Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vil si den er mellom 6 og 7cm. hver vei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Tror nok Tommy er nærmest av dere gjettere. Kommer ann på hvilken oppløsning pluggen har på skjermen sin En sånn tatovering må lages relativt stor, pga hulrommene i enkelte bokstaver (flyter i hverandre om de er for små). Den kan ikke lages i 5x5cm. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Vil si den er mellom 6 og 7cm. hver vei ja, målte nettopp og det blir sirka det. 2500kr er jeg laangt villig til å betale, så det burde gå greit. Men har aldri tatt tatovering før, så 1.5t til 2t høres ut som laang pining(høres kanskje pinglete ut, men ja..har egentlig sprøyteskrekk ) Kiruk: er egentlig ikke noe å tenke seg om, for min del united er laget jeg har holdt med sia jeg var bitte, bitte liten og noe annet enn å vurdere en slik tatovering er uaktuelt Føler den tatoveringen vil komplettere(for å si det fint) meg. Det vil liksom føle meg mer hel. Men så klart, har også vurdert å ta det på overarm(ved skulderparti) Endret 29. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tja, er ikke så galt når du først kommer igang. Min forige tok ca 4 timer ren tattoo jobb, og regner med at vi starter med ca samme tidsperspektiv på andre overarm på onsdag om en uke. Du blir sår og nummen, kroppen er flink til å dope deg ned på sin egen måte, det kan svi litt å ta kraftige linjer, men om du ikke skal ha den der du har minimalt med "kjøtt" imellom hud og bein, burde det gå greit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hjelper det å bli litt shitfaced først? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blør du ikke mer da? Om du er full? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 snip....Men har aldri tatt tatovering før, så 1.5t til 2t høres ut som laang pining(høres kanskje pinglete ut, men ja..har egentlig sprøyteskrekk ) ....snapp Jeg skal ta 10 timer på ribbeina i januar, så syns ikke sånn kjempe synd på deg .... Hjelper det å bli litt shitfaced først? Hvis studioet er villig til å tattovere deg når du er full, er det bare å snu i døra... det er no deal Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 viss du avtaler på forhånd da? menne, går det ikke an å bruke sånn dere som legene bruker når du tar blodprøver da? sånn greie du smører på så kjenner du ikke en dritt på det området? eller evt. bruke smertestillende i forkant? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det Embla du prater om? Om det er det det heter? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det Embla du prater om? Om det er det det heter? Det legemiddelet? Mulig det, det lukter noe så jæævlig iallefall så blir du helt lam på det området det smøres på, er en helt gjennomsiktig væske Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har visst kun kortvarig effekt etter hva jeg har hørt.. Er forresten ikke spesielt vondt etter hva jeg kan si, pluss at kroppen som en nevner over her fikser eget "smertestillende" (endorfin) Ville nok kanskje tatt en sånn tatovering på skulder/overarm Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har visst kun kortvarig effekt etter hva jeg har hørt..Er forresten ikke spesielt vondt etter hva jeg kan si, pluss at kroppen som en nevner over her fikser eget "smertestillende" (endorfin) Ville nok kanskje tatt en sånn tatovering på skulder/overarm ahh, okey. Men er det en plass jeg kan takle litt smerte så inbiller jeg meg at det er underarm Skulder/overarm er vel en av de plassene det er mest hud? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har både på underarn, overarm og skulder, men syns ingen av plassene syns jeg gjorde vondt i det hele tatt.. Du kan forresten ta en Paracet og en Ibux før som premedikasjon Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har både på underarn, overarm og skulder, men syns ingen av plassene syns jeg gjorde vondt i det hele tatt.. Du kan forresten ta en Paracet og en Ibux før som premedikasjon hmm, bilde? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har forresten snakket med Christiane på Pin Point Piercing. Hun sa ja, til å ta en drøvelpiercing. Timen er booket fredag den 10. oktober. Min første piercing blir tatt i drøvelen. Gleder og gruer meg samtidig! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dristig, Ninfur. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Har forresten snakket med Christiane på Pin Point Piercing. Hun sa ja, til å ta en drøvelpiercing. Timen er booket fredag den 10. oktober. Min første piercing blir tatt i drøvelen. Gleder og gruer meg samtidig! Gror dem ikkke lett ut der da? http://wiki.bmezine.com/index.php/Uvula_Splitting Tøft Endret 29. september 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror ikke de gror så lett ut, men helvete, om jeg synes grotiden på tungen min var ille, så vil jeg ikke gjette åssen den er i drøvelen en gang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Har forresten snakket med Christiane på Pin Point Piercing. Hun sa ja, til å ta en drøvelpiercing. Timen er booket fredag den 10. oktober. Min første piercing blir tatt i drøvelen. Gleder og gruer meg samtidig! Jammen.. man ser den jo ikke. Haha! Hvis du tar en guttetiss i munnen, tror du de merker den? Endret 29. september 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Tror ikke de gror så lett ut, men helvete, om jeg synes grotiden på tungen min var ille, så vil jeg ikke gjette åssen den er i drøvelen en gang. Rundt 14 dager tror jeg det sto.. 2 sec. lete opp link EDIT: "Healing from this piercing is quite fast and relatively painless (imagine a mild sore throat), with healing taking less than two weeks. Depending on the individual, it may take some time (a few days to a week) to become fully accustomed to the piercing touching anatomy in the area and there may be occasional accidental gag reflex. The easiest way to overcome this is to tip the head slightly back and make a swallowing motion (or, better yet, have a small drink of water)." http://wiki.bmezine.com/index.php/Uvula_Piercing Endret 29. september 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå