Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

De som befinner seg i Oslo burde ikke ha lagt noen planer fredag kveld:

"Oslo SideShow Night

Fredag 3. oktober på Gamla, Grensen 1.

Pinpoint Piercing feirer 10 års-, og Pain Solution feirer 15 års jubileum! Hva er vel bedre i denne anledning enn å invitere til en helt spesiell kveld med gjester fra nær og fjern? Fredag den 3. oktober byr vi på intet mindre enn tre av de beste aktørene innen sideshow. Det presenteres et bredt spekter av smertefull moro, halsbrekkende stunt og utrolige anatomiske abnormaliteter

Fra Las Vegas, USA kommer SwingShift SideShow, representert ved Andrew S. og Kelvikta the Blade. Sammen utfører de et variert repertoar av klassisk amerikansk sideshowtradisjon og originalt Shaolin inspirert materiale.

Fra Helsinki, Finland kommer The Saviours, utsprunget fra beryktede Circus Mundus Absurdus. Denne uforutsigbare duoen har garantert en og annen overraskelse opp i ermet (eller ned i halsen) og frembringer både latter og forundring.

Fra Oslo bidrar selvsagt den lokale jubilanten Pain Solution i kjent og kjær stil.

I tillegg vil Dj Sleazy Listening bidra med festrock for å sette publikum i bevegelse.

Dørene åpner kl. 22, Cc: 100,- og 20 år leg. plikt."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forresten snakket med Christiane på Pin Point Piercing. Hun sa ja, til å ta en drøvelpiercing. Timen er booket fredag den 10. oktober.

Min første piercing blir tatt i drøvelen. Gleder og gruer meg samtidig!

Jammen.. man ser den jo ikke. :dontgetit:

Haha! Hvis du tar en guttetiss i munnen, tror du de merker den?

HAHA! vil tro det, vet ikke om det er behagelig eller ubehagelig jeg men :p

Lenke til kommentar

Drøvelen:

Er ikke den helvettes ekkel å ta? Tenker ikke på smerte, men å stikke noe så langt baki halsen framprovoserer brekninger hos meg hvertfall.

Tenk hvis du setter fast en spagetti eller noe når du spiser da, eller noe annet. Du kommer til å spy som en gris når du fikler baki halsen for å få fjerna maten :!:

Mulig jeg levde meg litt vel inn i det nå, men det er vel meget mulig å få mat hengende fast i den??

Lenke til kommentar

Er alltid en viss sjanse for at piercingen gror ut, siden drøvelen er består av så mykt vev. Da blir det i så fall Uvula splitting!

Angående det med å suge andre menn, får noen andre ta seg av. Jeg personlig har ingen videre interesse av å finne ut hvordan det oppleves. Haha!

Ser at noen nevnte brekninger. Jeg øver meg på å kontrollere brekningsrefleksen ved å "suge" gulrøtter - det hjelper! Dessuten bruker man lokalbedøvelse, når man tar piercingen. Satser på at det går greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...