HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gammel eller ung, tynn eller lubben? Må få oppklart det her. Har lurt på det her dritlenge. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hun som er grei hun er middels høy og tynn, med ganske utvidet hull i ørene, briller og ganske langt hår....hun som suger krabbekake hun er litt eldre, lubben, hår ned til skuldrene ca. og ser veldig straight ut. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mimir og Fluesopp, kan jeg få se deres tatovering? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal legge ut nytt bilde når jeg har fått den ferdig, men det ligger et bilde av den her tråden en plass=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mimir og Fluesopp, kan jeg få se deres tatovering? Det her må tenkes på. Er som sagt ikke helt fornøyd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kan sende PM? Er så nysgjerrig! Kjeder meg i hjel her på jobben min, vi sløver bare etter mye jobbing ang statsbudsjett. Ja, jeg jobber for staten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir veldig vanskelig akkurat nå uansett. Er jo på jobb selv. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Etterpå? Jeg skal ta tatovering, men jeg utsetter det alltid. Skam meg! Huff Økonomi har også mye å si, det suger. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis jeg får rota meg til å få tatt et bilde så kan jeg godt sende deg en PM. Siden du spør så pent. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mimir: Forklar meg åssen hun så ut, hun som blekka deg' Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hmm, veldig vanskelig. Jeg fikk inntrykk av at hun så en del eldre ut enn hun egentlig var. Tynn. Er jo så lenge siden. Inntrykket stemmer ihvertfall ikke overens med den velstelte, beroligende personen jeg har hørt andre snakke om. Hun er ikke å se på bildene på den nye (jeg har ihvertfall aldri sett den før) siden dems. Endret 7. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Mimir: Brukte hun briller? Hun jeg mener bruker alltid briller=) Og de gullpluggene er vansklig og overse også Men er det lenge siden du blekka deg? Endret 7. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fikk du salven hos legen, forresten?Nei, kjøpt på medisinutsalg, anbefalt av en sykepleier. Har aldri vært hos legen med det. Våkna opp i dag, med mye inntørka blod rundt den, enten så har jeg rulla meg på den mens jeg sov (noe jeg sjelden gjør) eller så har det blødd av seg selv. Endret 7. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mimir: Brukte hun briller?Hun jeg mener bruker alltid briller=) Og de gullpluggene er vansklig og overse også Men er det lenge siden du blekka deg? Kan pokker ikke huske om hun brukte briller. Enorme tuneller/plugger/øreshit hadde hun ihvertfall ikke. Det begynner jo å bli 1,5 år siden nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var det ikke henne, for hun hadde de hulla for 1,5år siden ja=) Du har blitt blekket av hun andre, som ikke burde få lov til å ha en nål i armen. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som har erfaring med tatoveringslokalene i Tromsø. Ikkje minst Artic Tatoo, siden de har ein ganske solid rabatt for studenter. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har bestilt time på let's buzz hos jannicke men hun var ikke ledig før midten av Januar... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som har erfaring med tatoveringslokalene i Tromsø. Ikkje minst Artic Tatoo, siden de har ein ganske solid rabatt for studenter. artic skal være meget bra , har en kompis med en sleev der fra , han er meget fornøyd og arbeidet ser bra ut enda , ligger bilde av det på galleri sia demmes Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som har erfaring med tatoveringslokalene i Tromsø. Ikkje minst Artic Tatoo, siden de har ein ganske solid rabatt for studenter. Tok min på Artic Tatoo og har intet å utsette på de. Var en amerikaner som tatoverte meg og kunne sine saker han. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som vet om alle som jobber på Let's Buzz er flinke, eller om det er noen der som er mindre flinke? Skal ta en tattis til nå, og den er litt vanskeligere enn min første, så vil ikke at hvem som helst skal ta den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå