Pigeon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har tenkt til å tatovere meg, og jeg vet hvor jeg skal ha den(underarmen) og åssen jeg vil ha(se vedlegg). Noen som vet sånn ca. hvor mye denne kommer til å koste? Og noen tips på hvor jeg kan gå(Oslo)? Takker for svar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lillium Synes ikke nødvendigvis at "en på hver side" er noe særlig, ansikt eller ikke. Feks. hadde jeg for flere år siden ring i det ene øyenbrynet, men kunne aldri tenkt meg å ha i begge. Har sett en som hadde det og det så bare dumt ut. Eplefe Jeg har ikke sagt at symmetri er speilvendt, men at jeg synes det blir så A4 på en måte. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tips om steder å tatovere seg i Oslo...Se forrige side. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisan. Jeg er 17 år gammel og prøver å planlegge en tattoo (Ja, jeg venter til jeg er 18 eller eldre med å tattovere meg, men vil ha noe bra planlagt ) Temaet jeg har lyst på er terninger, kort fra kortstokk og lignende. Har hørt om "Lucky 7" og "Mans ruin" og lignende ting. Håpet på å få noen idèer fra noen her til hva jeg kan begynne å planlegge. Gjerne gi litt forklaring på begreper "lucky 7" og "mans ruin". Regner med at denne blir på brystet (over venstre nippel), men vet at jeg engang i tida vil ha fullsleeve så jeg sparer armene mine Fint om noen kom med idèer, hvis man orker! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen nice sleeves jeg fant: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forøvrig alle av Boris Tattoo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Imponerende tattiser det der, men den siste var tragisk stygg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Litt prangende kanskje. Den siste altså. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den siste var jo selvfølgelig den flotteste. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nice blackwork Mange "flotte" her; http://www.grunt.com/scuttlebutt/marine-co...s/tattoos19.asp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fjes på puppen! Kult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det jeg tenker med tattiser på pupper er "Hva skjer om hu blir gravid og de vokser?" Kan fort bli litt fordreid da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den tid, den sorg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den som lever, får se. De så ganske digre ut fra før av. Sitter og blar i modblog. Er så mye søte kjærestepar. Lenke til kommentar
slins Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det jeg tenker med tattiser på pupper er "Hva skjer om hu blir gravid og de vokser?" Kan fort bli litt fordreid da. Tjah, det er vel svært få pupper som ikke vokser ifm med amming. Men når ammeperioden er over, så trekker de seg gjerne tilbake igjen. Men ikke nødvendigvis helt tilbake til normal size. Men om du f.eks går opp 2 str under ammingen, så går du gjerne tilbake 1 igjen når ammingen er over, så det trenger ikke bli så mye fordreid egentlig.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den siste var jo selvfølgelig den flotteste. På hvilken måte synes du den stikker seg ut? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Etter mange mange timer med tenking og leting det siste året, tror jeg faktisk jeg har funnet det jeg leter etter. En full sleeve gjort i steampunk stil. Jeg har alltid likt steampunk i teorien, men jeg har aldri sett det utført så riktig før. Den har nesten alt jeg har vært på jakt etter. Selvsagt må jo alt forrandres slik at jeg ikke har en helt identisk tatovering som noen andre. Men mer spesifikt tror jeg det ville vært bedre med et par flere unike elementer. Utenom skulderskiven og måleren på undersiden, så går det meste i ett. Ingenting skiller seg ut. Med leilighet og styr på gang, så blir det nok uansett noen år til pengene for dette er i boks. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tatovering på puppen? Det er et av de få stedene på kvinnekroppen hvor det ikke er sexy med tatovering. Min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og endeleg fekk begge øyrene same storleik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå