Stupedama Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vakre stjerner My eyes!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Folkens, vet dere om Let's Buzz i bergen gjør unntak om jeg er 17år og tar med foreldre til studio som godkjenner? zaltatov 18 år, ingen unntak. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folkens, vet dere om Let's Buzz i bergen gjør unntak om jeg er 17år og tar med foreldre til studio som godkjenner? zaltatov 18 år, ingen unntak. ok =/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fest fiskegøtt og splitt tungen i stedet for å poppe smykket gjennom.Vurderer det faktisk Hva er det du har gjort på siden hullet i tungen er blitt så stort?Lekt litt for mye med den, legger ikke merke til det engang Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Zaltatov: Hvor lenge er det til du fyller 18? Du burde vel klare å vente (f. eks.) fire måneder på noe du skal ha på kroppen resten av livet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I dag skal det blekkes time fra 12 til halv 5 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir sittende en stund da altså? Lykke til da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De 4 gangene jeg har vært hos han så har vi alltid god tid, det er litt godt syns jeg. Skal jobbe for det meste med cover-upen i dag og så dekke tomrommet mellom overgangen fra under til overarm=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er sikkert nevnt en million ganger, men hvilket studio bruker du? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 JV( ikke svensken, samme persom som Aids bruker\brukte) ) på Sunset Studio som jeg syns er flink, han har vunnet noen priser på Inkbash i Stockholm=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Stemmer! Det visste jeg jo egentlig. Lyst til å begynne på sleeve snart jeg også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Går bra det, bare hyggelig med spørsmål:D Det må du begynne med;) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er kronene det står på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fest fiskegøtt og splitt tungen i stedet for å poppe smykket gjennom.Vurderer det faktisk Tar litt lengre tid og er ubehagelig, men er'ke noe særlig farlig (nå slakter sikkert Ida meg fordi jeg tror at en amatør kan gjøre jobben like godt som en proff). Jeg mener i hvert fall at så lenge du ikke går og slikker på en skalpell (vel, det har forøvrig psilocybe gjort...) så dreper det deg neppe. Tounge Tie-Off. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tungesplitt må vel syes og? Lykke til med å gjøre det på deg selv. Man dør ikke av å pierce seg selv heller, men det er fortsatt en jævlig dum idé. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tungesplitt må absolutt ikke syes, nei, det kommer helt an på metoden man bruker, det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller for å endre litt på den: Det er en jævla dårlig idé, selv om det ikke får noen konsekvenser. ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Leste først nå at det var med fiskesnøre det var snakk om. Fortsatt ingenting jeg ville gjort selv. Men værsågod! "This gradual method, allows one time adjust, but may also mean weeks of EXTREME discomfort. This procedure is usually self-done, and a majority of people who undertake this method give up partway through. It requires a high degree of pain tolerance over an extended time. " Eh.. Au? Jeg hadde foretrukket å bli ferdig med det med en gang. Endret 29. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo de som utvider tungen sin og så kutter mellom ved å bruke tanntråd e.l.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå