theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Haha! Et sted går grensa, til og med for meg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tenk å utvide øyelokket da.. "jeg sover med øynene åpne" høhø! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det hadde vært farlig om man brukte tunneler. Hemme tåreproduksjon er sikkert fint om man vil bli blind. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 syns det så ganske greit ut jeg. Ikke at jeg vil ha det selv. Og angående stive brystvorter.. pokker så lett dem blir stive etter jeg pierca dem. blir jo stive bare man ser på dem:p Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du planer om å få deg noe sånt? Ja til kreative ting altå, men herre min hatt.. nai Men jau, folk er gæææææærne. Piercer øyelokk, hører på Coldplay, henger seg i kroker og ser på Friends. Hvorfor?? Hvordan har vi egentlig kommet så langt som art? Spørsmålene består ubesvart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 syns det så ganske greit ut jeg. Ikke at jeg vil ha det selv. Og angående stive brystvorter.. pokker så lett dem blir stive etter jeg pierca dem. blir jo stive bare man ser på dem:p Og så mye mer følsom! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det hadde vært farlig om man brukte tunneler. Hemme tåreproduksjon er sikkert fint om man vil bli blind. Man hemmer ikke tåreproduksjon ved å f.eks kutte bort øyelokket. Tårekanalene kommer ut helt innerst i øyekroken. Det man nok derimot hindrer/mister er distribusjon av tårevæsken. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 syns det så ganske greit ut jeg. Ikke at jeg vil ha det selv. Og angående stive brystvorter.. pokker så lett dem blir stive etter jeg pierca dem. blir jo stive bare man ser på dem:p Og så mye mer følsom! Har fått en ekkel uvane med å sitte å dra i dem:p Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 naiMen jau, folk er gæææææærne. Piercer øyelokk, hører på Coldplay, henger seg i kroker og ser på Friends. Hvorfor?? Hvordan har vi egentlig kommet så langt som art? Spørsmålene består ubesvart. Yatzy og kakao kjedet meg i lengden. Mye morsommere med suspension. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv hallusinogener. ٩๏̯͡๏)۶ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan ikke forklare noen av dem, bortsett fra Friends. Og det er fordi Matthew Perry er med. Ganske forståelig, egentlig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Manboobs Endret 1. oktober 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Prøv hallusinogener. ٩๏̯͡๏)۶ Du får noen nye svar, men tviler på at du finner livets mening Herregud..de puppene der ser jo ut som en hårete penis eller noe...... Endret 1. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv hallusinogener. ٩๏̯͡๏)۶ DU får noen nye svar, men tviler på at du finner livets mening Klart man kan finne livets mening. Opplever en sinnsyk "insight". Problemet er bare at man glemmer den innen man er nykter igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Joda, jeg har funnet ut meningen ørten ganger...men som sagt man glemmer det:( Hadde man bare skrevet alt man tenkte på da....hadde vært artig Endret 1. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så du ikke the 70 show når de tapa samtalene når de røykte ??? Manboobs HAIRY MANBOOBS !!!! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) hmmm fluesopp. hva har jeg sagt om å legge ut bilder av deg selv på nett? Edit: Jada han er fortsatt broren min. Endret 1. oktober 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) . Endret 19. mai 2014 av Megaknut Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En ting til deg, Megaknut: Du vil få stempla nynazist i panna hvis du gjør det der. Ikke vondt ment, men sånn er vi i Norge i dag. Må bare beklage er utrolig uklar post for noe sider siden! Når jeg snakket om Max, så var det Max Tattoo på PinPoint jeg snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå