Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å pierce leppa mi nå, men er litt usikker. Lett å få infeksjoner der? Tenkte på min høyre side, og helt til høyre på leppa. Hvordan føles dette når man lukker igjen munnen? Tenkte i så fall på en ring. Om man spiser f.eks. så vil den vel konstant bevege seg inni hullet, gjør det noe?

Hvordan føles det btw å kysse noen med leppering? ^^ Den er ikke i veien liksom?

Det eller (kanskje begge deler :D) tungepiercing, får se hva det blir til.

Takker! :)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Vurderer å pierce leppa mi nå, men er litt usikker. Lett å få infeksjoner der? Tenkte på min høyre side, og helt til høyre på leppa. Hvordan føles dette når man lukker igjen munnen? Tenkte i så fall på en ring. Om man spiser f.eks. så vil den vel konstant bevege seg inni hullet, gjør det noe?

Hvordan føles det btw å kysse noen med leppering? ^^ Den er ikke i veien liksom?

Det eller (kanskje begge deler :D) tungepiercing, får se hva det blir til.

Takker! :)

Har hatt leppepiercing, ring på høyre side. Var mer på høyre siden enn på midten og jeg hadde aldri noe problemer med den hvereken ang. å lukke munnen eller å spise.

Lenke til kommentar
Takk Psi. Kunne du gitt tips da til evt. hvor jeg burde ha gjort den i så fall?

Jeg misliker tattovert skrift i utgangspunktet (spesielt navn), men jeg syns hvertfall du bør gå for horisontale bokstaver, og ikke vertikale. Og kanskje finne en litt mer fancy font :p Også ser det bedre ut med skrift på undersiden av underarmen. Men det blir som Glimti sa, en smsksak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...