Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk Psi. Kunne du gitt tips da til evt. hvor jeg burde ha gjort den i så fall?

Om du skal ha den i ca. den lengden som den er på bildet, utsiden av håndleddet til albuen eller innsiden av underarmen kan jo være et forslag. Personlig syns jeg enkle bokstaver/runer kan bli kjedelig, og ville heller flettet dem inn i noe mer forseggjort, noe i denne stilen.

Lenke til kommentar

Jeg vet det varierer i pris og tid etter som hver enkelt tatovør følger forskjellige prosedyrer, MEN. Hvor mye vil det kose og hvor lang tid vil det ta, sånn CA. om jeg skal ha denne logoen som vist under, på underarm?

EDIT: tatoveringen skal ikke vere sånn enormt stor, men den skal heller ikke vere liten. Det skal helst vere farge i den, hadde jeg tenkt. :)

post-116828-1222685852_thumb.png

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Jeg vet det varierer i pris og tid etter som hver enkelt tatovør følger forskjellige prosedyrer, MEN. Hvor mye vil det kose og hvor lang tid vil det ta, sånn CA. om jeg skal ha denne logoen som vist under, på underarm?

EDIT: tatoveringen skal ikke vere sånn enormt stor, men den skal heller ikke vere liten. Det skal helst vere farge i den, hadde jeg tenkt. :)

Hvorfor sender du ikke heller mail til tatovøren du har tenkt å bruke, med bilde, plassering, størrelse etc? Tar jo like lang tid som å poste her, og du vil få et mye bedre svar....

edit: Hvis du ønsker at vi skal sitte her å gjette kan jeg jo godt gjøre det... da gjetter jeg 2500,- og 1.5 til 2 timer... sikkert helt feil

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...