theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det går vel fint å ha bøyd barbel i en VCH, vel? Trenger ikke nødvendigvis være ring. Jeg syntes det ser bedre ut med kuler med litt størrelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jez. Jeg bare vet at standardsmykket (altså om du ikke ber om noe annet) vanligvis er ring, jeg. For min del kan folk putte hva de vil i det. 8D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ait. Kan ikke se helt for meg hvordan en rett barbell skal være behagelig der, nei. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tenker mer på ring i en HCH enn i en VCH. Men kan sikkert gå det og ja. Fikk en rett barbell og lurte på om en bøyd blir bedre. Virker som den bøyde følger mer "formen" enn en rett. Fant ikke en bedre måte å forklare det på. Endret 15. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 bruker du bøyd barbell må du bare ha spikes på enden...of course Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenker mer på ring i en HCH enn i en VCH. Men kan sikkert gå det og ja.Fikk en rett barbell og lurte på om en bøyd blir bedre. Virker som den bøyde følger mer "formen" enn en rett. Fant ikke en bedre måte å forklare det på. Liten ring med hvit sten i VCH ser snertent ut. bruker du bøyd barbell må du bare ha spikes på enden...of course Jeg har aldri skjønt greia med spikes. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 http://www.simplestepsdental.com/SS/ihtSS/...35064/pr.3.html[/url]']Jessica says she had to "learn to talk all over again, especially Ss and Ts." Now, she says, "Mostly no one can tell I have my tongue pierced.Er det så stor forskjell da? =s Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg spøkte, lille venn Litt smak har jeg da..........tror jeg:P Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor mange eps har det kommet av london ink? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trykker du på episodes kommer det opp at det er lagd 6 episoder (se link) Vet ikke om de filmer flere nå. London ink Discovery Channel Er sendt 2 episoder på Discovery til nå. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Blir nok en tur til Classic Ink & Mods når jeg drar til Amsterdam. Lyst på en sugar skull, Jorrit har et par fete. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sugar skull er? Trykker du på episodes kommer det opp at det er lagd 6 episoder (se link)Vet ikke om de filmer flere nå. London ink Discovery Channel Er sendt 2 episoder på Discovery til nå. Fant bare en ep :S men kommer vel fler... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Øyenbrynet får være opp til enhver, men det ble mye bedre uten tardpiercingen over munnen. QFTT! Tardpiercinger over munnen pleier å se mer ut som digre vorter. Ikke noe pent i hele tatt. jeg har det Feilen mange gjør er å ha ei kule på størrelse med en tennisball! Endret 15. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Syntes den nederste ble litt for liten. Egentlig er favorittstørrelsen mellom 20-26 mm. Haha! Og idag sitter jeg med ører på 40mm. Bra, Ida. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Syntes den nederste ble litt for liten. Egentlig er favorittstørrelsen mellom 20-26 mm. Haha! Og idag sitter jeg med ører på 40mm. Bra, Ida. Fail? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Sugar skull er? http://images.google.com/images?client=ope...sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ehh.. nå ble jeg lettere sjokkert. www.babypiercing.com Hvilke foreldre er det som tar piercing i øret på en liten baby?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det ser jeg ikke det store problemet med, småjentebabyer med hull i øret er jo bare søtt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Småjenter 1-x år med hull i ørene har da eksistert lenge her i landet..? Jeg reagerer hvertfall ikke om jeg ser det.. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sugar skull er? http://images.google.com/images?client=ope...sa=N&tab=wi Fett, har de non betydning eller bare er det bare "pynt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå