Right Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 syns han var snaxy jeg, hadde garantert gjort unntak for han :!:Og of course blekker han en note:P, ikke at det er noe gale.....men har sett den setningen før. Note? G-nøkkel med notebånd (hva nå enn det er) og en stjerne, tenker jeg vi kaller det. *pirke* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (: 2nd that. (Eplefe sitt utsagn altså) Og ikke Fluesopp sitt. :'\ Forsto det, mitt var for dumt til å være enig i syns han var snaxy jeg, hadde garantert gjort unntak for han :!:Og of course blekker han en note:P, ikke at det er noe gale.....men har sett den setningen før. Note? G-nøkkel med notebånd (hva nå enn det er) og en stjerne, tenker jeg vi kaller det. *pirke* Ja sorry Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Tatto-Frank burde sjemmes av og ha 1mnd kurs for folk. Han sender jo ræva folk ut i feltet. I vesterålen sliter vi med han herre: http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=2315177 Endret 27. oktober 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I vesterålen sliter vi med han herre:http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=2315177 Vakre stjerner Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Mulig å vise flere eksemplarer, for oss som ikke har nettby? Ellers så han da riktig så flink ut... *host* Endret 27. oktober 2008 av Right Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Åh, som jeg håper jeg får meg kjæreste som en dag overrasker meg med "Ida <3" på kroppen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Å herregud, som jeg ler! "Jenter liker gutter som er tøffe og som lever ett såkalt ”farlig” liv." "Piercingen man har i tunga er ett sex-leketøy.Det er laget for å kunne gi mer nytelse til gutten når jenta suger han." "Nå er det mange voksne og litt eldre som ser på piercing i navlen som en hore gjenstand," "Personer som kan mye om piercinger og som ser gutter med hull i tunga vil mest sannsynelig tro de er homofile." ???? Endret 27. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 "Personer som kan mye om piercinger og som ser gutter med hull i tunga vil mest sannsynelig tro de er homofile." Ahaja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Å herregud, som jeg ler!"Jenter liker gutter som er tøffe og som lever ett såkalt ”farlig” liv." "Piercingen man har i tunga er ett sex-leketøy.Det er laget for å kunne gi mer nytelse til gutten når jenta suger han." Ikke bare du som ler Jepp, jeg tok piercing i tunga som femtenåring fordi jeg skulle suge kuk (opplysning; ironi for de som ikke vet hva det er. vet aldri nå til dags). Endret 27. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jesus Kristus. Jeg ler. xD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg var ikke så dum da jeg gikk i 10.klasse. Håper jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vet at jeg ikke var det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bare til opplysning, så trenger ikke dere madammer pierce tungen egentlig. Vi kjenner minimalt til forskjell, og suge skal dere da gjøre uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vi kjenner minimalt til forskjell, og suge skal dere da gjøre uansett. Du taler sannhet, min mann. To sannheter faktisk. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jajaja! Que rata! Kunne quota alt i den teksten. Værste jeg har hørt på dager, på år! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Åh, som jeg håper jeg får meg kjæreste som en dag overrasker meg med "Ida <3" på kroppen.*bilde der det står Marius / Julie* Haha, det der måtte jeg lagre Kanskje det er noe jeg burde vite om Marius sin overarm... hmm.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mulig det var i fhm jeg så det. En fyr som hadde navnet til eksen med STORE BOKSTAVER på ryggtavla :!: Sikkert en nyforelsket idiot på fylla i syden dette. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De kåret Norges verste tatovering i FHM for en stund siden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) stemmer det. Var det ikke en panter eller noe som ble sluttresultatet for han som hadde den værste? Mener å huske den også ble stygg Stygg som i ikke noe pent motiv. og veldig oppbrukt -ikke selve jobben. Endret 28. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå