Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Kva for jobbar ho har hatt anar eg ikkje, men eg kan ikkje tru at det er noko særleg å skryte av sidan ho tross alt er berre 18-19.

Men igjen, for alt eg veit kan jo ho ha foreldre som er i bransjen og vere ein kløppar til båe det eine og andre, men det eg har sett til no, som kameraten min har pryda kroppen sin med, har vore sånn "bob-bob". :)

Det skal vel uansett ikke mye til for slå "profesjonelle" studio som Tattoo-Harald og Bo i Gamlebyen. For ikke snakke om alle sydentattisene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når temaet først er oppe får det meg til å tenkje på den eine klassekameraten min som har fleire tatoveringar nyleg tatt av kjærasten til kompisen hans. Ho har visstnok kjøpt eit eige utstyr og er god til å teikne.

Trur nå likevel eg ville gått til nokon som eg veit kan jobben sin når eg fyst skulle bore motivet resten av livet.

det er jo ikke BARE å tattovere?

Må kanskje vite hvor mye blekk som skal brukes, hvor dypt inn nåla skal..osv.

Det er en grunn til at lærlinger må tattovere på andre ting enn menneskehud den første tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
det er jo ikke BARE å tattovere?

Må kanskje vite hvor mye blekk som skal brukes, hvor dypt inn nåla skal..osv.

Det er en grunn til at lærlinger må tattovere på andre ting enn menneskehud den første tiden.

Om eg formulerte meg på ein slik måte som gjorde at eg trudde ho som tatovør var god, så var det feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...