Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hele tatoveringen var jo meget dårlig utført. Tenker ikke på manglende farge, men at den ser flat og asymetrisk ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hele tatoveringen var jo meget dårlig utført. Tenker ikke på manglende farge, men at den ser flat og asymetrisk ut. Enig... Så mer ut som en dårlig skisse... Stakkars kar som fikk den Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvordan går det med Orgasmatron-tattoveringen til Goebbels? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, det lurer jeg også på... Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sett de der scarifisering (?) greiene?? DET er fæle greier det, skjønner meg ikke på folk som vil det... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sett de ja. Hver sin smak sier jeg bare:P Nettopp vendt meg på piercinger, så tror det tar litt tid før jeg vender meg på Scarification og Branding ^^ Men for all del, har du interesse for det, GO for it;) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 har nå hatt lyst til å splitte tunga i et år eller to.. (takk til deg psilocybe jeg er nå i england frem til jul, og deretter til mai, og jeg lurte litt på priser, og evt om det gjør vondt? vet du ikke kan gi spesifikke priser, men kanskje ca? hvis det ikke er for dyrt, så hadde det vært tøft å komme hjem til norge med det enn å vente til etter jeg har kommet hjem... eller hva mener dere om dette? (vet dette er litt fjortiss aktig, og hvis noen lurer, så er jeg 17 år gammel...) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det er stygt, og jeg misliker folk som har det, og ser på dem som lettere uintelligente. Neida, men jeg synes det er bra stygt, og det er ikke reversibelt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har tenkt på det samme...i 2-3 år nå. Men jeg tror jeg skal tenke på det i 2-3 år til før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dessuten må det være skrift. Enig. Kunne faktisk også tenkt meg å ha en tekst et sted som ikke er altfor synlig. noe menings fylt må det også være ja. Noen som har forslag til en liten og meningsfull tekst? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Les dikt. Mye fint der. Selv skal jeg ha med et utdrag fra et Dylan Thomas dikt i Giger-sleeven min: "Though lovers be lost, love shall not And Death shall have no dominion" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Så kommer jeg med et spørsmål som opptar meg. Jeg føler selv jeg har ganske høy smerteterskel, men ang. tatovering og sånt. Er fingertuppene et sted det er vondt å tatovere? Slik som håndledd osv...? Evt. nakken Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 http://blink.dagbladet.no/community/files/t/ta/tata/fisk.jpg Ja, jeg så den der, jeg også. Trodde først det var noe fra tattooharald.com. stoffi: det er ikke en sånn ting folk gjør på walk-in-basis. Svært mange har bare lest om sånt i tattoo/piercing-blader, så du skal lete lenge før du finner noen som er villige til å gjøre det. Og så lete enda lenger for å finne noen som vet hva de driver med. Christiane på Pinpoint i Oslo er den eneste i Norge som har god nok fartstid til at jeg ville stolt på henne med en skalpell. Mongo: tungesplitt er reversibelt. Det hemmer deg ikke i hverdagen, gror fort, og er generelt sett lite komplikasjoner med. Advarer du forresten folk om at tatoveringer ikke er reversibelt også? Smurf: ingen som tatoverer fingerspissene. Fargen forsvinner etter kort tid, og motivet ser ganske bombet ut. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ok, takk for info, da får jeg ta det i norge da... kjekt at jeg bor i oslo også da ^^ men jeg er 17 år, blir ikke noen problemer da? og hvis det blir det, går det greit hvis jeg får med forsørger? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vet om noen tar fluoriserende tattoo's i norge? Syns det ser litt stilig ut. Er det farlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Denne var vanvittig kul: Den er gjort av han her. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Aaah den var tøff. Men jeg har allerede bestemt meg for hva jeg skal ha på armen. En modifisert versjon av "Redneck Rampage" for å si det sånn. Dette er orginalversjonen, remaken er ikke ferdig enda: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fyren med capsen lignet jo faktisk litt på deg... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nettopp Det er KUN han jeg skal ha med hagla pekende utover omringet av et eller annet med en eller annen litt mer personelig tekst. Skal bli så artig atte. Begynner å bli en smule lei av disse upersonelige tribalgreiene folk rusler rundt med - ikke helt meg, så jeg prøver noe nytt og kanskje altfor harry. Hehe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Smurf: ingen som tatoverer fingerspissene. Fargen forsvinner etter kort tid, og motivet ser ganske bombet ut. Ah... Fint å vite Da dropper jeg den planen, men var det ikke en fyr lenger baki her som hadde W A S D tattovert på fingertuppene? Eller var det fake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå