Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ingenting å vente på det da. Dem smertene får du nok igjen for Endret 16. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den smerten varer en uke og blir mindre for hver dag. Gleden etterpå varer mye lenger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den smerten varer en uke og blir mindre for hver dag. Gleden etterpå varer mye lenger. Gjorde du det i "voksen" alder? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg var vel 12-13. Før sexlivet altså, så jeg kan ikke sammenligne før og etter. Jeg måtte gjøre det, hadde ikke sjanse til å fungere med så trang forhud. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 det begynner å bli vondere og vondere...........så snakke med legen til uka takk for all støtte Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Haha, senere i samme innlegg sier han at han vurderer det selv. SKJERPINGS IDA. Du som var så flink med ironi før. Jeg velger å skylde på at jeg og Hylo er fult i gang med pilsinga. Omskjærte peniser ser faktisk bedre ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg vet jeg har vært fraværende en stund, men litt kjenner du meg Aids men jeg må :!: uansett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg velger å skylde på at jeg og Hylo er fult i gang med pilsinga. Haeah. Hils og hy lolz. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Han hilser og sier: Hei! Vettu hva, vi skal på the Hellacopters! AWESOME! *awesomedance* Najs. Less is more. Tudelu! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Flere som har hørt at plast smykker i tunga lettere gror igjen enn metall? Kan dette virkelig stemme? Skjønner i så fall ikke helt hvorfor, så fint om noen vet. Veldig gjennomført og fin stil på den dama! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Foreløpig et hypotetisk spørsmål: (Vil/kan ikke legge ved bilde akkurat nå, så svaret får bli generelt.) Dersom man har en fin og en styggere side, burde eventuelle piercinger (eks: stang i ørebrusken) settes på den fine siden for å fremheve den, eller på den styggere siden? Endret 16. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den smerten varer en uke og blir mindre for hver dag. Gleden etterpå varer mye lenger. Jeg var vel 12-13. Før sexlivet altså, så jeg kan ikke sammenligne før og etter. Jeg måtte gjøre det, hadde ikke sjanse til å fungere med så trang forhud. Syns det blir litt tynt grunnlag for å omskjære dine egne framtidige barn, på bakgrunn av at du selv hadde altfor trang forhud. De fleste har IKKE dette problemet selv om de har intakt forhud. Men jo, det er en del som sliter med trang "nisselue", som kan vanskeliggjøre både samleie og intimvask. Men det går an å fikse det uten full omskjæring Lenke til kommentar
slins Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ehh.. nå ble jeg lettere sjokkert. www.babypiercing.com Hvilke foreldre er det som tar piercing i øret på en liten baby?? Ekstremt vanlig i USA iaffal.. men er vel ikke uvanlig i Norge heller.. men de er gjerne litt 'tregere' i Norge dog.. Dvs. vi gjør det kanskje ikke før ungene er 3-4 år.. Venninna mi tok vel når hu var 5 år. Jeg turde ikke før jeg var 7 år. Men det var jo frisørpistolhull! Og det kan jo ikke være så ille å få gjort det nå om man går til en piercer? Altså, må jo gjøre mindre vondt når man ikke skyter med pistol mener nå jeg. Men kan man få satt inn vanlig øredobb der da? Har aldri sett en 'vanlig' øredobb hos en piercer før... Dog mener jeg å hørt at det ikke er så heldig mtp nikkelallergi.. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Små barn tar hull hos frisør med pistol. Synes det er helt bak mål at frisører har "lov" i utgangspunktet å ta hull. Synes man burde vente til barnet kan gå til en dyktig piercer og få det sterilt og med alle de andre fordelene det har fremfor pistolen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Var ei jente som ble tvunget til å ta intimpiercing (av moren) i en alder av 13. Mens vi er inne på temaet, altså. Du kan jo bare kjøpe deg gode smykker med et slikt "øredobb" design? Venninnen min har slike. Og hun har ikke frisørhull. Jeg tok hull hos frisør da jeg var syv og ikke brydde meg/visste bedre. Da jeg ble litt eldre tok mamma meg med til en piercer Endret 16. oktober 2008 av Lillium Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Var ei jente som ble tvunget til å ta intimpiercing (av moren) i en alder av 13. Mens vi er inne på temaet, altså. Hvor fikk du vite dette? Endret 16. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Internett jeg har også lest det. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det forstod jeg. Artikkelen Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Får så sinnsykt lyst å ta tatovering av å se Miami Ink på Discovery Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hm. Tror du burde snoke litt mer rundt på verdensveven hvis MI går for å være bra saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå