Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Creds til denne fyren på Scream-boardet som skal tatovere en vaffelrøreoppskrift på beinet. :!:

 

Det var en kreisiæss mofo som kom fram med en morsomhet i den sagnomsuste Tattoveringstråden her tidligere; Pannekakeoppskrift på ryggen. Tenkte faktisk på den her tidligere idag, og da slo det meg; Vaffeloppskrift... på beinet... Alle Nordmenn har et forhold til vafler. Det er lett og lage, billig å lage, og forbanna digg. Man i tillegg bruke tradisjonelt Norsk tilbehør.

 

Men det fins faktisk forskjellige vaffeloppskrifter der ute. Noen som har vaffeloppskrifter liggende? Jeg vil nødig tattovere en vaffeloppskrift for så å smake bedre vafler etterpå, det hadde vært passe surt.

 

Bare håper han tatoverer en oppskrift som inneholder kardemomme. :)

Lenke til kommentar
Det er svært få, om noen, som tar UV-tatoveringer i Norge. Jeg tror de fleste tatovører har en naturlig skepsis til ting som lyser under huden.

 

Strekkode er så 1990-angsty-grunge. I tillegg må de være relativt store, da små, tynne linjer tett i tett vil, over tid, flyte sammen.

ok, da dropper jeg det :p har ikke fått med meg at det har vert in engang.. Men takk for svar..

Lenke til kommentar

Jørgen: jeg så deg en gang (egentlig flere) i Bergen i vår. Satt på pizzabakeren med noen på skolen (to jenter). Jeg satt med ryggen til deg, men de med fronten.

 

Var litt morsomt å se uttrykket deres når du kom inn og skulle ha pizza. Når du gikk spurte de om jeg så deg.

 

Jeg bare sa at du drev din egen tatoo-shappe.. De lurte litt på hvorfor jeg visste slikt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...