Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 det du snakker om er skorpen, det er normalt. det er normalt å svette litt blekk også. når tattisen har grod og skorpen er borte er den slik, litt blekere. den vill bli litt blekere igjen med tiden, men det er ikke mye hvis det er gjort sikkelig. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ah takker å bukker akkurat det jeg ville vite da var det igjen dags for Vasking & smøring:p Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det sånn at fargen på tattoo setter seg dårligere der det er mye bevegelse. Feks. fingre, håndledd o.l? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) eeh.. Noen flere som fikk lyst å pierce seg hos Forever Tattoo? http://www.forever-tattoo.no/ edit: De kan selvsagt tatovere også! Endret 3. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://www.bmezine.com/news/pubring/20060115.html ^^Har litt lyst på dette jeg nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://www.bmezine.com/news/pubring/20060115.html^^Har litt lyst på dette jeg nå. Kjenner ei som har det. Visstnok mye morro! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Var faen ikke så dum den der. Må være jævlig grei plass å ha den for hendene bruker en til ALT og så titter en i sine egne hender når ting går til faens og hører på tidligere klokskap. *gruble* Endret 3. oktober 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det mulig å få her i landet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skulle det ikke være mulig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Aner ikke. Derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 eeh.. Noen flere som fikk lyst å pierce seg hos Forever Tattoo? Ha ha. Innimellom alt det skitet finner man denne: SÆRLIG at de har laget den. Men, fy faen. Jeg får vondt i sjelen av sånne sider. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vil kalle det spessielt å finne en sånn en blant så mye skit :!: Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) *snip* haha jeg bor i kristiansand hvor forever tattoo holder til, og ja han kan ikke tatovere, men du hvet han tatoverer på folk under 18 år og han er billig, så desperate fjortisjentene løper inn i butikken for å få tatovering eller piercing. det er alt for dårlig med tatoverings steder her i kristiansand, vi har også Tattoo Nation som heller ikke er verdensmestere. Så dere som virkelig kan tatovere må bare flytte ned her til Kristiansand å starte shappe Endret 5. oktober 2008 av cyclo Fjernet unødvendig bildequote Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) eller så kan folk heller ture den inn til oslo er jo ikke så himla langt =) bedre det enn å ikke gidde, og heller tattovere seg hos heller tvilsomme folk som egentlig ikke har peil på hva de gjør =) but hey, thats my view Edit: må bare spør folk om deres meninger ang tattoen min =) (if thats ok) og om den ble ordentlig? Endret 4. oktober 2008 av SaNux Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helt grei Sanuxz, ikke noe jeg ville ha tatt, for upersonlig rett og slett men det er nok kanskje bare meg =) Jeg lukter veldig på denne her. Har tenkt på en liten utgave av denne et eller annet sted. Så liten å diskre som denne for eksempel.. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 im into dragons 'n shit =) hehe har altid hatt for meg en drage tribal når jeg skulle tattovere meg, og valget falt på den Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 im into dragons 'n shit =) hehe har altid hatt for meg en drage tribal når jeg skulle tattovere meg, og valget falt på den same here ^^ synes dragen din var stilig =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Upersonlige tribaldrager? Næææ, jeg er for drager med særpreg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Enig med Lillium på den *kose på dragen sin* Dog, irriterer meg at jeg har funnet ei jente i Trondhjem med en ganske lik drage, bare at hennes ikke er utfylt, det er bare omrisset, ikke like tøft. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) personlig liker jeg ikke tattoveringer med farger av en ellr anna grunn men hey, thats just my oppinion and likings Edit: den dragen i avataren din datasmurf var jo grisefet dog:p Endret 4. oktober 2008 av SaNux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå