Nutjob Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå har jeg ikke peiling, men artic sine tattooveringer ser jo ut til å vere av god kvalitet? Ser ut som om de gjør sakene sine bra iallefall. Likte spesielt denne her: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet om alle som jobber på Let's Buzz er flinke, eller om det er noen der som er mindre flinke? Skal ta en tattis til nå, og den er litt vanskeligere enn min første, så vil ikke at hvem som helst skal ta den.. De er alle gode i sine stiler, og behersker annet. Hva skal du ta, og hos hvem? Lenke til kommentar
millvill Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Noen som vet om alle som jobber på Let's Buzz er flinke, eller om det er noen der som er mindre flinke? Skal ta en tattis til nå, og den er litt vanskeligere enn min første, så vil ikke at hvem som helst skal ta den.. De er alle gode i sine stiler, og behersker annet. Hva skal du ta, og hos hvem? Skal ta en ulv i tribal form, med noe greier rundt, som det blir litt skygge og forskjellig greier på. Det rundt som blir "vanskeligere" enn på min første. Jeg er elendig på å forklare. Har tegnet den selv. Kan sende deg bilde av den på PM om du vil se? (Det er du som er inne på CCforumet eller?) Jeg har ikke bestillt time enda, må vente til jeg får penger. Men skal ta den hos let's buzz i alle fall. Endret 8. oktober 2008 av millvill Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal tattovere meg hos let's buzz på fredag 10.10. Skal tattoveres av Sandy Brudvik. Skal bruke motiv fra coveret til ULVER sitt nyeste album Shadows of the sun: Hva syns dere om motivet? Skal ha hodet og hornene i svart og solen i orange/rødt/gult-ish. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fantastisk fint albumcover, blir spennende å se hvordan det funker som tattovering! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sitter og vurderer en ny tattis, men har bare symbolene.. Et anker, kors og et hjerte, som er symboler for håp, tro og kjæerlighet.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et par OT-innlegg er slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, og reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvem i all verden skal jeg tattovere meg hos i Fr.stad?? Er det bare han øh....Morten(?) som driver med sånt nå? Ho jeg tok min første hos er jo ikke der lengre (kanskje de har flytta ett sted jeg ikke har sett?) og den andre tok jeg i Praha, men det er litt langt å reise Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hørt at glitter glenn ellns er dyktig, holder ikke han til i fredrikstad? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er på hawaii nå, og her er det endel tøffe polynesiske tattiser Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvem i all verden skal jeg tattovere meg hos i Fr.stad?? Er det bare han øh....Morten(?) som driver med sånt nå? Ho jeg tok min første hos er jo ikke der lengre (kanskje de har flytta ett sted jeg ikke har sett?) og den andre tok jeg i Praha, men det er litt langt å reise Jeg har hvertfall en venninne som er veldig fornøyd med en Espen i fredrikstad.. Hvor han jobber vet jeg ikke.. edit: sannsynligvis "Dark Force Tattoo Espen W. Mørken" mener også å ha hørt bra om "Tattooica Monica Sunde", uten at jeg personlig kan gå god for det.. Endret 9. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
vicek Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er på hawaii nå, og her er det endel tøffe polynesiske tattiser Heldiggris! Snakket med han som skal ta tatovering på meg i går. Planen min var jo som sagt å ha to stjerner og to vinger som "holder" rundt stjernene. Men han fant ut at det ikke ville se bra ut med to stjerner i nakken, og anbefalte heller ei. pga. symetri. Så da er det på'n igjen å finne ei stjerne som er "to i ett". Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (Kjapt og lite stilistisk, men you get the picture:) ? Lenke til kommentar
vicek Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (Kjapt og lite stilistisk, men you get the picture:) ? Tusen takk! Var noe sånt jeg tenker på, synes det må også passe til stilen på tatoveringen. Den skal være fin,ikke tøff. Har time for tatovering neste torsdag, tenker jeg skal ta med noen forslag til han som skal gjøre det da Gleder meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tenkte med en gang på en enkel stjerne, jeg. Og så med mønster inni. Og ene halvdelen rød og andre halvdelen blå. Men det er bare meg som tenker. 8D Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvor store forandringer blir det i måten man snakker på etter å ha høla tunga? Merker andre det godt? Og hvor lenge varer det før man kan prate normalt igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde så vondt da jeg tok mine at jeg snakket tegnspråk i en uke. Men andre jeg kjenner, som har "normale" hull i tungen (altså i midten) merket lite til ingen forskjell. Lenke til kommentar
vicek Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har tenkt litt på det jeg også,men stjernen skal minne to personer derfor ville jeg ha to stjerner i ei. Synes stjerna må passe til vingene, har sett på disse: untitled.bmp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, men når man deler den i to kan den jo representere to personer. Men hey, vil du ha to stjerner, så vil du ha to stjerner. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde så vondt da jeg tok mine at jeg snakket tegnspråk i en uke. Men andre jeg kjenner, som har "normale" hull i tungen (altså i midten) merket lite til ingen forskjell. Men Venoms er vel rett gjennom muskelen er de ikke? Kan tenke meg det gjør smålig vondt i forhold ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå