L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Å herregud! Nå så jeg for meg noen som ligger i en MR-maskin med puppene dratt rett oppover av en piercing! :!: Men om de hadde blitt tiltrukket av magnetismen så hadde de nok blitt revet rett ut så det hadde nok ikke vært noe gøy. Slike maskiner er KRAFTIGE Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 da snakker vi kinky :!: Lenke til kommentar
selveste Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er dekka av tattoo`s,og har pierca brystvorter (som var mye vondere enn any tattoo) har hørt at brystvortene er en av de verste plassene? var iallefall det vondeste jeg har gjort innen bodymod lurer nå på å ta en prince albert,hvordan er dette i forhold? Høres jo vanvittig vondt ut,noen som har begge deler som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan gi deg en "smerte er individuelt", og fra et personlig synspunkt så tror jeg ikke en dritt på at å pierce brystvortene var verre enn en lengre tattoo-session. Av den enkle grunn at det er over så fort med piercing. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har ikke PA selv, men har hørt den skal være mye mindre ille enn brystvorte. Og jeg syntes ikke brystvorte var SÅ ille Lenke til kommentar
selveste Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan gi deg en "smerte er individuelt", og fra et personlig synspunkt så tror jeg ikke en dritt på at å pierce brystvortene var verre enn en lengre tattoo-session. Av den enkle grunn at det er over så fort med piercing. sant nok! jeg har sittet mine timer i stolen kan jeg love deg,og det er ikke godt når tattovøren graver samme plass x-antall ganger,men jeg mener alikevel jeg fikk en "smertetopp" som var høyere de sekundene piercingen tok enn mine 50+ tattootimer (de siste tattoveringene mine er små så de gikk ikke mer enn 2-3timer på hver av dem,lenge siden jeg har sittet lenge i stolen så kanskje jeg husker feil) Lenke til kommentar
selveste Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har ikke PA selv, men har hørt den skal være mye mindre ille enn brystvorte. Og jeg syntes ikke brystvorte var SÅ ille ok takk for svar:) AUUU jo brystvortene var vonde men fort gikk det og overlevde gjorde jeg,men som eplefe sa "smerte er individuelt" men med tanke på grotiden? når en skal på do? rensing? ser for meg at dette er smertefulle dager? Endret 25. september 2008 av selveste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ok takk for svar:) AUUU jo brystvortene var vonde,men som eplefe sa "smerte er individuelt"Du har rett. Min smertetopp var når jeg rotfylte en tann og bedøvelsen gikk ut før den skulle. Lå og svetta men likevel så føler jeg at jeg hadde takla mer. Det beroliger meg egentlig litt. Lenke til kommentar
selveste Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) ok takk for svar:) AUUU jo brystvortene var vonde,men som eplefe sa "smerte er individuelt"Du har rett. Min smertetopp var når jeg rotfylte en tann og bedøvelsen gikk ut før den skulle. Lå og svetta men likevel så føler jeg at jeg hadde takla mer. Det beroliger meg egentlig litt. hehe OK Enkelt og greit! De som har prince albert og brystvorte piercing,hvilke synes dere personlig var vondest? Etterstell og grotid på prince albert smertefullt? Endret 25. september 2008 av selveste Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er dekka av tattoo`s,og har pierca brystvorter (som var mye vondere enn any tattoo)har hørt at brystvortene er en av de verste plassene? var iallefall det vondeste jeg har gjort innen bodymod lurer nå på å ta en prince albert,hvordan er dette i forhold? Høres jo vanvittig vondt ut,noen som har begge deler som kan svare meg på dette? Jeg har tatt både prins albert samt i begge brystvortene og prins albert var ingen ting i forhold. Det var bare et lite stikk. Lenke til kommentar
selveste Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er dekka av tattoo`s,og har pierca brystvorter (som var mye vondere enn any tattoo)har hørt at brystvortene er en av de verste plassene? var iallefall det vondeste jeg har gjort innen bodymod lurer nå på å ta en prince albert,hvordan er dette i forhold? Høres jo vanvittig vondt ut,noen som har begge deler som kan svare meg på dette? Jeg har tatt både prins albert samt i begge brystvortene og prins albert var ingen ting i forhold. Det var bare et lite stikk. Takker Glimti høres bra ut Hvordan er det i grotiden? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tirsdag 14. Oktober er da satt av til sleevemekking i Larvik Har da litt ekstra tid på å få samla alle motivene og finne skrifttype.. Lurer på lilla/svarte flammer som bakgrunn.. Hva tenkes? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takker Glimti høres bra utHvordan er det i grotiden? Ikke noe spesielt så lenge du renser som annbefalt. (Du får sikkert hefte/innstruksjoner fra studio). Den samme dagen som jeg tok PA så var det litt vondt å urinere, men ellers ikke noe spesielt. Når det gjelder smerte er det selvsagt en smaksak, men jeg syntes iallefall at det var en smal sak å ta selve piercingen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skifta til segmentring i septumen. O'lykke! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Forandring fryder. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skifta til segmentring i septumen. O'lykke!BILDE FFS. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tenkte rett og slett åta to hull i ørene når jeg skal hjem i høstferien. Er det et studio i trondheim sentrum, eller heimdal som er greie? Og hva er det prismessig? skal bare ta et par hull, lengre ut på øreflippen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Purple Pain på Heimdal tar ikke piercing lengre... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Men Ragnaråkk og Tattoo World gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå