Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare få si at jeg har to venner som tattoverte seg i SYDEN nettopp, og skrev navnene sine. Sitt eget altså.. Jeg syns det er så tragisk. Hvorfor vil noen ha navnet sitt? Jeg har enda til gode å se noen med en fin "navne-tattis".. :roll:

 

En tildigere kompis av meg hadde verdens kuleste navnetattis på ryggen. Han hadde et veldig spesielt og pent etternavn også da. Var VELDIG sexy

 

Men.. etternavnet til dama? Hva hvis dere gifter dere og hun tar etternavnet ditt? :p

Lenke til kommentar
Begge søsknene mine har to etternavn.

 

Jeg har 4 navn. F.eks Anna Kathrine Hansen Olsen . Men det er Olsen som er mitt etternavn fordi. Hansen er mellomnavn. Anna er fornavn. See? Hadde jeg hett Hansen-Olsen hadde jeg hatt ett etternavn da også. Hadde jeg ringt til kundeservice og sagt at jeg het Hansen hadde de ikke funnet meg. Olsen. Yep.

 

Alle navnene er fiktive såklart, mine 4 navn er noen helt andre.

Lenke til kommentar
Begge søsknene mine har to etternavn.

 

Jeg har 4 navn. F.eks Anna Kathrine Hansen Olsen . Men det er Olsen som er mitt etternavn fordi. Hansen er mellomnavn. Anna er fornavn. See? Hadde jeg hett Hansen-Olsen hadde jeg hatt ett etternavn da også. Hadde jeg ringt til kundeservice og sagt at jeg het Hansen hadde de ikke funnet meg. Olsen. Yep.

 

Alle navnene er fiktive såklart, mine 4 navn er noen helt andre.

 

haha!! javel men hvem søren bryr seg om det er etternavn eller mellomnavn;P jeg sier fortsatt at jeg har to etternavn!! :p

Lenke til kommentar
Begge søsknene mine har to etternavn.

 

Jeg har 4 navn. F.eks Anna Kathrine Hansen Olsen . Men det er Olsen som er mitt etternavn fordi. Hansen er mellomnavn. Anna er fornavn. See? Hadde jeg hett Hansen-Olsen hadde jeg hatt ett etternavn da også. Hadde jeg ringt til kundeservice og sagt at jeg het Hansen hadde de ikke funnet meg. Olsen. Yep.

 

Alle navnene er fiktive såklart, mine 4 navn er noen helt andre.

Om man definerer etternavn som familienavn, som jo mange gjør, blir både hansen og olsen etternavnene dine, da begge er arvet av familien.

Dog er dette vanligvis ikke tillatt i norge.

"I Norge er det i utgangspunktet bare tillatt å ha ett etternavn. Ønsker man å benytte begge foreldres slektsnavn som etternavn må man benytte bindestrek. Unntak blir gjort for personer fra land hvor det er tradisjon for å ha dobbelt etternavn uten bindestrek, slik det er vanlig for eksempel i de fleste spansktalende land."

Lenke til kommentar
Jeg har tattovering med etternavnet til Dama på hånda, Jeg er glad i henne :D

 

Off jeg er en idiot..

Hadde jeg hatt noe på gang med en, og det viste seg at vedkommende har tatovert navnet på gamlekjæresten, da tror jeg det hadde drept interessen tbh.

 

 

Fant ut at sommerfugl-pluggene jeg kjøpte var i 40 mm. Jeg måtte bryte løftet mitt om at jeg skulle stanse på 38. =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...