RaW_DeNiM Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) 2mm fra eller til er ikke noen big deal. skal ikke si det til noen jeg. Endret 28. september 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Fant ut at sommerfugl-pluggene jeg kjøpte var i 40 mm. Jeg måtte bryte løftet mitt om at jeg skulle stanse på 38. =D hehe.. how shocking.. Legg ut bilde da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Endret 28. september 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 De var nydelige Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takk Psi. Kunne du gitt tips da til evt. hvor jeg burde ha gjort den i så fall? Om du skal ha den i ca. den lengden som den er på bildet, utsiden av håndleddet til albuen eller innsiden av underarmen kan jo være et forslag. Personlig syns jeg enkle bokstaver/runer kan bli kjedelig, og ville heller flettet dem inn i noe mer forseggjort, noe i denne stilen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja ... Tror vel jeg skal sy den inn i sleeven da når jeg får bildet og alt opp med tiden (og pengene for den saks skyld). Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aidskake: Fiiiiiin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Og Aids har fortsatt de heiteste og peneste ørene jeg har sett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Takk, takk! Jeg skvatt litt da jeg skjønte hvilken kroppsdel det var som var tatovert. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Klappe laksen... :| Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Uhm..... Hvor er fiskens hode....? o.- edit: uh, samme klasse: Endret 29. september 2008 av toth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 o`my fuckin good......bokstavlig talt :!: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 sånn vil jeg ha og. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg vet det varierer i pris og tid etter som hver enkelt tatovør følger forskjellige prosedyrer, MEN. Hvor mye vil det kose og hvor lang tid vil det ta, sånn CA. om jeg skal ha denne logoen som vist under, på underarm? EDIT: tatoveringen skal ikke vere sånn enormt stor, men den skal heller ikke vere liten. Det skal helst vere farge i den, hadde jeg tenkt. Endret 29. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er United-fan selv men ville tenkt meg om, særlig hvis du vil ha den på underarmen. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg vet det varierer i pris og tid etter som hver enkelt tatovør følger forskjellige prosedyrer, MEN. Hvor mye vil det kose og hvor lang tid vil det ta, sånn CA. om jeg skal ha denne logoen som vist under, på underarm? EDIT: tatoveringen skal ikke vere sånn enormt stor, men den skal heller ikke vere liten. Det skal helst vere farge i den, hadde jeg tenkt. Hvorfor sender du ikke heller mail til tatovøren du har tenkt å bruke, med bilde, plassering, størrelse etc? Tar jo like lang tid som å poste her, og du vil få et mye bedre svar.... edit: Hvis du ønsker at vi skal sitte her å gjette kan jeg jo godt gjøre det... da gjetter jeg 2500,- og 1.5 til 2 timer... sikkert helt feil Endret 29. september 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tipper ca. 1500 og halv time-tre kvarter om den er i str. som bilde Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Tror nok Tommy er nærmest av dere gjettere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror nok Tommy er nærmest av dere gjettere. Kommer ann på hvilken oppløsning pluggen har på skjermen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå