Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tja, man kan jo faktisk ta piercingen med en retainer, men da bør man ikke bytte til ring før den er grodd. Men det kan medføre komplikasjoner, ja. Du får vente til neste gang du har ferie og gjøre det da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tja, man kan jo faktisk ta piercingen med en retainer, men da bør man ikke bytte til ring før den er grodd. Men det kan medføre komplikasjoner, ja. Du får vente til neste gang du har ferie og gjøre det da. Vel det blir kvart over aldri i såfall.. Funker vel å ta den med Barbell eller noe til den er grodd da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hvis du ikke har noe i mot følelsen av å konstant ha en gigantisk buse i nesen som glinser når du ikke ser på skoene dine til alles beskuelse så gjør det vel det. En kurvet en i så fall. Edit: Sånn btw: § 5. Feriefritidens lengde (1) (Den alminnelige feriefritid) Arbeidsgiver skal sørge for at arbeidstaker gis feriefritid på 25 virkedager hvert ferieår. Endret 18. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor lang tid tar det før den har heala nok da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Septumer gror relativt raskt. En måned så tror jeg du er rimelig trygg, selv om jeg har fått høre helt ned i to uker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Litt lyst på Septum men kan ikke pga jobb. Er det noen mulighet for å skjule den mens jeg er på jobb og ha den ute ellers? Vil helst ha ring så fort som mulig. Jobber 2 ganger i uka i 4 timer timer per gang En jeg jobber med hadde samme problemet, hennes plan var åpen ring. På det viset kunne hun dytte den opp i nesa så den var usynlig når hun var på jobb, men ha den ute ellers. Å drive å fikle med piercingen og snu på den og slikt er jo ikke anbefalt, spesielt ikke i groperioden, men det er jo en mulighet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Siden dette er tråden å spørre, hvilket studio i norge er best mtp. tatovering? Om dette har blitt svart på før, lenk gjerne til aktuelle innlegg. Slik at jeg ved det kan finne et svar. Birger Ed1t: Dobblepost. Endret 18. oktober 2008 av MindTooth Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Siden dette er tråden å spørre, hvilket studio i norge er best mtp. tatovering? Om dette har blitt svart på før, lenk gjerne til aktuelle innlegg. Slik at jeg ved det kan finne et svar. Birger Ed1t: Dobblepost. Hvilken stil?Anyway, gjengangsanbefalte i tråden: Let's Buzz i Bergen Kunst med Puls i Oslo, spørs selvsagt om du liker prikketeknikken deres. Sunset Studio] i Oslo Max Tattoo i Oslo og Electric Lowlife Tattoo på Stjørdal (de har en hjemmeside, men jeg finner den ikke). Endret 18. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Per idag foreligger det ikke en spesiell stil. Det jeg har mest lyst på, er noe rundt håndleddene. Men vil bare ha en oversikt mtp. tidligere arbeid, priser, osv. Takk for lenkene. Birger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg glemte Lucky 7 tattoo i Oslo. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kunne vært bedre informasjon. Dette gjelder show og kurs. Det er ofte dårlig opplyst. Og når man ikke er så kjent med alt eller har muligheten til å følge med på alt mulig så er det litt greit med skikkelig informasjon når det først kommer.Men men. Nok om det. De har ikke reklamert for det fordi det var et bittelite lokale. Så bare de "faste" fikk invitasjon. Tenkte jeg bare skulle tipse dere. Jækla artig show. Han ene løftet en kanne med 3 liter vann med pungen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, fy faen, alt folk finner på. Artig er det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det meste er på en side. Jeg selv er mer glad i symmetri.Det er ikke alltid et krav for at noe kan se bra ut, men her ble det litt for mye på en side etter min smak. Amen, sister. Jeg synes det blir litt vel ensformig med symmetri. Liker bedre litt forskjell. Har feks. tunnell kun i det ene øret og ulike tatoveringer på armene. Synes det blir så A4 når alt er likt, men for del, hversin smak. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg syns det er greit med litt forskjell på f.eks ørene. Men ikke midt i ansiktet. Der må det være symmeri (for min del). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg så en dude på Hove som hadde 25mm i det ene øret og ingenting i det andre. Jeg kjente magen min vridde seg. For min del trenger ikke ører være symmetriske, men øreflipper, spesielt når man skal utvide dem, bør være symmetriske. Og "symmetrisk" er ikke det samme som "speilvendt", Glimti. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 25 mm og ingenting i den andre flippen? Hahaha, såppas. Må ha sett snodig ut. Neei, jeg tenkte mer på helix og den slags. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jeg foretrekker symmetri på piercingsmykker i ansiktet. Tatoveringer er en annen sak. Der kan med og uten symmetri osv være fint det. Alt ettersom.......... Endret 19. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Møtte en kar på byen som hadde 2 "spiraler/litt-over-halvmåner" av tre i ørene med noe jeg oppfatta som ulvehoder på. Dritkule Endret 19. oktober 2008 av kverna Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som vet om butikker over nett som selger gode smykker for en ok pris? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bodyartforums, BMIshop og flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå