DesertRose Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så bra noen er trygg på eget arbeid Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det kosher å splitte egen tunge, hvis man vet hva man driver med? Jeg husker det ble litt rabalder da man mente at man kunne pierce seg selv hvis man visste litt grunnleggende om prosessen, da mente enkelte at man var arrogant som trodde man kunne klare en lite bra jobb selv som en utdannet "proff". Er det også tilfellet med tungesplitting? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det virker jo som en rimelig kurant "operasjon" å gjøre selv, så lenge man er renslig og har litt forkunnskaper ... Det er tross alt ikke snakk om avansert hjernekirurgi eller hjertetransplantasjon, kun et enkelt snitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 No har eg tatt i eit mindre smykke etter at det virka som det hadde begynt å vekse litt viltkjøt på baksida av det eine øyre, så klart rundt den lille utvidaren.Er dette eit godt teikn? Nei? Og kva kan eg gjere for å forbetre saka? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Altså, for min del så er det snakk om kunnskap om anatomi, sterilt utstyr etc. Folk som tror at de gjør en like god jobb som en proff med mamma sin synål og smykke fra glitter kan jeg fint spares for. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg lar de proffe stå for sånt ja, har stukket nok på meg selv. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er et fåtall som kler piercing i øyenbrynet. punktum. Jeg har aldri sett en gutt som kler piercing i øyebrynet . Ikke jente heller når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Damn, ser overhodet ikke godt ut å splitte tunga. Noe jeg aldri kommer til å gjøre. Hun kler ikke øyenbrynspiercing? Synes det passer utrolig godt. Hver sin smak såklart, men synes det ser sexy ut, litt røft ^^ Random jente, kjenner henne ikke. Endret 15. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Søt jente, men fjerning av både øyebrynspiercingen og metall-føflekken over munnen ville gjort henne mye søtere. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Minner meg om ei i klassa mi. Hu har tatt rundt 4-10 piercinger selv. 2-3 i leppa og mange i ørene. også en midt på arma. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes det så bedre ut med piercing, spør du meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Øyenbrynet får være opp til enhver, men det ble mye bedre uten tardpiercingen over munnen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Øyenbrynet får være opp til enhver, men det ble mye bedre uten tardpiercingen over munnen. QFTT! Tardpiercinger over munnen pleier å se mer ut som digre vorter. Ikke noe pent i hele tatt. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes hun så bedre ut med piercingene enn uten. Den i øyebrynet kledde hun. Synes og at det ble litt for usymetrisk med den i brynet og en monroe. Synes den hun kledde minst var monroe piercingen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Monroe er det ingen som kler uansett. Jævla kvisepiering (ta dette med en klype salt, jeg har sett monroes og likt dem. Som oftest to stykker). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tja, det kan være fint på latinobabez. Øyenbryn, derimot. =D Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er best av rett eller bøyd barbell i en VCH? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ring, men nå er har jeg HCH. Jeg tipper bøyd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hva er best av rett eller bøyd barbell i en VCH? Eh. Ring. Edit: Eller kurvet barbell om du har noe i mot en ring. Endret 15. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå