Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå hatt lyst til å splitte tunga i et år eller to.. (takk til deg psilocybe :thumbup:

jeg er nå i england frem til jul, og deretter til mai, og jeg lurte litt på priser, og evt om det gjør vondt?

vet du ikke kan gi spesifikke priser, men kanskje ca?

hvis det ikke er for dyrt, så hadde det vært tøft å komme hjem til norge med det enn å vente til etter jeg har kommet hjem...

eller hva mener dere om dette?

(vet dette er litt fjortiss aktig, og hvis noen lurer, så er jeg 17 år gammel...)

Lenke til kommentar

Ja, jeg så den der, jeg også. Trodde først det var noe fra tattooharald.com. :)

stoffi: det er ikke en sånn ting folk gjør på walk-in-basis. Svært mange har bare lest om sånt i tattoo/piercing-blader, så du skal lete lenge før du finner noen som er villige til å gjøre det. Og så lete enda lenger for å finne noen som vet hva de driver med. Christiane på Pinpoint i Oslo er den eneste i Norge som har god nok fartstid til at jeg ville stolt på henne med en skalpell.

Mongo: tungesplitt er reversibelt. Det hemmer deg ikke i hverdagen, gror fort, og er generelt sett lite komplikasjoner med. Advarer du forresten folk om at tatoveringer ikke er reversibelt også?

Smurf: ingen som tatoverer fingerspissene. Fargen forsvinner etter kort tid, og motivet ser ganske bombet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...