Langbein Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kva for jobbar ho har hatt anar eg ikkje, men eg kan ikkje tru at det er noko særleg å skryte av sidan ho tross alt er berre 18-19.Men igjen, for alt eg veit kan jo ho ha foreldre som er i bransjen og vere ein kløppar til båe det eine og andre, men det eg har sett til no, som kameraten min har pryda kroppen sin med, har vore sånn "bob-bob". Det skal vel uansett ikke mye til for slå "profesjonelle" studio som Tattoo-Harald og Bo i Gamlebyen. For ikke snakke om alle sydentattisene. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Traff en kompis ute i går som hadde fått seg tatovering på fylla i køben. =D Kunne jo ha vært verre. (En god gammel klassiker) Edit: Er vel egentlig bare tragisk... Endret 5. oktober 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når temaet først er oppe får det meg til å tenkje på den eine klassekameraten min som har fleire tatoveringar nyleg tatt av kjærasten til kompisen hans. Ho har visstnok kjøpt eit eige utstyr og er god til å teikne.Trur nå likevel eg ville gått til nokon som eg veit kan jobben sin når eg fyst skulle bore motivet resten av livet. det er jo ikke BARE å tattovere? Må kanskje vite hvor mye blekk som skal brukes, hvor dypt inn nåla skal..osv. Det er en grunn til at lærlinger må tattovere på andre ting enn menneskehud den første tiden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kunne jo ha vært verre.(En god gammel klassiker) Og litt festelig! Litt synd da, for han er vanvittig kjekk. Satan. Kom over ei jente med en spesiell smak innen tatoveringer. Endret 5. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 smurfene første og siste kunne jeg tenkt meg (A) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Traff ein fyr på fest i går som hadde tatovert roser rett over brunauget. "Rövrosan är min favorit. Den tog jag när jag var ca 21. Kollade porrfilm med några kompisar, där såg jag en tjej som hade en sådan." Herlig frekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 det er jo ikke BARE å tattovere?Må kanskje vite hvor mye blekk som skal brukes, hvor dypt inn nåla skal..osv. Det er en grunn til at lærlinger må tattovere på andre ting enn menneskehud den første tiden. Om eg formulerte meg på ein slik måte som gjorde at eg trudde ho som tatovør var god, så var det feil. Lenke til kommentar
vicek Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som har erfaring med Roger på Stjørdal? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som har erfaring med Roger på Stjørdal?Roger Rock var en av de flinkeste i Bergen før i tiden ble det nevnt tidligere, så jeg vil anta at han er flink. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tenkte å ta en tatovering i nærmeste fremtid. Så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Tattoo Tom på Strømmen, Hamar Tattoo og Piercing og så er det vel noen på Jessheim og Lillehammer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Styr unna Tattoo Tom! Tok min der. Ikke gjør det, uansett. De tatoverer også folk under 18 (noe jeg ikke visste da jeg tok min, for da hadde jeg løpt ut av lokalene). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Styr unna alle som kaller seg "Tattoo [fornavn]". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Good one, Glint. :!: Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det noen som har noe sted og anbefale? Kan godt være oslo også Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Kommer veldig ann på motivet du skal ta da...? edit; jeg har tatt på kunst med puls, og er veldig fornøyd. Men man tar liksom ikke realisme der f.eks. Endret 6. oktober 2008 av Tommy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kunst med puls lager helt nydelige blomster-motiver Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har tenkt på ett kors med noe tribal mønster rundt. Du finner det på tattoojohnny.com det er det første man får da man søker på cross. Har ikke helt bestemt meg for det endelige motiv enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Kunst med Puls, Sunset, Max Tattoo og Lucky7 er gjengangsanbefalte i Oslo. Edit: Jeg ville ikke betalt 13 dollar for det mølet der. Ei heller ville jeg hatt det på kroppen. Fy faen så stygt. Endret 6. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå