Nymph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva koster det da tror du? ligger vel ved solsiden tattoworld regner jeg med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 På Ragnaråkk koster det 400 kroner for Øreflipp x2. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ragnaråkk funker fjell for å ta i øret. Har selv utvidet øret mitt til 16mm. Skal vel nedover å ta hull i andre øret snart og. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hun på ragnaråkk er hun som tok på purple pain før^^ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 funderer og ta 2 nye hull over dem 16mm jeg har i øra fra før. tenkte på sånn 4-6mm. Er dette noe man kan få gjort med en gang på ett studio. altså få den størrelsen? Eller varierer det kansje fra studio til studio? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ehm... Er det noen som kan skrive "Mikkel" med vikingske runer for meg? Skal i vei på x3m om ei uke og se om jeg ikke får tattoert inn navnet mitt på Norrøn arma mi Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.arild-hauge.com/norroent.htm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så Mikkel på nørron blir "Mikkél"? =D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så, skal jeg skrive det selv eller printe ut alfabetet og ta det med til tattoøren ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ehm... Er det noen som kan skrive "Mikkel" med vikingske runer for meg? Skal i vei på x3m om ei uke og se om jeg ikke får tattoert inn navnet mitt på Norrøn arma mi runer: http://www.rished.se/runer.gif Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skulle jeg ha tattoert det nedover da? sånn slik ish? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Nei, det så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Men alt i alt er det jo en smaksak fra person til person. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Vurderer å pierce leppa mi nå, men er litt usikker. Lett å få infeksjoner der? Tenkte på min høyre side, og helt til høyre på leppa. Hvordan føles dette når man lukker igjen munnen? Tenkte i så fall på en ring. Om man spiser f.eks. så vil den vel konstant bevege seg inni hullet, gjør det noe? Hvordan føles det btw å kysse noen med leppering? ^^ Den er ikke i veien liksom? Det eller (kanskje begge deler ) tungepiercing, får se hva det blir til. Takker! Endret 28. september 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tungepiercing er vel ikke så ille som det høres ut egentlig.. Husk å kjøp kort stang da.. Har ofte tygd HARDT på kula et par ganger.. Au! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vurderer å pierce leppa mi nå, men er litt usikker. Lett å få infeksjoner der? Tenkte på min høyre side, og helt til høyre på leppa. Hvordan føles dette når man lukker igjen munnen? Tenkte i så fall på en ring. Om man spiser f.eks. så vil den vel konstant bevege seg inni hullet, gjør det noe? Hvordan føles det btw å kysse noen med leppering? ^^ Den er ikke i veien liksom? Det eller (kanskje begge deler ) tungepiercing, får se hva det blir til. Takker! Har hatt leppepiercing, ring på høyre side. Var mer på høyre siden enn på midten og jeg hadde aldri noe problemer med den hvereken ang. å lukke munnen eller å spise. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Men alt i alt er det jo en smaksak fra person til person. Enkelte eier ikke smak. Men, han får ta seg en tur til den nærmeste tatovøren for å bli fortalt det samme som jeg skrev. Ingen, rent bortsett fra kjøkkentatovører og annet pakk, kommer til å mene at det der er en heldig plassering. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Takk Psi. Kunne du gitt tips da til evt. hvor jeg burde ha gjort den i så fall? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gå til tattovøren og prøv........er det enkleste. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Takk Psi. Kunne du gitt tips da til evt. hvor jeg burde ha gjort den i så fall? Jeg misliker tattovert skrift i utgangspunktet (spesielt navn), men jeg syns hvertfall du bør gå for horisontale bokstaver, og ikke vertikale. Og kanskje finne en litt mer fancy font Også ser det bedre ut med skrift på undersiden av underarmen. Men det blir som Glimti sa, en smsksak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå