Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Helt grei Sanuxz, ikke noe jeg ville ha tatt, for upersonlig rett og slett men det er nok kanskje bare meg =) Har tenkt på en liten utgave av denne et eller annet sted. Så liten å diskre som denne for eksempel.. For mange tynne linjer, de flyter i hverandre etter hvert som årene går. Den logoen må lages stor om det skal se pent ut, 10-12cm eller så. Endret 6. oktober 2008 av Alastor Fjernet bildequote. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var det jeg også tenkte. Men den så ikke så bra ut nå heller imo. Strekene ser så ugjevne og hakkete ut. Liker tattiser med farge jeg. Rawr! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har to kompiser med Opeth logoen. Kun Stian sin er fin og stor. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 En jeg kjenner som har den også: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yay. Nye øyrer i går. Pow. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helt grei Sanuxz, ikke noe jeg ville ha tatt, for upersonlig rett og slett men det er nok kanskje bare meg =) Har tenkt på en liten utgave av denne et eller annet sted. Så liten å diskre som denne for eksempel.. http://i283.photobucket.com/albums/kk311/b.../opethtatto.jpg For mange tynne linjer, de flyter i hverandre etter hvert som årene går. Den logoen må lages stor om det skal se pent ut, 10-12cm eller så.Hadde ikke helt tenkt SÅ små da..var bare et eksempel på at det kan gjøres smått.Blir vel noe ala den størrelsen som jeg har på min eksisterende tatovering. Yay. Nye øyrer i går.Pow. Hva sa rikshospitalet? .. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 En jeg kjenner som har den også: Neimen, er den speilvendt? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 En jeg kjenner som har den også: Neimen, er den speilvendt? Kan godt hende. Var en veninne av han som gjorde den for 300-spenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vill gjetning på at hun tracet og la den på uten å speilvende bildet! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vill gjetning på at hun tracet og la den på uten å speilvende bildet! Haha! Jeg ville ihvertfall hatt de 300 kronene tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Når temaet først er oppe får det meg til å tenkje på den eine klassekameraten min som har fleire tatoveringar nyleg tatt av kjærasten til kompisen hans. Ho har visstnok kjøpt eit eige utstyr og er god til å teikne. Trur nå likevel eg ville gått til nokon som eg veit kan jobben sin når eg fyst skulle bore motivet resten av livet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Når temaet først er oppe får det meg til å tenkje på den eine klassekameraten min som har fleire tatoveringar nyleg tatt av kjærasten til kompisen hans. Ho har visstnok kjøpt eit eige utstyr og er god til å teikne.Trur nå likevel eg ville gått til nokon som eg veit kan jobben sin når eg fyst skulle bore motivet resten av livet. Har vedkommende tegneegenskaper og har annet tidligere jobber som du vet er bra så..shure..why not Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ]Hva sa rikshospitalet? .. total doom Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Traff en kompis ute i går som hadde fått seg tatovering på fylla i køben. =D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 dude man...... lolz vell ikke det verste da , den har da humor over seg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lo ganske hardt. Resten av kvelden sa alle DUDE MAAAAN til alt og alle. Den er morsom fordi det ikke er jeg som må ha noe så stygt på meg ut livet ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har vedkommende tegneegenskaper og har annet tidligere jobber som du vet er bra så..shure..why not Kva for jobbar ho har hatt anar eg ikkje, men eg kan ikkje tru at det er noko særleg å skryte av sidan ho tross alt er berre 18-19. Men igjen, for alt eg veit kan jo ho ha foreldre som er i bransjen og vere ein kløppar til båe det eine og andre, men det eg har sett til no, som kameraten min har pryda kroppen sin med, har vore sånn "bob-bob". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå