Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte å ta en tatovering i nærmeste fremtid. Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Tattoo Tom på Strømmen, Hamar Tattoo og Piercing og så er det vel noen på Jessheim og Lillehammer.

Styr unna Hamar ihvertfall.

Jeg kjenner en del folk som har blekka seg der, og resultatene er gjerne ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Aidskake: Hvordan ser de ut? :D

Glint: Horribel tatovering. Hvorfor i alle dager skal folk vite hvor ungene hennes er født?! :dontgetit: Lite forseggjort også, og det ser skjevt ut.

Nå begynner jeg å bli drittlei infeksjon/betennelse i øyenbrynpiercingen min! Tok den i Mars i år, og har vært betent store deler av perioden, kommer og går i et sett. Vært bra lenge nå. Begynte med en pusslomme som dannet seg i øvre hull, brukte Klorhexidin og senere Bacimycin (salve med antibiotika). Da går det som regel vekk etter et par dager, litt over en uke. Renset det hver dag og annen hver dag i minst 4 mnd. men har i det siste trappet ned til hver 3-6 dag. Skjønner ikke hvorfor det kommer igjen og igjen. Nå er det en gul væske som kommer ut, puss, og så klør det veldig, er rødt rundt hullet,svir av og til. begynner å bli lei, i alle fall når jeg hører om de som aldri/sjeldent har renset sin surface piercing......... Tips?!

Vurderer å ta den ut, kan jo ikke rense den hele livet heller vel?! og skaffe meg en leppe og/eller tungepiercing i stedenfor.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Hmm, Psilocybe skriver jo følgende: "Øyenbryn regnes som overflatepiercinger, og er følgelig den av de mer vanlige piercingene som vokser oftest ut."

Renset med saltvann i begynnelsen, ja, men da den begynte å bli betent så gikk jeg over til klorhexidin og har brukt det siden. har aldri lekt med den, holdt den i ro så ofte som mulig, har god håndhygiene osv. For noen få dager siden var den veldig vanskelig å snurre i hullet, så måtte nærmest bruke salve for å få den til å snurre rundt, og da blødde det litt og gjør det fremdeles. Da hadde den vært i ro noen dager, så. Er det bakterier dette da eller, at det er groproblemer? Burde jeg slutte med Bacimycin salva eller bruke den inntil videre, til det blir bra igjen, og så gå over til saltvann?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Første gang jeg hører noen omtale det som en surface, men okei.

Problemet med klorhexidin er at det er så satans sterkt at de dreper de gode bakteriene også. Ta deg en tur til et studio og be de titte på piercingen. Er vanskelig å leke doktor over internett.

Den salva di har jeg ikke vært borti, så vet nada om den.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...