CaZpeR Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ingen som vet om noen tar UV tatoveringer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Ah... Fint å vite Da dropper jeg den planen, men var det ikke en fyr lenger baki her som hadde W A S D tattovert på fingertuppene? Eller var det fake? Joda, det stemmer. Ikke fake, men de vil nok flyte litt ut over tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ah, da kutter jeg ut de planene Men kompissen min sier uansett at det er forbudt å tatovere nedenfor håndleddene i Norge. Stemmer det, eller innbiller han seg ting? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Vandrehistorie. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvordan går det med Orgasmatron-tattoveringen til Goebbels? Venter på en fartsbot på kr 4900 så planene for tattoveringen videre, er lagt i et lite skrin foreløpig. dessverre. G Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Creds til denne fyren på Scream-boardet som skal tatovere en vaffelrøreoppskrift på beinet. :!: Det var en kreisiæss mofo som kom fram med en morsomhet i den sagnomsuste Tattoveringstråden her tidligere; Pannekakeoppskrift på ryggen. Tenkte faktisk på den her tidligere idag, og da slo det meg; Vaffeloppskrift... på beinet... Alle Nordmenn har et forhold til vafler. Det er lett og lage, billig å lage, og forbanna digg. Man i tillegg bruke tradisjonelt Norsk tilbehør. Men det fins faktisk forskjellige vaffeloppskrifter der ute. Noen som har vaffeloppskrifter liggende? Jeg vil nødig tattovere en vaffeloppskrift for så å smake bedre vafler etterpå, det hadde vært passe surt. Bare håper han tatoverer en oppskrift som inneholder kardemomme. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 .. og det bør stå "serveres varme, med rømme og syltetøy" helt nederst. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 God morgen.. Har lyst på tattovering selv, så tror jeg skal følge med litt her fremover.. Synes denne var drit kul forresten, kansje noe sånt en annen plass enn fjeset? Fikk vi avklart om UV var lovlig i norge? psilocybe? Hva synes folket om en strekkode i nakken forresten? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva synes folket om en strekkode i nakken forresten? Oppbrukt Hitman spillene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Det er svært få, om noen, som tar UV-tatoveringer i Norge. Jeg tror de fleste tatovører har en naturlig skepsis til ting som lyser under huden. Strekkode er så 1990-angsty-grunge. I tillegg må de være relativt store, da små, tynne linjer tett i tett vil, over tid, flyte sammen. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er svært få, om noen, som tar UV-tatoveringer i Norge. Jeg tror de fleste tatovører har en naturlig skepsis til ting som lyser under huden. Strekkode er så 1990-angsty-grunge. I tillegg må de være relativt store, da små, tynne linjer tett i tett vil, over tid, flyte sammen. ok, da dropper jeg det har ikke fått med meg at det har vert in engang.. Men takk for svar.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 om uv tattoo er lov eller ikke, så tenk deg selv om noen år(ja den linjen erklisje og kan brukes mot alt) Men seriøst tror de aller fleste vil synes uv tattoo er ûber harry om noen år.. tenk deg en gammel gubbe med et lysende dødninghode i nakken... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Speaking of strekkode: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Speaking of strekkode: Hahahaha. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 selfpwnage ^_^ psilo: Hvordan er groperioden etter å ha punchet 4-5mm conch? Gror det lettere siden det ikke presser på smykket? Mesa wants. Conch ist krieg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tenk å tattovere kviser i trynet :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 psilo: Hvordan er groperioden etter å ha punchet 4-5mm conch? Gror det lettere siden det ikke presser på smykket? Mesa wants. Conch ist krieg. Tja, etter to måneder var mine relativt fine og greie. Punching gjør grotiden vesentlig kortere. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jørgen: jeg så deg en gang (egentlig flere) i Bergen i vår. Satt på pizzabakeren med noen på skolen (to jenter). Jeg satt med ryggen til deg, men de med fronten. Var litt morsomt å se uttrykket deres når du kom inn og skulle ha pizza. Når du gikk spurte de om jeg så deg. Jeg bare sa at du drev din egen tatoo-shappe.. De lurte litt på hvorfor jeg visste slikt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Når jeg tenker over det vil jeg tattovere han ene karn fra Samurai Champloo ellerno men det er bare en tanke Edit: han karn helt forrest med sverdet Endret 23. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bare sa at du drev din egen tatoo-shappe.. De lurte litt på hvorfor jeg visste slikt Nja, vel, nå driver jeg med piercing, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå