EnglishAudio Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har noen fine xD tattoo's på lager? Dont droooooooown!! Getti'n a big post count for this shit! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Nei, egentlig ikke. Men å plutselig endre mening om HoP? Vi vet begge hva de driver med. PA står hvertfall for aldersgrensene sine. Endret 30. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke endret mening om HoP, trodde bare de offisielt (noe jeg òg påpekte) hadde atten år. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Oh, great. Leppa mi hovnet noe helt forjævlig opp på den ene siden. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skal bestille time for en japansk koi-halfsleeve hos Solid i Stavanger. De skal visstnok være meget flinke på denne stilen. Solid-tattoo.com Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Kjapt spørsmål. Tok tatovering i dag, og er fornøyd med den. Fikk langt ark med instrukser for å holde tatoveringen ved like nå i starten, og følger dem. Når jeg vasker den i vann, så blir jo hele armen ren. Så fikk jeg beskjed om å smøre på et tynt lag med sårsalve som jeg fikk fra tatovøren etter å ha vasket den. Og det gjør jeg. Når jeg smører på salven, så blir det som om blekket dras litt utover og armen blir skitten av litt blekk igjen. Hvis dere skjønner. Liksom som om litt av blekket flasser når jeg tar salven på. Sikkert helt normalt, men en bekreftelse hadde vært kanon så slipper jeg å tenke på det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tror jeg er litt forelska, gitt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Litt kjdelig med helt svart arm da, ille spart den til noe litt mer "eye-candy"-ish liksom. Skal bestille time til tattovering i november. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes det ble alt for mye sort på høyre arm jeg for å være ærlig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Syntes det så fantastisk bra ut med den (nesten) helt sorte armen. Har time 2.desember, jeg. Det blir baluba! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tung blackwork er konsekvent fett. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Han kunne nå brukt noe annet enn den blomsten der:p Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg ofrer meg frivillig. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Blomsten var jo for faen halve bildet. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Kjapt spørsmål. Tok tatovering i dag, og er fornøyd med den. Fikk langt ark med instrukser for å holde tatoveringen ved like nå i starten, og følger dem. Når jeg vasker den i vann, så blir jo hele armen ren. Så fikk jeg beskjed om å smøre på et tynt lag med sårsalve som jeg fikk fra tatovøren etter å ha vasket den. Og det gjør jeg. Når jeg smører på salven, så blir det som om blekket dras litt utover og armen blir skitten av litt blekk igjen. Hvis dere skjønner. Liksom som om litt av blekket flasser når jeg tar salven på. Sikkert helt normalt, men en bekreftelse hadde vært kanon så slipper jeg å tenke på det. Min gjorde ikke det. Bruker helosan.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Syns jeg skimter et eller annet gammelt under den sorte armen, kanskje et eller annet tribalskit fra fordums tid? Uansett, svarte armer med hvite/røde motiver (ala Lucky Diamond Rich "skåret" inn er jo ultrabarskt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lucky ble intervjuet, og fikk spørsmålet "How mammy tattoos do you got?" og så litt dumt på dem "Uuuh.. One." Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Min gjorde ikke det. Bruker helosan.. Ikke svaret jeg skulle ha. Bruker den sårsalven som jeg fikk fra tatovøren selv, så skulle vel være skikkelige greier. Men tatoveringen ser jo dritbra ut likevel, men likte ikke helt at blekket "flasser" når jeg bruker den. Når jeg vasker den med vann så går alt det bort. Så jeg vet ikke. Vet ikke om det skal være slik eller ei. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Det er helt normalt. Du skulle hatt på plasten iallefall over natten. Helosan er for øvrig noe skit, feit og ekkel krem som tetter porene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå