Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel sikkert ALTFOR mye her da men noe av det jeg vil at den skulle kunne inneholde er:

Tor på Vogna med Mjølnir og med Tanngjost og Tanngnisne i ledelse med Siv i bakgrunnen i en slags fade posisjon.

Og under vognen kommer da Tjalve og Reksma siden de var tjenerne hans og Gjorde den ene bukken halt. Med en kraftig men simpel bakgrunn og Midgardsormen som kveiler seg oppover med ett anker i kjeven fra da Tor prøvde å fange den men ble hindret av Hyme. Jeg trenger fortsatt noe mer... men jeg vet ikke hva det kunne vært. Det kunne jo vært Odin utkledd som fergemann da når han narret Tor og nektet han over fjorden. Men vi får se om jeg finner noen som kan kanskje klare å gjøre noe ut av dette.

Lenke til kommentar
Heia,

noen som har noe peiling på piercing og MR?

skal ha MR i morgen, og har 4 piercinger jeg ikke er særlig keen på å ta ut. Alle er i kirurgisk stål, og er ikke magnetiske..?

Da jeg skulle ha MR fikk jeg et skjema til utfylling, samt et ark med diverse man ikke skulle ha på/i seg. Har du ikke fått dette?

Lenke til kommentar

Funderer på motiv og tror jeg endelig har klart å bestemme meg for noe.

Tenkte muligens noe ala det på bildet, bare uten tribalen, de kinesiske tegna, og med månen plassert i nærheten av jorden og en litt annerledes sol.

Noen som har forslag til hvordan den kan se bra ut på overarmen? Tenker om dragen snur seg i en annen rettning en omvendt U som jeg regner med ikke ser veldig lekkert ut på armen.

Tenker kanskje det funker om den snor seg rundt armen nedover som i en spiral.

Noen med litt ekspertise som kan foreslå noe?

chinesedragon.jpg

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva faen pingle-månen vår har der å gjøre i det hele tatt. Jupiter har atten måner, og den største av den har større diameter enn merkur. Man skulle da tro at det var lettere å få øye på Ganymedes i et slikt stjernebilde enn VÅR måne. Også likte jeg ikke helt at det var flammer. Noen fete skygger i lilla og svart synes jeg ville blitt bedre. Det er ikke så mye ild ute i solsystemet vårt at det gjør noe. Og ditch ilden som står ut av munnen på dragen, ser bare teit ut. Dessuten ville jeg funnet frem en astronomibok og sjekket at størrelsesforholdene ble rett. Var det at Uranus ser veldig mye mindre ut enn jorden, samme med Neptun, som fikk meg til å stoppe litt opp.

Lenke til kommentar

JEg råder deg til å ikke la den snurre seg nedover armen, det kan fort slå andre veien.

Rettere sagt det er vansklig å få det til å se pent og bra ut, tattoveringen kommer til å se bra ut, men helhetsinntrykket kan fort bli stygt da.

Par tattovører som har sagt det, jeg tenkte på å ha en slange på samme måte...men ombestemte meg når de forklarte åssen det ble.

Slange betyr jo forandring....bare for å ha sagt det=)

Angående dragen så råder jeg deg til å ta det med tattovøren så du får deg en fn orginal en som er din.

Gå inn her og se litt...masse lekkert i den stilen der: http://www.tattooartists.org/Gct30_Japanese_Tattoos.asp

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Der fikk du meg til å tenke på mye rart ja. Størrelsesforholdene skal jo være korrekte i den grad at en planet som er større en en annen skal være større i tatoveringen. Likte ikke flammene ut av munnen på den nei så de skal nok fjernes. Alt av forslag tas i mot med takke så skal jeg se om jeg får tegna noe selv ( som sikkert ser jævlig ut men kan vel gi en pekepinn )

edit: var til Eplefe

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Heisann!

Et par små spørsmål fra meg bare.

Jeg tok min første tatovering på fredagen som var, og lurer bare på om det er normalt at huden på og rundt tatoveringen flasser veldig? Det er ikke noe farge på flasset lenger...

Til helga skal jeg på en liten tur, og der har de basseng (med klor da). Det anbefales vel kanskje ikke at jeg bader? Eller går det greit?

tattovering_fjern.JPG

edit:

Jeg smører med fuktighetskrem (spenol) flere ganger om dagen. Ble tatt hos Starlight i Drammen.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...