HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du oppsøker et bra studio (f. eks. noen av de som ble anbefalt litt tidligere her) så vil de kunne få til litt skrift vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er det noen steder i oslo de har noen som er veldig flinke til å tatovere skrift? Vil heller anbefale deg å bruke litt tid på finne ut hva du vil ha, i stedet for å finne et studio ... På under 12 timer gikk du fra kors og tribal til skrift? Eller skal du ha begge? Og bruke 12 timer på planlegge noe du skal ha livet ut, syns jeg blir i snaueste laget ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 får jeg spørre hva som er galt med tatto tom? jeg har lagt merke til at den ene jenta der er litt vel ung..? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Tattoo Tom er et håpløst studio. Ihverfall hun danske. Hun som tatoverte meg. Huff og huff. Endret 7. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hehe, jeg leser at han ene der har jobba i DIPLOM IS! Wow, litt av en jobb å ha på cven for å bli tatovør Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Samme kvaliteten på tatoveringene som på tegningene på ispapiret. . . Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Disse bildene taler vel for seg selv... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) får jeg spørre hva som er galt med tatto tom? jeg har lagt merke til at den ene jenta der er litt vel ung..? Hun er lærling=) Og hun danske er helt grei etter min mening og at hun klarte å redde en tatovering på meg=) De du hviser der er mora til hun unge som har gjort og hun er HÅPLØS.. uff sier jeg bare.......... Endret 7. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hun danske tok min, og jeg er ikke fornøyd. Hun har også tatt mye på en venninde av meg, og de ser helt håpløse ut. Skulle tro hun tatoverte med 300 kilos trykk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den hun driver å fikser på meg har fått mye skryt, men of course jeg tror deg når du sier det=) Den sigøyner-dama jeg la ut før her er det hun som driver på med. Hun har foresten sluttet der nå, nå er det bare han fyren med den stjerna på halsen og en ny en etter det jeg vet nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Har hørt noe rykter om ei lokal ei som skal dit for å tatovere noe digert på ryggen. Blir artig å se resultatet. Om det blir bra, selv om jeg kjenner to personer med dritt derfra, og har en selv. EDIT: Kjapt spørsmål. Hvordan vil prikketeknikk av type Kunst med puls funke i kombinasjon med min gamle, "vanlige" (og dårlig utførte) tatovering? Endret 7. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bor du i Strømmen Mimir? hvis det er greit jeg spør=) Jeg bor bare 100 meter fra der de var før, de har jo nettopp flyttet til nytt studio. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Nei, jeg bor ikke i Strømmen, men det er vel mitt nærmeste studio. Akkurat flyttet? Igjen? De flyttet jo for noen år siden også. De holdt jo til i det huset rett utenfor senteret husker jeg. Begynner jo å bli et par år siden de flyttet ut derfra. EDIT: Kanskje de ikke er så gode leietakere? Endret 7. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De flyttet til litt mindre lokale tror jeg=) Eller så er det for å bli mer sentral :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Morsomt. Makan til gjeng. Burde jo lukta lunta når jeg gikk inn i lokalene der. Pokker. Hadde jo hørt bra ting om dem. Er jo ikke før i etterkant at jeg har fått høre at jeg ikke er den eneste. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Har en liten følelse av at det spørs hva man skal ha blekka, for hu danske har fått skryt også av tattovører i Oslo, men det hjelper ikke mye om man ikke er fornøyd. Menmen...jeg skal bare få ferdig den hun har begynt på..håper bare jeg får tak i henne nå Endret 7. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alle kan vel ha dårlige dager. Men jeg drar ikke tilbake dit ihvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det skal ikke jeg Det skal ikke jeg heller, men min grunn er mer hun ene gamle som er der............er ekkel Hun som har blekket det som er på bildene over her. Og hun danske var den beste av de som er der, han ene er jo bare lærling...han som har nettopp begynt der vet jeg ikke noe om. Så...nei, ikke mer ditt nei. Endret 7. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Veit du om det er flere danske damer der? Den beskrivelsen jeg har fått av andre på "hu danske" stemmer ikke overens med mitt eget inntrykk. Utseendemessig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hu bruker briller og har ganske store gull-tunneler i ørene=) Og hun hadde alltid noen familie-bilder der hun jobbet. Endret 7. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå