Turtlis Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har meget sjeldent hørt at piercing i tunga er WOOHO.. Folk er egentlig likegyldig. Virker som det er mest stas for "teens" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er da vel noe du ikke skal uttale deg om før du har "prøvd" en..? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er klar for mer piercing. Skulle egntlig ha tatt en ampallang forrige helg, men studioet hadde ikke flere smykker så måtte utsette det litt. Blir vel nå til helgen. Fra før av har jeg prins albert, ring i den ene brystvorten og stang i den andre samt en tunell på 14 mm i det ene øret. Planen der er å gå opp til 20 mm. Hvor stor er PA'en? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har meget sjeldent hørt at piercing i tunga er WOOHO.. Folk er egentlig likegyldig. Virker som det er mest stas for "teens" Stort sett var tungekundene mine rundt 16-18 år, det var svært få av dem over 20. Ca. 95% av kundene var jenter, og for fryktelig mange var det viktig å vite nøyaktig når det ikke var livsfarlig om en snolk knuffet piercingen rundt. Det er gjerne ikke rart at tungepiercing blir sett på som en jenteting, og da med kuksuging som hovedformål. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) At det blir sett på som en jenteting er nok sant, men at det er gay, blir helt feil å si. Det føles jo sikkert godt for en jente også, om partneren har tungepiercing? Noen med erfaringer? Som Rattpjusker sa i noen innlegg over her. Nå er ikke det hovedformålet heller, synes bare det ser veldig rått ut, i alle fall med venoms, og vil gjøre noe utenom det vanlige Endret 13. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det føles jo sikkert godt for en jente også, om partneren har tungepiercing? Noen med erfaringer? Har fått kommentar av ei at ho likte det, ellers har ingen nevnt det. Om det er fordi dem ikke merker det eller om det er fordi det ikke er noe å nevne veit jeg ikke. Jeg pleier heller ikke kommentere tungenpiercingen til jentene når jeg få bj, og har heller aldri opplevd det som en bedre bj enn av dem uten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har meget sjeldent hørt at piercing i tunga er WOOHO.. Folk er egentlig likegyldig. Virker som det er mest stas for "teens" Stort sett var tungekundene mine rundt 16-18 år, det var svært få av dem over 20. Ca. 95% av kundene var jenter, og for fryktelig mange var det viktig å vite nøyaktig når det ikke var livsfarlig om en snolk knuffet piercingen rundt. Det er gjerne ikke rart at tungepiercing blir sett på som en jenteting, og da med kuksuging som hovedformål. Woah. Spurte de faktisk om det? O_o Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har tungepiercing som gutt, og har aldri opplevd at det blir sett på som homofilt eller jentete. Men then again så har jeg venoms da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De guttene jeg har snakket med vil heller bli sugd UTEN piercing (ja, jeg har snakket med de, ikke sugd!!lol). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan ikke si jeg har merka den store forskjellen jeg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan ikke si jeg har merka den store forskjellen jeg. Ikke jeg heller. Oppskrytt opplegg Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Da har jeg lest gjennom hele denne tråden, og trykt på x antall linker Flere gutter jeg har snakket med sier de liker bedre med tungepiercing, mens andre ikke. Det samme gjelder jenter. Noen liker det, andre ikke. Kanskje bruken har noe å si? Jeg selv merker forskjell på med og uten. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er nok helt individuelt ja Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det som har noe å si er hvordan jenta (eller gutten for de som liker den slags) "bruker" piercingen. Har opplevd at det har blitt bedre, men har også opplevd at det var null forskjell. To forskjellige jenter altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uhm. Så.. gutter som liker oralsex går under "for de som liker sånt"? Du vet at jenter og kan motta oralsex, ja? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke alle gutter som er like glad i å slike heller da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Uhm. Så.. gutter som liker oralsex går under "for de som liker sånt"? Du vet at jenter og kan motta oralsex, ja? Med mine seksuelle preferanser så mente jeg med 'for de som liker den slags' gutter som suger gutter. Endret 13. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men hvordan man BRUKER piercingen sin under oralsex er jo rimelig nøytralt, samme hva man bruker det på? Om det er jente-jente, jente-gutt, gutt-gutt eller gutt-jente er da REVNENDE likegyldig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 It makes sence hvis du tenker over at jeg skriver ut ifra egne erfaringer. Jeg er heterofil gutt, så hvordan en jente syns at oralsex med tungepiercing er kan jeg ikke utale meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå