Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisan. Jeg er 17 år gammel og prøver å planlegge en tattoo (Ja, jeg venter til jeg er 18 eller eldre med å tattovere meg, men vil ha noe bra planlagt ;) ) Temaet jeg har lyst på er terninger, kort fra kortstokk og lignende. Har hørt om "Lucky 7" og "Mans ruin" og lignende ting. Håpet på å få noen idèer fra noen her til hva jeg kan begynne å planlegge. Gjerne gi litt forklaring på begreper "lucky 7" og "mans ruin". Regner med at denne blir på brystet (over venstre nippel), men vet at jeg engang i tida vil ha fullsleeve så jeg sparer armene mine ;) Fint om noen kom med idèer, hvis man orker! ;)
Lenke til kommentar
Man's Ruin Tattoo Designs - "Man's Ruin", a tattoo often consisting of the many vices that can lead a man astray in life, not the least of which is a woman - or a bad woman to be exact! This woman is often surrounded by drinking glasses, bottles of alcohol, playing cards, dice and other accoutrements of gambling, such as horse shoes to represent betting on the ponies at the track. In short, "Man's Ruin" could also be titled, "Wine, Women and Song!". Use your imagination to add other elements of various modern vices! A woman regarded as cruel or malicious

 

Tallet 7 har betydd lykke i alle tider, og dermed er det og et populært tall å satse på når det gjelder gambling. Når man spiller craps og slår 7 eller 11 vinner man automatisk, akkurat som 21 i blackjak (med mindre det blir en push).

Lenke til kommentar
Tatovering på puppen? :dontgetit: Det er et av de få stedene på kvinnekroppen hvor det ikke er sexy med tatovering. Min mening ihvertfall. :)

 

Ida (aidskake) har noen ganske pene. De er riktig nok litt lengre opp (tror jeg ?).

 

Men nå skal ikke jeg få det til å høres ut som om jeg tilbringer dagene mine med å studere hver detalj av brystet til Ida. :!:

Lenke til kommentar
Men nå skal ikke jeg få det til å høres ut som om jeg tilbringer dagene mine med å studere hver detalj av brystet til Ida. :!:

Så, så. Ingen som klandrer deg for akkurat det.

 

Da jeg var på Hellacopters forrige uke, kom jeg i snakk med en fyr som stod bak meg. Han ville så innmari flashe tatoveringen sin. Han hadde et insekt av noe slag med hjelm og truger (eller så var det ski. Litt for mange pils.) med flammer og lyn rundt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...