lolvik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så vidt som jeg vet, så bør du ikke ta ut og inn hele tia da.. Piercingpiraten.com Se hva du finner. Takk Right. Og nei, tror det er to o; OH WELL. Er det uvanlig at snakebite'en min væsker etter 6 uker ? Lenke til kommentar
Right Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Takk Right. Og nei, tror det er to o; OH WELL. Bee tattoo and piercing og 1877 var det et raskt søk gav meg, så du har vel rett.... Selv om ikke gule sider er enig med seg selv. Endret 22. september 2008 av Right Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så vidt som jeg vet, så bør du ikke ta ut og inn hele tia da..Piercingpiraten.com Se hva du finner. Litt vanskelig å bestille over nettet for tiden, gitt. Får ikke gjort det. Og jeg er fullstendig klar over at jeg ikke bør ta ut og inn hele tiden, men jeg velger å være dum i denne saken. Den piercingen har en sinnsyk affeksjonsverdi for min del, så å ta den ut permanent er ikke et alternativ engang. x) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hm. Jeg får ta å sove på den da Tør jeg spørre hva du jobber med ? Ettersom du ikke kan ha piercingen ? Men du får vel bare prøve deg rundt om i studioer. Ringe til dem å høre før du drar til, osv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hun jobber i sykehuskiosk. Og akkurat hennes kiosk har en no-piercing policy. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hele hotellet har no-piercing policy. Det vil si, ingen ansiktspiercinger unntatt nesepiercing, tydeligvis. Av smykker i det hele tatt har vi lov til å ha giftering, og ett enkelt kjede. Litt strengt, kan man si. Men jo, jeg får vel heller sett om jeg får ringt rundt til de forskjellige studioene som er, og høre litt med dem. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hm.. men hvorfor er det forskjell på nesepiercing og leppe? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Si det, du. Jeg aner faktisk ikke. Synligheten, stilen? De jeg har sett med piercing i nesen har bare hatt en slik liten, omtrent usynlig sten. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kanskje jeg blir nødt til å vurdere henne. Er jo viktig å ikke ende opp med noe skit, så alt må jo tenkes nøye gjennom. På biografi siden til jannicke står det at: blablablaEr fast gjestetatovør to ganger i vinterhalvåret hos Tattooica i Sarpsborg. Har ellers gjestetatovert ved fire studioer i USA: blabla Sendte hun en mail, men dette var vist noen år siden sist hun hadde vært der, og det ble nok noen år til neste gang dessverre... Hadde passet meg mye bedre å dra til Sarpsborg edit: Men nå har jeg fått meg time hos Electric Linda 24 januar så overlever nok Endret 23. september 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hun har fått en avlegger siden sist, så det blir nok lenge til neste gang. Før var det også ganske rolig på vinteren, og hun fikk fullbookete dager de gangene hun jobbet på Tattooica, så det var en grei måte å tjene penger på. Hun tatoverte meg på onsdag, og da hadde hun opptatt til Desember. Det er ikke noe sjanse for at hun sitter uten noe å gjøre på jobb, med andre ord. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Så nettopp noe artig på jobben. En kar her som har en ørn av noe slag på oversiden av underarmen. Kan se ut som den holder et norsk flagg i klørne, og det står 'norway' under. Lukter jeg sydentatovering? Ihvertfall: Elendig utført, elendig motiv, elendig plassering, og selvfølgelig så gammel og slitt at det er en fryd. Jeg begynte jo å fnise som ei jente når jeg så den i kantinekøen. Kunne jo ikke akkurat le høyt blant et par hundre mennesker jeg knapt kjenner. EDIT: Har nå lest meg gjennom de 300 første sidene her. Endret 23. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har lyst til å tattoere Sign of the hammer rett over hjerte mitt ... Dårlig ide anyone? jeg har å lyst til å høre litt om forskjellige studioer der ute i landet! Har lyst til å reise rundt om ett års tid og kanskje sope sammen noen tattiser fra over hele Norge om da ikke også utlanded og da. Endret 23. september 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sign of the hammer? Noen spesielt som ligger bak? Alltid gøy å høre hvorfor noen skal ha et spesielt motiv. Lettere å gi tilbakemeldinger da. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Akkurat der så vil jeg tro du vet best selv Høres ut som det er en spesiell grunn til akkurat det, men alltid gøy å høre, så fortell gjerne.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kanskje han liker hjertebank :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha Neida. Liker sign of the hammer deignet siden det skal på en måte representere Mjølnir og fremdeles ha ett lite touch av Manowar i seg (nå har jeg vært poseesed av Manowar siden jeg var 10 år da.). Pluss at jeg har også begynt å komem mer inn på den mer Norrønske "troen" og tenker derfor også på en full sleeve norrønsk tattoering på Venstre arma. Men til å begynne med tenkte jeg kanskje Sign of the hammer for å vise hvor mye jeg Liker Manowar. Hørtes sikkert litt fjortis ut og det der Det er i allefall grunnen til tatoeringa. Enten blir det noe sign of the hammer eller noe ala Mjølnir. Vil bare høre litt hvor dere kunne anbefalt det osv. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har lyst til å tattoere Sign of the hammer rett over hjerte mitt ... Dårlig ide anyone? jeg har å lyst til å høre litt om forskjellige studioer der ute i landet! Har lyst til å reise rundt om ett års tid og kanskje sope sammen noen tattiser fra over hele Norge om da ikke også utlanded og da. Snakker vi en haug av små tattiser rundt om på kroppen, eller tenker du at de liksom skal jobbe videre på hverandres arbeid? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) og tenker derfor også på en full sleeve norrønsk tattoering på Venstre arma. Skal du stjele min plan, hæ? EDIT: Norrøn; ikke norrønsk. Endret 23. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Din plan var fet den, men jeg tenkte noe mer fra Sagaene til Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå