Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Likte den ikke så veldig godt, noe som mangle/for mye. Passa ikke helt Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvem på leading light er duganes til å ta disse figurene? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hadde sikkert vært fint å få med hvor du holder til hen, så folk veit hvilken sjappe det er snakk om. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hadde sikkert vært fint å få med hvor du holder til hen, så folk veit hvilken sjappe det er snakk om. Åh, beklager kjære basskuk. Er Drammen jeg tenker på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Da var det ikke henne, for hun hadde de hulla for 1,5år siden ja=)Du har blitt blekket av hun andre, som ikke burde få lov til å ha en nål i armen. Er hun også dansk? Det vet jeg ikke,men hun som jobbet på meg hadde du kjent igjen med en gang utifra mine beskrivelser. Grendel: Han som laget den der er jo Paul Both som er sykt dyktig, syns den er meget bra....men som en annen sa her..Det er noe som mangler på den..noe jeg ikke klarer å sette fingren på. Men den er vel ikke ferdig ennå? Endret 9. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei hå, har tenkt en del i det siste på å ta en tatovering. gjerne med en måne og en sol inblandet. Men klarer lissom ikke helt å bestemme meg. noen med forslag / url til forslag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 PerO0o.: Da ville jeg heller gått på Starlight. Ikke fordi Leading light nødvendigvis er dårligere, men jeg har hørt veldig mange flere varme ord om Starlight. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da var det ikke henne, for hun hadde de hulla for 1,5år siden ja=)Du har blitt blekket av hun andre, som ikke burde få lov til å ha en nål i armen. Er hun også dansk? Det vet jeg ikke,men hun som jobbet på meg hadde du kjent igjen med en gang utifra mine beskrivelser. Grendel: Han som laget den der er jo Paul Both som er sykt dyktig, syns den er meget bra....men som en annen sa her..Det er noe som mangler på den..noe jeg ikke klarer å sette fingren på. Men den er vel ikke ferdig ennå? Var to sessions igjen på den når bildet der ble tatt vet jeg Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) PerO0o.: Da ville jeg heller gått på Starlight. Ikke fordi Leading light nødvendigvis er dårligere, men jeg har hørt veldig mange flere varme ord om Starlight. Greia med Starlight er at de gangene jeg har vært der har folka der hvert sykt guffene og sykt negative til alt. Det at de tar tattoos på folk GODT under 18 har også litt å si.. EDIT: Men glemte å si, joa. Noen av dem er jo faktisk litt skilla. Endret 9. oktober 2008 av PerO0o. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Err. Vel, folk og steder forandrer seg tydeligvis. O.o Hvorfor ikke ta turen inn til Oslo, forresten? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, var årets festeligste kunde innom idag. "Får du virkelig lov til å jobbe her når du ser sånn ut?!". Eldre dame. Veldig søtt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 "Nei, jeg snek meg inn, rappa noen klær og satt meg her for moroskyld?" Lenke til kommentar
No14 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, var årets festeligste kunde innom idag. "Får du virkelig lov til å jobbe her når du ser sånn ut?!". Eldre dame. Veldig søtt. Er du alltid så positiv? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er du alltid så positiv? Jepp. Synd for hun som er trangsynt, men flertallet kundene elsker meg jo. Gadd ikke henge meg så mye opp i det, selv om jeg ble litt fornærma der og da. Dumt jeg ikke er neger i tillegg, for da kunne jeg kalt anmeldt hun for rasisme eller noe. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er du alltid så positiv? Jepp. Synd for hun som er trangsynt, men flertallet kundene elsker meg jo. Gadd ikke henge meg så mye opp i det, selv om jeg ble litt fornærma der og da. Dumt jeg ikke er neger i tillegg, for da kunne jeg kalt anmeldt hun for rasisme eller noe. Noen eldre damer kan du bare ikke ta alvorlig. Jeg gir bare sånne et falsk smil og tar neste kunde. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Err. Vel, folk og steder forandrer seg tydeligvis. O.o Hvorfor ikke ta turen inn til Oslo, forresten? Joa, kunne jo seff det. Bare mer praktisk å ta i Drammen. Tok på sunset eller hva det nå heter sist gang, var jo greit nok det.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Err. Vel, folk og steder forandrer seg tydeligvis. O.o Hvorfor ikke ta turen inn til Oslo, forresten? Joa, kunne jo seff det. Bare mer praktisk å ta i Drammen. Tok på sunset eller hva det nå heter sist gang, var jo greit nok det.. Fordi Drammen er nærmere? Men ja, ser den. Sunset Studio var jo ganske greie når vi tok "de små gubbene" våre.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hørte at du hadde blekka deg, Mathias? Hva var det du fikk foreviget? (poster dette innlegget med forbehold om at dette er riktig Mathias ) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hørte at du hadde blekka deg, Mathias? Hva var det du fikk foreviget? (poster dette innlegget med forbehold om at dette er riktig Mathias ) Om jeg er riktig Mathias eller ikke får du selv avgjøre :b Men jeg og PerO0o. tok hver vår lille egendesignede (designet til hverandre) figur på innsiden av høyre legg. Pene, nja. Spesielle og unike, absolutt. Endret 10. oktober 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå