Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kjenner jeg er skeptisk til å tattovere meg hos folk på min egen alder. Særlig hos noen som kaller seg noe med tattoo foran navnet Han har også tattovert mange under atten, men mulige det var på privaten. Men for all del. Sikkert en flink fyr Endret 27. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Navn som starter med 'Tattoo', og dårlig orddeling, er to gode indikatorer, ja. EDIT: Hvis han har tatovert noen "på privaten" så er vel ikke det akkurat et godt tegn det heller? Stiller meg litt skeptisk til det her. Endret 27. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva folk gjør på fritiden får være deres problem Det er folk som jobber svart i alle yrker Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, det har du rett i. Men hvis jeg hadde fått høre at en snekker jobbet mye svart, og var litt slakk på forskriftene (uten å bryte loven på andre måter enn det at det var svart), ville jeg vært litt skeptsik til å slippe han løs på huset mitt. På samme måte som en som tatoverer folk under 18 "på fritiden". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så lenge de er flinke og gjør jobben sin får de tattovere til de ser grønt for min del, samme om h*n er 12 eller 42. Du slipper ikke en svart amatør løs i huset ditt, og hvertfall ikke på kroppen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er litt smålei av den klassiske "Tatto-Jon" og "Tatto-Silje" som legger ut bilder på Nettby av "Vennr jg har tatovert på kjøkkenet mitt : D". Med en hel haug av 14 og 15 åringer som "eeeeelsker den tribal'en der!!". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror jeg skal starte opp jeg også. Tattoo Roy (med elendig orddeling i navnet selvfølgelig). Skal legge ut annonser på Finn. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror jeg skal kjøpe meg et sett på ebay og starte med dette. Sikkert noen kronasjer å hente. Jeg som ikke en gang kan å tegne en stakkars strekmann uten å fornærme han, kommer til å gjøre det stort. Venner om meg på nettby; "dette er Tattoo-Maria-23. hun er sååå flink, og jeg er bare driitfornøyd med playgirl-tattooen min!! *elsk*". HAHA :!: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er litt smålei av den klassiske "Tatto-Jon" og "Tatto-Silje" som legger ut bilder på Nettby av "Vennr jg har tatovert på kjøkkenet mitt : D". Med en hel haug av 14 og 15 åringer som "eeeeelsker den tribal'en der!!". De kan sitte der i tussmørket å angre når de nærmer seg 18 Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nesten synd det finnes laser til å bleike/fjerne de med og mulighet for cover-ups etterpå Selv har jeg lært mer med årene og kjempeglad jeg ikke begynte før 18. Mine tattiser Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Pent selvom sommerfugler ikke er min smak. Går det bedre med ørene? Sist jeg leste noe av deg her i tråden skrev du at det gjorde så vondt at du ville sage av ørene. Jeg ble til slutt frisk. Sannsynligvis hadde jeg fått en lumsk bakterie fra penger på jobben, og vært så uoppmerksom at jeg har klødd eller noe på øret. Max uflaks. Lurer på om jeg skal punche det ene øret igjen, så slipper jeg å strekke det helt opp til 6 mm, som det andre øret er på. Men det blir uansett ikke før etter vintern. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tatoverer han seg hos Bo i gamlebyen, eller gjør tatovører unntak for kjendiser? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 synge høyt "her ghost in the fog" med min ufattelige bra sangstemme. Såklart gjør de det Eplefe, han er jo tross alt STJERNE :!: kommer med nye bilder av sleeven på onsdag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De gjør garantert unntak. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 OKEI, han bruker faktisk falske øyevipper. "Awesome" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det gjør jeg også..må ikke være superstjerne for det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har ingenting i mot falske øyevipper på gutter, men akkurat Erlend Bratland er så stygg at jeg blir kvalm. (: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) syns han var snaxy jeg, hadde garantert gjort unntak for han :!: Og of course blekker han en note:P, ikke at det er noe gale.....men har sett den setningen før. Endret 27. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) (: 2nd that. (Eplefe sitt utsagn altså) Og ikke Fluesopp sitt. :'\ Endret 27. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Overraskende mange kjendiser som sprader rundt med megastygge tatoveringer. Skulle tro de hadde råd til å få blekket seg hos hvem som helst, men neida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå