RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har 16mm + litt annen skit i øra og har ikke stoppa meg i å bruke headseth iallefall. kjenner ikke forskjellen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Med mine 40mm har jeg aldri hatt et eneste problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvor små er dine, AgentP?Mine er bare 8mm + 4mm. (Altså, et hull på åtte og ett på fire i hvert øre). What? Spiller fantasien min meg eit puss når eg trudde eg hadde sett bilete av deg med sånn.. tja.. 10mm pluss? o.O Venstre er vel.. 10g (2,4mm) og høgre er 12g (2mm). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flippa nettopp mynt og kron mellom laptop og å bygge på tatiZ. Fornøyd med utfallet. :--) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fantasien din spiller deg et puss. Jeg utvidet til 10mm en gang, men jeg downsizet rimelig kjapt, gitt. Litt for kaldt for mine ører ute nå for tiden. Lenke til kommentar
greenzappa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Jeg går med store planer om å skaffe meg to piercinger i leppa, såkalte "snakebites". Jeg bor i Kristianand, og det hadde derfor vært ideelt å ta der. Men jeg vet ikke om noen plasser egentlig. Jeg skal kanskje en tur til Stavanger, og vurderer å ta der. Vet noe om noen plasser der man kan ta piercing i enten Kr.Sand eller Stavanger? Har du tatt der selv? Fornøyd eller ikke? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hm. Du har i allefall ikkje minst. Finnes det forresten ei naturlig forklaring på at holet i det høgre øyra mitt "alltid" (dei to siste gongene) har vore for lite til å utvide i lik takt med det venstre? Eg tok jo i høgre først, som sagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det høyre øret tilfeldigvis frisørhull? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fantasien din spiller deg et puss. Jeg utvidet til 10mm en gang, men jeg downsizet rimelig kjapt, gitt. Litt for kaldt for mine ører ute nå for tiden. Ja, huff. Høsten og vintern er ikke veldig piercing-sesong. Kjenner ørene mine er iskalde når jeg har vært ute. På tide å begynne med lue.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har så lyst på! Har fått høre at de gror rimelig kjapt òg. Men samtidig så.. Nei. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fantasien din spiller deg et puss. Jeg utvidet til 10mm en gang, men jeg downsizet rimelig kjapt, gitt. Litt for kaldt for mine ører ute nå for tiden. Ja, huff. Høsten og vintern er ikke veldig piercing-sesong. Kjenner ørene mine er iskalde når jeg har vært ute. På tide å begynne med lue.. For ikke å snakke om resten av trynet også. 20 minus med metall i trynet er ikke godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ørene er verst. Leppene går fint, men ørene svir så jævlig. Glad jeg går denne vinteren i møte minus helixen, jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veldig pent faktisk. Det der så jævlig dust ut. For ikke å snakke om resten av trynet også. 20 minus med metall i trynet er ikke godt. Haha! Hender jeg har brystvorter stive som nyplukket gulrøtter også. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det der så jævlig dust ut. nai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det der så jævlig dust ut. nai Yeeeeay... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du planer om å få deg noe sånt? Ja til kreative ting altå, men herre min hatt.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) *snip* Veldig pent faktisk. Hvordan skal man blunke med det der? Tror jeg hadde klødd/klort ut øyet første dagen.. Endret 2. oktober 2008 av cyclo Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hah! Aidskake er negativ til kroppsmodding! DAGEN ER KOMMET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå