MSg Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bare pynt. Selvom noen sikkert har en doktoravhandling om betydningen av dem.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De er godteri. Fra Mexico. Dias de los muertos, de dødes dager. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Småjenter 1-x år med hull i ørene har da eksistert lenge her i landet..? Jeg reagerer hvertfall ikke om jeg ser det.. Er vel veldig lite lurt egentlig? Øret vokser jo en god del mens man er liten og hullet kan vel ende opp andre steder en der det burde være? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde nok ikke tatt hull i ørene på min lille datter, nei (hvis jeg hadde hatt en datter vel og merke). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er vel veldig lite lurt egentlig? Øret vokser jo en god del mens man er liten og hullet kan vel ende opp andre steder en der det burde være? Pff, jeg tok hull i ørene da jeg var 8 år gammel, og var på det tidspunkt ikke ferdig utviklet. Alikevel er alle mine hull akkurat der de skal være :!: Jeg tror ikke jeg får behov for å pierce min fremtidige datters ører, men har ikke noe imot de som gjør det. Det finnes verre ting. Omskjæring av smågutter f.eks .. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Omskjæring av smågutter f.eks .. Omskjæring av småjenter er nå min "favoritt" (legg ekstra godt merke til de rare tegnene rund ordet favoritt). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 for å være helt sikker Mimir, så sier vi også at det var ironi Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var det jeg prøvde å få frem i parentesen der, ja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei.. piercing på babyer syns jeg ikke noe om.sorry. Har sett mange små barn som har det, men de vil som oftes ta det selv. Jeg tok ETT da jeg var 3-4 -frivillig. Nekta å ta to, skvatt så fælt da de skøyt. Det andre hullet kom noe senere. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Syns man må få bestemme selv om man vil ha hull i ørene eller ei, derfor syns jeg ikke noe om foreldre som tar hull i ørene på sine babyer. Dessuten er det faktisk ganske vondt, og ser ikke noe poeng i å utsette en baby som ikke vet hva som skjer, for dette. Selv tok jeg hull i ørene da jeg var 6 år, hadde ønsket meg det lenge, og fikk det i gave av mine foreldre. Husker det var vondt lenge, før det grodde ordentlig. Vondt å sove om natten for eksempel. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mange er jo så imot frisørhull.. så hvorfor finne det ok at BABYER tar det!? Jeg så ei liiita jente med hull i NESEN jeg da, for mange år siden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg ville nok i hvert fall ikke tatt hull hos frisøren på eventuelle barn. Det kommer fortsatt ting ut av mine frisørhull, og de er vel i hvert fall ti år gamle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Omskjæring av smågutter f.eks .. Guttene mine skal omskjæres. Jeg er det selv, og er veldig fornøyd med det. Ikke-omskjærte peniser ser grusomme ut. Virkelig fælt. Uff. Jentene skal få slippe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hadde det vært ment vi ikke skulle ha forhud så hadde vi blitt født sånn. Man skal IKKE tukle med kroppen...så det så Uff sier jeg bare til de setningene der:P Lurer faktisk på å omskjære meg selv siden jeg har kraftig trang forhud. Har sex uten problemer..ikke mye smerte heller...men man går glipp av et par ting og er et par ting man ikke kan gjøre. Og når det kommer til sex...så er det vel det beste vi mennesker har utenom dop. Så...noe må jeg gjøre med "grusomme gabriel". Endret 16. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå er vel ikke dette en tråd om omskjæring. Men jeg mener barna før få bestemme slikt selv! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var det jeg fikk beskjed om av legen når jeg var 16, at jeg ksulle vente til jeg var 18 så jeg kunne bestemme det selv. Selv om jeg syns det svaret var idiotisk fra han. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde det vært ment vi ikke skulle ha forhud så hadde vi blitt født sånn.Man skal IKKE tukle med kroppen...så det så Øhm..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det var en spøk Aids Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Haha, senere i samme innlegg sier han at han vurderer det selv. SKJERPINGS IDA. Du som var så flink med ironi før. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Beklager hvis det ble oppfattet alvorlig, det var ikke min hensikt. Jeg vurderer det selv, men er livredd for smerten det bringer med seg. De fleste er vant med å skylle hodet i dusjen, men det er ufattelig smertefullt hvis jeg prøver å gjøre:S Men jeg må ta tak i det, jeg vet at sex-livet blir bedre og kanskje selvtilliten min blir bedre på det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå