Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har veldig lyst til å få tatovere et lite hjerte øverst på hoften. Jeg er bare 16 år, kan jeg likevell gå få det? Spørr de om leg eller noe sånt. For tror jeg kan fake meg opp til 18. Hvor mye ville noe slikt kostet..?

Håper på svar fra noen som har peiling :p

La oss si at du har bestemt deg for å ta tatovering. Du er 16 år, og det er 2 år til du er myndig. Du greier å få lurt deg til å ta tatovering nå. Foreldrene dine blir dritforbannet, og om to år så angrer du som faen.

Mitt råd er å vente til du er myndig. Ingen kan kritisere deg, du har kanskje ombestemt deg og funnet ut at tatovering ikke er noe lurt, eller at du kanskje vil ha et annet motiv. Om du må vente 2 år, spiller vel ikke SÅ stor rolle. Etter de to årene kommer den til å være der resten av livet ditt.

Lenke til kommentar
Herre, en vennine har pircing i ene nippelen. Tunga og vaginaen(ene leppa).

Hun er 15.. Og hun vurdere og ta på klitoris også (WTF?)..

Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. :cry:

Jeg antar det er mye det samme som med deg, at folk ikke har snøring på hva ting heter. Hun har ikke piercing i "vaginaen", det er i kjønnsleppene. Vagina ligger lengre inne.

Ubeskrivelig mange jenter snakker om "piercing i klitten", og snakker om forhuden over klitoris. Denne kalles da "vertikal/horisontal klitorisforhud". Den går gjennom lite vev, og gjør følgelig lite vondt og gror fort.

Hvorfor skulle "infeksjonene" være mer prominent i underlivet enn andre steder?

Lenke til kommentar
Herre, en vennine har pircing i ene nippelen. Tunga og vaginaen(ene leppa).

Hun er 15.. Og hun vurdere og ta på klitoris også (WTF?)..

Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. :cry:

Jeg antar det er mye det samme som med deg, at folk ikke har snøring på hva ting heter. Hun har ikke piercing i "vaginaen", det er i kjønnsleppene. Vagina ligger lengre inne.

Ubeskrivelig mange jenter snakker om "piercing i klitten", og snakker om forhuden over klitoris. Denne kalles da "vertikal/horisontal klitorisforhud". Den går gjennom lite vev, og gjør følgelig lite vondt og gror fort.

I ytre kjønnsleppe.

Når jeg snakka med hun på msn så spurte jeg om det var selve klitten, ikke forhuden som du sier.

Og jeg har vel ikke peiling på hva som gror fort forskjellige steder på kroppen.

Tross alt, du jobber med dette.

Tebkte det var mer og tape. Tross alt, la oss si jeg fikk en jernstang gjennom glansen, hadde vært mer bekymra enn hvis jeg hadde fått en gjennom tunga.

Lenke til kommentar

Da jeg posta i denne tråden for 20 sider (eller noe) siden, var jeg ikke helt med på det der med piercinger, kun tattoo's, men etter å ha lest den nå 70 sider lange tråden, og sett masse fancy bilder, har mitt syn gradvis endret seg til det bedre.

Er fortsatt ikke så veldig keen på standard dingeldangel i navlen, eller gigantiske ringer i ørene, men slike tunnel-greier og conch så ganske kult ut.

De "okseringene" (et eller annet på S som jeg ikke kommer på i farten) gjennom nesa er også ganske fete.

Selv om jeg tviler jeg får satt noen slike på meg selv med det første.

Blant annet pga. penger (og det faktum at mine foreldre vil kaste meg ut og gjøre meg arveløs om de ser meg med en).

Så over til tatoveringer.

Det var noe mas tidligere her med en fyr som ville tatovere navnet sitt på kinesisk.

Vel, jeg fant et mye bedre språk å bruke, i alle fall om man er litt "nerd"/geek.

Binær!

F.eks.:

Sjur i totallssystemet blir:

01010011011010100111010101110010

Hadde vært moro og plassert med en nogenlunde grei skrift et eller annet sted på kroppen.

For eksempel nedover arma.

Har også vurdert å ha "1 + 1 = 10" på venstre fot, nederste del av leggen.

Andre tatoveringer har vært runene i avataren min (som betyr Sjur) på underarma, og en av disse dragene:

tattoo.jpg

eller

tattoo2.jpg

Den første dragen er tatt fra den populære tegneserien Nemi (som jeg har fulgt de 4 siste årene eller noe), den andre fant jeg på nettet da jeg lette etter tatoveringer til en "kompis" som mente at han kunne ikke ha tattoo som han tegna selv eller noe, nei, han MÅTTE ha noe andre hadde hatt på seg før, kunne ikke ha noe unikt :thumbdown:

Jeg fallt for dragen, siden jeg har likt drager hele livet.

Aldri sett på de som onde, bare voktere av noe vi mennesker aldri helt vil klare å forstå eller kunne få tak i.

Men nok om det...

Tatoveringsdrømmene er altså som følger:

Tattoo 1: navn i binær ned arma

Tattoo 2: navn i runer på den høyre underarm

Tattoo 3: Drage 1 på venstre skulder

Tattoo 4: Drage 2 på høyre skulder

Tattoo 5: Det binære regnestykket "1 + 1 = 10" på nederste del av venstre legg

Jeg vet at jeg minst sannsynlig realisere drømmene, men likevel...

Alltid kjekt å drømme ^^

Kommer heller ikke til å ha to så forskjellige drager på hver sin skulder heller, og ikke to versjoner av navnet mitt.

Det er enten eller.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...