Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke rørt kulene på tja.. 3 år. Skrur dem hardt når jeg skrur. Tar 2 papir biter.. en på hver kule og så vrir jeg .. . Eneste kule jeg har mista i i tungewebben. første gangen 1 dag etter jeg tok den.. og nr 2 ett par timer etter stang skifte.. etter jeg skrudde dem fast selv har dem heller ikke løsnet.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som ikke greier å ha stor kule i tunga??

Med stor mener jeg normal størrelse.

Nå har jeg to plastikkuler og det føles ut som jeg har en hel ball i kjeften. Hvertfall i begynnelsen. Tok et par dager før jeg ble vandt med de.

Har lengt brukt ei lita sølv kule. meen jeg villa ha svart -siden de andre kulene jeg har er svarte :)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Kunne vært bedre informasjon. Dette gjelder show og kurs. Det er ofte dårlig opplyst. Og når man ikke er så kjent med alt eller har muligheten til å følge med på alt mulig så er det litt greit med skikkelig informasjon når det først kommer.

Men men. Nok om det.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Jeg satt på matte tentamen og spiste boller..Så løsna hele piercingsmykket og jeg måtte begynne å plukke ut smykket fra en halvtygd bolle...Det var ekkelt!

Uhm, kunne ikke plukka det ut med kjeften altså? oO

Det var litt vanskeli siden alt lå krimskramsa rundt i bollemassen og jeg hadde kjeften full av bolle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...