Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig et hypotetisk spørsmål: (Vil/kan ikke legge ved bilde akkurat nå, så svaret får bli generelt.)

 

Dersom man har en fin og en styggere side, burde eventuelle piercinger (eks: stang i ørebrusken) settes på den fine siden for å fremheve den, eller på den styggere siden?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Den smerten varer en uke og blir mindre for hver dag. Gleden etterpå varer mye lenger.
Jeg var vel 12-13. Før sexlivet altså, så jeg kan ikke sammenligne før og etter. Jeg måtte gjøre det, hadde ikke sjanse til å fungere med så trang forhud.

Syns det blir litt tynt grunnlag for å omskjære dine egne framtidige barn, på bakgrunn av at du selv hadde altfor trang forhud. De fleste har IKKE dette problemet selv om de har intakt forhud.

 

Men jo, det er en del som sliter med trang "nisselue", som kan vanskeliggjøre både samleie og intimvask. Men det går an å fikse det uten full omskjæring :)

Lenke til kommentar
Ehh.. nå ble jeg lettere sjokkert. www.babypiercing.com

Hvilke foreldre er det som tar piercing i øret på en liten baby??

 

Ekstremt vanlig i USA iaffal.. men er vel ikke uvanlig i Norge heller.. men de er gjerne litt 'tregere' i Norge dog.. Dvs. vi gjør det kanskje ikke før ungene er 3-4 år.. Venninna mi tok vel når hu var 5 år. Jeg turde ikke før jeg var 7 år.

 

Men det var jo frisørpistolhull! Og det kan jo ikke være så ille å få gjort det nå om man går til en piercer? Altså, må jo gjøre mindre vondt når man ikke skyter med pistol mener nå jeg. Men kan man få satt inn vanlig øredobb der da? Har aldri sett en 'vanlig' øredobb hos en piercer før...

 

Dog mener jeg å hørt at det ikke er så heldig mtp nikkelallergi..

Lenke til kommentar

Var ei jente som ble tvunget til å ta intimpiercing (av moren) i en alder av 13. Mens vi er inne på temaet, altså.

 

Du kan jo bare kjøpe deg gode smykker med et slikt "øredobb" design? Venninnen min har slike. Og hun har ikke frisørhull.

 

Jeg tok hull hos frisør da jeg var syv og ikke brydde meg/visste bedre. Da jeg ble litt eldre tok mamma meg med til en piercer :)

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...