tøff:p lol Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 er noen år side det nå...følte meg ikke spesiellt tøff, mer meg selv. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 mulig å slenge opp bilde av cover-upen folkens? ble nyskjerrig på hvordan det ble seende ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har hørt eldre folk her i sør-rogaland som sier "Gøtt av banen". Men bare i akkurat det uttrykket, ikke ellers. "Gått a banen", ikke gøtt. For øvrig: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oh yeah, bergensk eier. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvor mange timer vil man bruke på en full sleeve (sånn cirka)? Hvis vi da går ut ifra at det meste av huden skal dekkes. Og til dere kverulanter: En gjennomsnittlig stor mannsarm. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Et sted mellom 10 og 40 timer, alt etter hva du skal tatovere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå