Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet ikke om noen tatovører i det området, men kan tenke meg en pris mellom 1000-1400kr, kanskje noen hundrelapper ekstra om du skal ha skjoldet rundt. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei jeg ser etter tatto studio i oslo ommerådet som tattoverer på 17åringer med tilatesle av foreldre men og er flinke. når jeg sier flink mener jeg ikke som chris garver for jeg skal ikke ha sleve eller back-pice, men navnet mitt på bryste. men det betyr ikke at jeg ikke vil at det skal bli fint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 http://tattooique.com/info/prank-tattoo-le...e-artists-riot/ ^^Lett å la seg lure Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) just-in-box: Vent til du er 18. Med mindre du har lyst på skjeve linjer da. Fikk omsider henta pluggene mine. Endret 26. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg blir faktisk litt sjalu hver gang jeg ser ørene dine Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, takk. Veldig fornøyd med de, selv om det stadig frister å strekke enda litt til. Men nå har jeg brukt så mye penger på plugger at jeg må roe det ned. Fyyy Ida. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ferdig med alt det svarte på Cthulhu (sett bort fra touchups), samt greywash i bakgrunnen. Vi fikk gjort unna en god del denne helga, og det merkes. Er på vei hjem nå, sliten og med feber. Fikk jævelig mye juling i dag. Neste gang begynner vi på R'lyeh i korsryggen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva betaler du for de over da ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ferdig med alt det svarte på Cthulhu (sett bort fra touchups), samt greywash i bakgrunnen. Vi fikk gjort unna en god del denne helga, og det merkes. Er på vei hjem nå, sliten og med feber. Fikk jævelig mye juling i dag. Neste gang begynner vi på R'lyeh i korsryggen. Rawr. Hva betaler du for de over da ? Snakker du til meg eller Glintern? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Deg, Aidskake prisen på pluggene. Endret 26. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ah! De kosta egentlig 850 eller noe. Fikk de litt billigere. (For paret, altså.) Endret 26. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fikk omsider henta pluggene mine. Pent selvom sommerfugler ikke er min smak. Går det bedre med ørene? Sist jeg leste noe av deg her i tråden skrev du at det gjorde så vondt at du ville sage av ørene. -------------------------- Har forøvrig vært og sett på skisser til skorpionen jeg skal ha på siden av halsen, men det blir ikke time før i Janusr pga. at studioet har mye bestillinger. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ville bare stikke innom for å høre hva folk her mener om samtdlige/helhetsintrykk av tattoo'er en lokal her har tatt.. Vurderer å ta en logo på skuldra ved slutten av november hos denne karen, men er litt usikker på resultatet, om det blir noe bra.. http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...45&offset=0 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det blir ikke noe bra, for det der var drit. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det blir ikke noe bra, for det der var drit. kan du trekke frem hva som var drit, og hvorfor jeg da ikke burde ta hos denne karen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får jeg lov å nevne at jeg er dritlei nettby og nekter å logge meg inn (ja jeg var dum nok til å regge meg en gang)? Lyst til å legge ut et skjermdump? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det blir ikke noe bra, for det der var drit. kan du trekke frem hva som var drit, og hvorfor jeg da ikke burde ta hos denne karen? ALT er jo drit. Greier du å se alle de håpløse feilene denne fyren gjør her? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) jeg kan se at fløyta er skeiv.. Endret 27. oktober 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Fløyta er skeiv, stjernene på kjolen eller hva det er ser ut som snøfnugg.(I den retning at ingen er like) og h*n har en stor cyste i ansiktet. Ser også ut som h*n prøver å drite ut av fløyta Endret 27. oktober 2008 av kverna Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå er jo det ikke hannes verk? Det var jo en tatovering han hadde fått i thailand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå