theoriginalAidskake Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De som befinner seg i Oslo burde ikke ha lagt noen planer fredag kveld: "Oslo SideShow Night Fredag 3. oktober på Gamla, Grensen 1. Pinpoint Piercing feirer 10 års-, og Pain Solution feirer 15 års jubileum! Hva er vel bedre i denne anledning enn å invitere til en helt spesiell kveld med gjester fra nær og fjern? Fredag den 3. oktober byr vi på intet mindre enn tre av de beste aktørene innen sideshow. Det presenteres et bredt spekter av smertefull moro, halsbrekkende stunt og utrolige anatomiske abnormaliteter Fra Las Vegas, USA kommer SwingShift SideShow, representert ved Andrew S. og Kelvikta the Blade. Sammen utfører de et variert repertoar av klassisk amerikansk sideshowtradisjon og originalt Shaolin inspirert materiale. Fra Helsinki, Finland kommer The Saviours, utsprunget fra beryktede Circus Mundus Absurdus. Denne uforutsigbare duoen har garantert en og annen overraskelse opp i ermet (eller ned i halsen) og frembringer både latter og forundring. Fra Oslo bidrar selvsagt den lokale jubilanten Pain Solution i kjent og kjær stil. I tillegg vil Dj Sleazy Listening bidra med festrock for å sette publikum i bevegelse. Dørene åpner kl. 22, Cc: 100,- og 20 år leg. plikt." Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har forresten snakket med Christiane på Pin Point Piercing. Hun sa ja, til å ta en drøvelpiercing. Timen er booket fredag den 10. oktober. Min første piercing blir tatt i drøvelen. Gleder og gruer meg samtidig! Jammen.. man ser den jo ikke. Haha! Hvis du tar en guttetiss i munnen, tror du de merker den? HAHA! vil tro det, vet ikke om det er behagelig eller ubehagelig jeg men Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du må bare prøve. Srsly. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du må bare prøve. Srsly. som gutt kan jeg stille opp, men er nok neppe den som tar piercing for så å putte en guttetiss i kjeften..neeeh Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Drøvelen: Er ikke den helvettes ekkel å ta? Tenker ikke på smerte, men å stikke noe så langt baki halsen framprovoserer brekninger hos meg hvertfall. Tenk hvis du setter fast en spagetti eller noe når du spiser da, eller noe annet. Du kommer til å spy som en gris når du fikler baki halsen for å få fjerna maten :!: Mulig jeg levde meg litt vel inn i det nå, men det er vel meget mulig å få mat hengende fast i den?? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 absolutt realistisk. Er ikke jeg som ville ha tatt den der, men men. Hver sin smak(he-he) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare fordi man ikke vil ha det selv, behøver det ikke bety at det ikke er kult. Jeg ville aldri stukket noe gjennom kukkefant, men jeg syns fortsatt at piercinger der nede, på jenter, kan være sexy og kult. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I en viss grad ja Mimir. Skal foresten fylle tattoeringa mi idag så blir ett oppdatert bilde i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 20 års på SideShow Night. Pokker heller! *Grine litt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som kan sei meg kvifor holet i det venstre øyra mitt aldri ser ut til å hela seg? >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Prøvd å downsize? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vel, nei. Har det noko å sei at det har vore i same tilstand heilt sidan eg fekk holet for snart tre år sidan? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 3 år? Har du problemer med at sår ikke gror også eller? Kan jo være en...sykdom eller noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis hullet har vært sånn i tre år håper jeg ikke at du har utvidet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg hadde nok vurdert å tatt ut hele skiten. Evt. ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er alltid en viss sjanse for at piercingen gror ut, siden drøvelen er består av så mykt vev. Da blir det i så fall Uvula splitting! Angående det med å suge andre menn, får noen andre ta seg av. Jeg personlig har ingen videre interesse av å finne ut hvordan det oppleves. Haha! Ser at noen nevnte brekninger. Jeg øver meg på å kontrollere brekningsrefleksen ved å "suge" gulrøtter - det hjelper! Dessuten bruker man lokalbedøvelse, når man tar piercingen. Satser på at det går greit! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 kontrolere brekinger ja , må jo bli en mester i DT når du er ferdi Lenke til kommentar
Right Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som hadde latt seg tattovere av hu her? Nei, absolutt ikke. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 ser ut som noe hentet fra nettby:S Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 ok, da er vel ikke det noe & satse på :].. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå