Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillium

Synes ikke nødvendigvis at "en på hver side" er noe særlig, ansikt eller ikke. Feks. hadde jeg for flere år siden ring i det ene øyenbrynet, men kunne aldri tenkt meg å ha i begge. Har sett en som hadde det og det så bare dumt ut.

Eplefe

Jeg har ikke sagt at symmetri er speilvendt, men at jeg synes det blir så A4 på en måte.

Lenke til kommentar

Heisan. Jeg er 17 år gammel og prøver å planlegge en tattoo (Ja, jeg venter til jeg er 18 eller eldre med å tattovere meg, men vil ha noe bra planlagt ;) ) Temaet jeg har lyst på er terninger, kort fra kortstokk og lignende. Har hørt om "Lucky 7" og "Mans ruin" og lignende ting. Håpet på å få noen idèer fra noen her til hva jeg kan begynne å planlegge. Gjerne gi litt forklaring på begreper "lucky 7" og "mans ruin". Regner med at denne blir på brystet (over venstre nippel), men vet at jeg engang i tida vil ha fullsleeve så jeg sparer armene mine ;) Fint om noen kom med idèer, hvis man orker! ;)

Lenke til kommentar
Det jeg tenker med tattiser på pupper er "Hva skjer om hu blir gravid og de vokser?" Kan fort bli litt fordreid da.

Tjah, det er vel svært få pupper som ikke vokser ifm med amming. Men når ammeperioden er over, så trekker de seg gjerne tilbake igjen. Men ikke nødvendigvis helt tilbake til normal size. Men om du f.eks går opp 2 str under ammingen, så går du gjerne tilbake 1 igjen når ammingen er over, så det trenger ikke bli så mye fordreid egentlig..

Lenke til kommentar

Etter mange mange timer med tenking og leting det siste året, tror jeg faktisk jeg har funnet det jeg leter etter.

En full sleeve gjort i steampunk stil. Jeg har alltid likt steampunk i teorien, men jeg har aldri sett det utført så riktig før. Den har nesten alt jeg har vært på jakt etter. Selvsagt må jo alt forrandres slik at jeg ikke har en helt identisk tatovering som noen andre. Men mer spesifikt tror jeg det ville vært bedre med et par flere unike elementer. Utenom skulderskiven og måleren på undersiden, så går det meste i ett. Ingenting skiller seg ut.

Med leilighet og styr på gang, så blir det nok uansett noen år til pengene for dette er i boks.

TattooSteamBioMech1.jpg

TattooSteamBioMech2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...